2620
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Sleeper
3 084 Inlägg
15 april 2011
Att det är så najs att va arbetslös och få ut A-kassa (får typ ut lika mycket som polarna tjänar då dem jobbar tongue). Så då kan man jobba på bilen, dra lite el hemma/pyssla med vad man vill ha typ 0kr i utgifter. (bor hemma hos päronen som är hemma var 3:e vecka big_smile). Snart har man också tillgång till 3 garage varav 1 med billyft.
Senast redigerat av Sushikocken (15 april 2011)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Kung
603 Inlägg
15 april 2011
Sushikocken skrev:
Att det är så najs att va arbetslös och få ut A-kassa (får typ ut lika mycket som polarna tjänar då dem jobbar tongue). Så då kan man jobba på bilen, dra lite el hemma/pyssla med vad man vill ha typ 0kr i utgifter. (bor hemma hos päronen som är hemma var 3:e vecka big_smile). Snart har man också tillgång till 3 garage varav 1 med billyft.

Sen tar a-kassan slut och du står där utan inkomst, fixa ett jobb istället smile

Jag menar, vad ska du svara när arbetsgivaren frågar vad du gjort dom sista månaderna? wink

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Sleeper
3 084 Inlägg
15 april 2011
Uttelito skrev:
Sushikocken skrev:

Sen tar a-kassan slut och du står där utan inkomst, fixa ett jobb istället smile

Jag menar, vad ska du svara när arbetsgivaren frågar vad du gjort dom sista månaderna? wink

Hehe jag har ju 270 dagar kvar typ smile fick beskedet om a-kassa för 1 timme sedan. Var ju ett jävla krångel för att få ut den där jävla kassan. Kan man debitera all den onödiga tiden till det tro?. Nu ska jag fan ta och suga ut dem lite.

Sen så är man ju ung och har inte hela livet framför sig.

Jobb har man om man vill.
Senast redigerat av Sushikocken (15 april 2011)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

280 Inlägg
16 april 2011
att jag fyller år idag smile

58 Inlägg
16 april 2011
worlax skrev:
att jag fyller år idag smile

Grattis:)

280 Inlägg
16 april 2011
Tack så jätte mycket, Mercabruden & Suavecito ! big_smile

Svetsare
3 150 Inlägg
16 april 2011
Grattis worlax  smile

Och det som gör mig glad är just nu är att man just kommit hem från ett skönt premiärfiske för detta året  smile Gött som fan att kasta lite i havet med nån polare  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Finntrollet
640 Inlägg
17 april 2011
är fan fortfarande glad över att ha sett en till Olds Cutlass i Västerås! big_smile

Jo vars.

Dope MF
213 Inlägg
17 april 2011
Glad som fasen att när jag vaknade så mådde jag prima tongue Var en håååård kväll igår..
Inte ens skallebank big_smile

Riktigt gött väder ute med, så kanske orkar tvätta av bilen tongue

225 Inlägg
17 april 2011
solen skiner och ska snart ut och glida lite

Mvh David

112 Inlägg
20 april 2011
Att jag trivs på nya jobbet och att snö helvetet är borta nu med värmen!

Please be patient, monkey learning to drive!

Kung
603 Inlägg
20 april 2011
Att det är lön imorn och att jag är ledig denna helg och att solen lyser smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

918 Inlägg
20 april 2011
Att jag ska köra natt hos posten i sommar big_smile

502 Inlägg
20 april 2011
Att jag antagligen kommit in på en utbildning. Så kanske man slipper vara arbetslös efter utbildningen.

Kan man backa ner för en uppförsbacke?
136 Inlägg
20 april 2011
Att den fetaste karavanen från malmö via helsingborg o markaryd upp till Elmia är nu på lördag big_smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 april 2011
Dryga 2 månaders väntan är över...

http://3.bp.blogspot.com/-n2zABLeJMMA/Ta_eOxGiviI/AAAAAAAAApY/KwuEqKFeNgs/s1600/canamen2.jpg

0-100 på 5.2 sek smile

Ledig i fem dagar som ska ägnas till bara lek smile
Senast redigerat av Martin 9-3 (21 april 2011)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Finntrollet
640 Inlägg
21 april 2011
sista jobbdagen, sedan långledigt!! big_smile

Jo vars.

54 Inlägg
21 april 2011
Dennan900GL skrev:
sista jobbdagen, sedan långledigt!! big_smile

DETTA! cool

1 079 Inlägg
21 april 2011
Bilen är klar, lite långledigt med påsk, en ugnsmarinerad laxsida och nyinlagd sill finns hemma, ska griljera en skinka och hämta lite nybakat bröd "tuttul" eller mjukt tunnbröd som det kallas i fjollträsk. Lönen sitter på kontot och man slutar kl 15 på jobbet. Lunchkaffet är på G och vädret är kanon med. Kan inte bli mkt bättre.

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

269 Inlägg
21 april 2011
Att mina nya fälgar till Audin kom idag smile

Sök