2438
Sök

Vad gör dig glad just nu?

293 Inlägg
5 april 2011
kolla upp vad det skulle kosta och försäkra skylinen när den var reggad och fick en chock . en bra chock . blev inte så dyrt som jag trodde . 300-400kr för hel i månaden big_smile nu ska bilen bara bli registrerad också big_smile

Finntrollet
640 Inlägg
5 april 2011
yeah. ska åka och hämta klubb-tshirt och dekaler!! big_smile

Jo vars.

1 808 Inlägg
5 april 2011
Klara C skrivningen idag, Firas med ÖL smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Gött mos
1 096 Inlägg
5 april 2011
Att jag snart är klar me bytet till powerflexbussningar på min 9-5:a, sen är de 240ins tur smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Kung
603 Inlägg
5 april 2011
Att jag drog "140" på en 90 väg igår då en horunge låg och stressade mig så drog ifrån den jäveln och hans äckliga bmw (har inget emot bmw), och då kommer en märkt polisbil och lägger sig bakom mig istället och följer efter mig ett bra tag, åker bland annat up brevid mig och kollar in i bilen.

I vilket fall som hälst blev jag ej stoppad, och glad är jag för det.

nej det är inte coolt att köra för fort... ifall att någon moralkärring ska komma och rulla skinnhiss över tråden wink

Det gör mig glad iallafall, och nu lyssnar jag på tiestos clublife som gör mig glad, det är 8 grader varmt ute, ska ut med en tjej jag gillar på fredag och bilen funkar utmärkt, massor att vara glad över smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Meldem
917 Inlägg
5 april 2011
Att jag o sambon ska skriva hyreskontrakt på en aaaaasfin lgh imorgon!

(&#9583;°&#9633;°)&#9583;&#8203;&#65077; &#9531;&#9473;&#9531;&#65279;

502 Inlägg
7 april 2011
Att jag klarade Teoriprovet på Vägverket idag. Första försöket! smile Hoppas jag har samma flyt på uppkörningen. smile

1 168 Inlägg
7 april 2011
FoXoN skrev:
Att jag klarade Teoriprovet på Vägverket idag. Första försöket! smile Hoppas jag har samma flyt på uppkörningen. smile

Grattis grattis!

att det är 28dagar kvar tills min 18års dag, samt att jag har fått besked att jag ska få sommarjobb/helgjobb på gamla praktiken.

dock att 940in inte kommer rulla till elmia och våran tänkta bil som skulle fixas inför elmia inte kommer bli av, blir så jävla less på det!

8 Inlägg
7 april 2011
FoXoN skrev:

Grattis! Visst är känslan oslagbar? wink
Måste  man gå riskutbildningar för bilkortet nu?

Kung
603 Inlägg
7 april 2011
kawaii_akita skrev:
FoXoN skrev:

Yes, 1an och 2an, båda är skitlätta och tror inte det är möjligt att misslyckas.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

1 298 Inlägg
7 april 2011
Uttelito skrev:
kawaii_akita skrev:
FoXoN skrev:

Yes, 1an och 2an, båda är skitlätta och tror inte det är möjligt att misslyckas.

När jag gick 1an så var det en kille i 18-årsåldern som berättade att han brukade köra hem sina fulla kompisar då och då på helgerna för gruppen och kursledaren och han fick godkänt på kursen så! wink
Senast redigerat av Pendulum (7 april 2011)

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

Svetsare
3 150 Inlägg
8 april 2011
Att jag ska på kurs genom jobbet nästa vecka trots att jag bara har praktik än sålänge  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Kung
603 Inlägg
8 april 2011
Pendulum skrev:
Uttelito skrev:
kawaii_akita skrev:

När jag gick 1an så var det en kille i 18-årsåldern som berättade att han brukade köra hem sina fulla kompisar då och då på helgerna för gruppen och kursledaren och han fick godkänt på kursen så! wink

Teorin är precis som det låter, och ett par mindre grupparbeten som man inte kan faila på.

Halkbanan är som att gå på ett nöjesfält, sjukt kul och nästan omöjligt att faila på då det mer är en demonstration om hur man ska och inte ska köra på olika underlag.

1 722 Inlägg
10 april 2011
Bilen är igaraget helt nytvättad så den glänser tongue
Senast redigerat av Kanelbullen (10 april 2011)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

293 Inlägg
10 april 2011
bilen tvättad vaxad och städad invändigt nu bara väntar man på att man får registrera bilen smile

Kung
603 Inlägg
10 april 2011
Damn alla håller på och tvätta bilarna, nu vill jag också göra det men dessvärre har dom inte sopat klart gatorna här och innan dom gjort det och det regnat så är det ingen ide att tvätta bilen, dammar för mycket sad

Och solen gör mig glad smile

Dope MF
213 Inlägg
10 april 2011
Bilen tvättad både in och utvändigt,men lär bli skitig direkt igen då det dammar så förbannat.
På onsdag skall avgasläckan svetsas samt ett stag till röret = mindre klonk och rassel från hela avgassystemet smile

1 722 Inlägg
10 april 2011
v4jessica skrev:
Kanelbullen skrev:
Bilen är igaraget helt nytvättad så den glänser tongue

Då får den stå där nu då s den inte blir smutsig igen? tongue

jåå tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

68 Inlägg
10 april 2011
Att när jag klev ut utan för dörren hos tjejen när jag skulle sätta mig och åka hem kände att det luktade sommar i luften! big_smile

Kung
603 Inlägg
11 april 2011
Andreas17 skrev:
Att när jag klev ut utan för dörren hos tjejen när jag skulle sätta mig och åka hem kände att det luktade sommar i luften! big_smile

Kände det igår när jag flyttade bilen, hade precis regnat lite och det luktade våt sommarasfalt smile

Sök