2691
Sök

Vad gör dig glad just nu?

huh?
10 427 Inlägg
29 april 2011
Att man kan köra fram och tillbaka till jobbet (c:a 10mil) på 0,75 liter/mil (enligt färddator tongue), vilket även inkluderar att hänga av sturska AMG-emblemprydda Mercedesbilar vid rödljus m.m. cool
Senast redigerat av steifan (29 april 2011)

317 Inlägg
Kung
603 Inlägg
29 april 2011
Att polisen stoppade mig och en annan kille för fortkörning, men det var han som fick böterna för att han åkte först och jag ficka inget förutom att blåsa big_smile

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Sladdgalning
297 Inlägg
29 april 2011
Vad gör mig glad just nu? Jo Alkoholen!

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

Svetsare
3 150 Inlägg
29 april 2011
Det som gör mig glad just nu är att jag fick upp audin i 170km/h idag, och det som gör mig ännu gladare är att en peugeot 206 hängde på gött, körd av en brud  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Gött mos
1 096 Inlägg
2 maj 2011
Hörde på radion att Bin Ladin har dött, det gjorde min dag. Må han i evighetens evighet brinna i helvetet.

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

711 Inlägg
2 maj 2011
Nitrometanskada skrev:
Hörde på radion att Bin Ladin har dött, det gjorde min dag. Må han i evighetens evighet brinna i helvetet.

2011-05-02 - dagen då den 10-faldiga vinnaren av Världsmästerskapen i Kurragömma gick bort.
Må han vila i frid!

345 Inlägg
2 maj 2011
Att Osama är död.

Svetsare
3 150 Inlägg
2 maj 2011
Tycker det jag hörde på radion idag att Osama har dött, rätt kul  smile

Nästa grej som gör mig glad är att jag fick testa den nya spöet på riktigt igår. Kom sinnessjukt långt ut (jämnfört med det gamla spöet) med 28g drag som var mitt tyngsta typ, inga problem. Såg inte ens vart det slog ner  tongue

Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."

Svetsare
3 150 Inlägg
2 maj 2011
skalman1 skrev:
ZonaX skrev:
Tycker det jag hörde på radion idag att Osama har dött, rätt kul  smile

Nästa grej som gör mig glad är att jag fick testa den nya spöet på riktigt igår. Kom sinnessjukt långt ut (jämnfört med det gamla spöet) med 28g drag som var mitt tyngsta typ, inga problem. Såg inte ens vart det slog ner  tongue

Bakom dig?    lol

Hahahaha!  big_smile   Ne men det tog typ 2 minuter att veva in så det låter inte troligt  ;P

Evildan
2 maj 2011
ZonaX skrev:
skalman1 skrev:
ZonaX skrev:

Hehe  ok, men BMW är ju som dom är  wink

Jag hade en S-klass merca med 3 liters sexa i och automat, den växlade upp vid nästan 7000rpm vid fullgas på dom 3 första växlarna.  tongue

Men jag är glad för att mitt garage förhoppningsvis kommer på fredag.  smile

Haha  ok,  får väll skylla på att jag inte kört så mycket "roliga" automatbilar  wink

Även dom "tråkiga" ligger kvar länge på växlarna om man håller gasen i botten, "kickdownläget" fast så mkt roligare vet jag inte om dom är för det.

På A8 har jag tiptronic, då får jag helt själv bestämma när den ska växla förutom uppväxling vid för låga varv och nedväxling vid för höga såklart.

Jag är glad för att det har snöat 2gånger idag.

Sleeper
3 084 Inlägg
2 maj 2011
Jag vet inte om det är min kvinnliga sida. Jag vill iaf hålla i en spak då jag kör.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Evildan
2 maj 2011
Sushikocken skrev:
Jag vet inte om det är min kvinnliga sida. Jag vill iaf hålla i en spak då jag kör.

Kul att du har sådan kontakt med din kvinnliga sida, det är inte alla förunnat.
Så du har inte: tvättmaskin, kaffebryggare, fjärrkontroll till TV, elhissar, servostyrning, eller några andra apparater som gör din vardag bekvämare?
Jag kallar det utveckling.

Svetsare
3 150 Inlägg
2 maj 2011
Evildan skrev:
ZonaX skrev:
skalman1 skrev:

Jag hade en S-klass merca med 3 liters sexa i och automat, den växlade upp vid nästan 7000rpm vid fullgas på dom 3 första växlarna.  tongue

Men jag är glad för att mitt garage förhoppningsvis kommer på fredag.  smile

Haha  ok,  får väll skylla på att jag inte kört så mycket "roliga" automatbilar  wink

Även dom "tråkiga" ligger kvar länge på växlarna om man håller gasen i botten, "kickdownläget" fast så mkt roligare vet jag inte om dom är för det.

På A8 har jag tiptronic, då får jag helt själv bestämma när den ska växla förutom uppväxling vid för låga varv och nedväxling vid för höga såklart.

Ok, för en polares 740 automatare lägger i nån överväxel vid ca 110-120km/h. Kick downa i typ 70 så varvar den ur den växeln till typ 5000rpm, sen i ungefär 110-120 då den växeln är urvarvad så kommer tråkväxeln.

Evildan
2 maj 2011
ZonaX skrev:
Evildan skrev:
ZonaX skrev:

Ok, för en polares 740 automatare lägger i nån överväxel vid ca 110-120km/h. Kick downa i typ 70 så varvar den ur den växeln till typ 5000rpm, sen i ungefär 110-120 då den växeln är urvarvad så kommer tråkväxeln.

Jo, dom gör så, bara att trycka in strömbrytaren på sidan av växelväljartangenten (heter skrämmande nog så på volvospråk) och då slipper han överväxeln och kan plåga skiten ur den wink
Senast redigerat av Evildan (2 maj 2011)

Svetsare
3 150 Inlägg
2 maj 2011
Evildan skrev:
ZonaX skrev:
Evildan skrev:

Jo, dom gör så, bara att trycka in strömbrytaren på sidan av växelväljartangenten (heter skrämmande nog så på volvospråk) och då slipper han överväxeln och kan plåga skiten ur den wink

Lol, måste testas  big_smile

Evildan
2 maj 2011
Detta gör mig glad, bra att hon fått rätt, skit att han vägrar betala.
som vanligt en massa dumma kommentarer i "pissrännan"

http://ekuriren.se/nyheter/eskilstuna/1 … a-och-vann

www.blocket.se/sodermanland?ca=12&id=22304&sp=1
Senast redigerat av Evildan (2 maj 2011)

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
2 maj 2011
Evildan skrev:

"Sveriges bilar" är ju en välkänd och seriös firma tongue

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Evildan
2 maj 2011
RD_87 skrev:
Evildan skrev:

"Sveriges bilar" är ju en välkänd och seriös firma tongue

Åka dit i morron och kika lite? Finns en fin Mondeo...

Supraman
2 300 Inlägg
2 maj 2011
Att delar jag väntat på börjar trilla in.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

Sök