1891
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Evildan
15 januari 2011
Att vi ska flytta....
Ska få sova hela nätter snart..utan en granne som imiterar gollum hela jvl nätterna....låter som "gollum gollum gollum" när han har sina fyllehostattacker.
Slippa bli tung i huvudet när annan loooosergranne röker sin (vad vi tror) jazztobak på balkongen och den drar in till oss...sen tar han fram stockarna och spelar trummor...kl 03.45 ibland..och han kan inte ens hålla takten.
det är så mkt mera än så...det gör mig ofantligt glad att slippa detta....

280 Inlägg
16 januari 2011
Evildan skrev:
Att vi ska flytta....
Ska få sova hela nätter snart..utan en granne som imiterar gollum hela jvl nätterna....låter som "gollum gollum gollum" när han har sina fyllehostattacker.
Slippa bli tung i huvudet när annan loooosergranne röker sin (vad vi tror) jazztobak på balkongen och den drar in till oss...sen tar han fram stockarna och spelar trummor...kl 03.45 ibland..och han kan inte ens hålla takten.
det är så mkt mera än så...det gör mig ofantligt glad att slippa detta....

fy fan det lät inge vidare lol

108 Inlägg
16 januari 2011
Jag är glad för att jag strax ska ta ut jättegoa scones ur ugnen ! tongue
Senast redigerat av Sissi (16 januari 2011)

Sponsor: http://www.stylingwebben.se - Diodslingor/Diodlampor

Fisketokig
2 997 Inlägg
16 januari 2011
Att det börjar bli läge för bra affärer. Folk som belånat för hårt till jul och har det tufft i slutet av månaderna.

Går att skambuda med bra framgång och även en sån enkel sak som att kunna gå i affärer i lugn och ro.

Veckorna före lön i jan, feb och mars är ju allt för sköna.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Kung
603 Inlägg
16 januari 2011
Hittade en leksak i form av en saab 900 på motorvägen, han pressade sin bil rätt ordentligt men lyckades inte komma om mig hehe, inte för att min bil är specielt snabb men endå smile

I övrigt så är jag glad över att det snart är sommar big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 808 Inlägg
16 januari 2011
Att jag har kommit in på Kovux och få plugga C och CE kort big_smile
ÄCKLIGT jävla skönt

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
16 januari 2011
Gronwalls skrev:
ÄCKLIGT jävla skönt

Grattis! smile

och som någon annan skrev så töar snön bort för fullt nu! big_smile

112 Inlägg
16 januari 2011
FreddeLi skrev:
Gronwalls skrev:
ÄCKLIGT jävla skönt

Grattis! smile

Grattis till utbildningen har själv avklarat min C behörighet med YKB och ADR!

Lycka till och ett tips är att rå plugga B teori för det är det som de flesta kuggar på när de skriver teori provet.

Please be patient, monkey learning to drive!

1 808 Inlägg
17 januari 2011
McLoving skrev:
FreddeLi skrev:
Gronwalls skrev:
ÄCKLIGT jävla skönt

Grattis! smile

Grattis till utbildningen har själv avklarat min C behörighet med YKB och ADR!

Lycka till och ett tips är att rå plugga B teori för det är det som de flesta kuggar på när de skriver teori provet.

har pluggat som satan denna vecka, kört program på datorn å allt.

Aldrig kännt mig så taggad på att plugga

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

502 Inlägg
17 januari 2011
Att jag fått börja med lastbilskörningen på min utbildning med. Skojj som fan!

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Meldem
917 Inlägg
17 januari 2011
att jag klarade min äckliga mattetenta!

(&#9583;°&#9633;°)&#9583;&#8203;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;&#65279;

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 januari 2011
Min kvarting Southern Comfort big_smile

C H E V R O L E T <3

7 100 Inlägg
22 januari 2011
finns de nåt att vara glad för?
tjejen gjorde slut igår,fick böter idag bara pga av att securitas bara ljuger för mej,för de är husvagnen som brevid som ska ha bötern,men då får jag den...

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Fisketokig
2 997 Inlägg
22 januari 2011
Att allt stämmer med Bokföring och Bokslut 2010 i både egna Företaget och Föreningen där jag är kassör. Båda med goda resultat. Höll även privata budgeten med god marginal.
Skönt att ha extremkoll på allt som rör ekonomi.

Klartecken med jobb. Har minst heltid t.o.m september och troligen rullar det på efteråt.

Och för tillfället är man ensam hemma i några timmar till. Fulla kylen med iskalla Mariestads och TV-boxen full med inspelningar av gamla Lyxfällan-avsnitt som man kunnat se innan pga skiftgång.
Skön hemmahelg väntar och kvällsskift till veckan = sovmorgon och ledig fredag. Gött värre nu smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

1 298 Inlägg
22 januari 2011
Martin 9-3 skrev:
Att allt stämmer med Bokföring och Bokslut 2010 i både egna Företaget och Föreningen där jag är kassör. Båda med goda resultat. Höll även privata budgeten med god marginal.

Klartecken med jobb. Har minst heltid t.o.m september och troligen rullar det på efteråt.

Och för tillfället är man ensam hemma i några timmar till. Fulla kylen med iskalla Mariestads och TV-boxen full med inspelningar av gamla Lyxfällan-avsnitt som man kunnat se innan pga skiftgång.
Skön hemmahelg väntar och kvällsskift till veckan = sovmorgon och ledig fredag. Gött värre nu smile

Härligt!
Känner igen min egna känsla där lite. Ekonomin har gått ihop bra detta året och jag har kunnat stoppa undan mer pengar än jag räknat med. Jämkningsansökan är förberedd. Skapat en aktiedepå med som jag ska börja leka lite med.

Dessutom blir de skön hemmahelg här med, ska avverka Smokey and the Bandit 1, 2, 3 samt ett par andra 80-tals amerikanska actionfilmer.

Edit: Har fått muntligt löfte om förlängning av anställningen här med, och jag går också kvällsskift nästa vecka, plus ledig fredag. wink
Senast redigerat av Pendulum (22 januari 2011)

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Sleeper
3 084 Inlägg
22 januari 2011
Peggen och jag blev blodsbröder idag 3 stygn i tummen blev det och typ 4dl blod fattigare

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

huh?
10 427 Inlägg
22 januari 2011
Sushikocken skrev:
Peggen och jag blev blodsbröder idag 3 stygn i tummen blev det och typ 4dl blod fattigare

Aj då! Vad skar du dig på?

huh?
10 427 Inlägg
22 januari 2011
Martin 9-3 skrev:

Klartecken med jobb
. Har minst heltid t.o.m september och troligen rullar det på efteråt.

steifan gillar

wink

**

Skämt åsido, rätt så glad att ekonomin rullar på här också.
Lite värre för företaget man jobbar på så kanske inte ska vara allt för nöjd.
Men kortsiktigt ser det mycket bra ut smile

RBejbi
23 januari 2011
Det faktum att jag är glad gör mig glad..! Så enkelt äre..! wink

Sök