2291
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Evildan
4 maj 2011
Bes A8 idag, gick som väntat prima!
skitnöjd.

1 168 Inlägg
4 maj 2011
fyller 18 imorgon, det borde göra min dag känner jag smile

Finntrollet
640 Inlägg
4 maj 2011
glad över att det inte var något fel på växelspaken som jag köpte! smile
så nu rullar Oldsen med en Quicksilver spak... ratchet är kul! big_smile

Jo vars.

Kan man backa ner för en uppförsbacke?
136 Inlägg
5 maj 2011
Att mina 1900 spänn som jag tappa bort i fyllans Valborg ligger nånstans i lägenheten

Evildan
8 maj 2011
Hamnade bakom en rätt skabbig Nissan pickup med kåpa i en bilkö, plötsligt ser jag ett par stora öron sticka upp innanför luckans fönster, jag försöker skärpa blicken i det speglande solskenet och se in genom fönstret, då dyker det upp en schäfer som ser helnöjd ut..nåväl tänker jag, en bonne är en bonne klart hunden ska med ut o åka...då ser jag ytterligare ett par öron, två schäfrar tänker jag..men ikke, då tittar det även ut en gris på mig..fan vad jag skrattade, dom såg helnöjda ut där bak och verkade riktigt tjenis med varandra...desvärre gick det inte att ta någon bra bild då solen låg på för mycket sad

434 Inlägg
8 maj 2011
Solen skiner, ölen smakar gott, har börjat jobba igen big_smile allt är så j*vla bra just nu big_smile

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

Göran
28 Inlägg
9 maj 2011
förj*vla gött väder, snus, slipar big_smile

''WRC is for boys. Group B was for men''
Juha Kakkunen 4-times World Rally Champion

84 Inlägg
9 maj 2011
När jag kommer hem från jobbet och ser min dotter på 8 månader.

Svetsare
3 150 Inlägg
9 maj 2011
Att jag försökte racea mot en 200sx på väg hem från jobbet  xDDD   Vet inte vad jag tänkte på men fan va jag skrattade när jag försökte komma om och man hör honom stämpla  big_smile   Bara:  whuuUUUUSCH  WUUUUUUSCH! Sen låg han typ 1 kilometer framför  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

huh?
10 427 Inlägg
9 maj 2011
ZonaX skrev:
Att jag försökte racea mot en 200sx på väg hem från jobbet  xDDD   Vet inte vad jag tänkte på men fan va jag skrattade när jag försökte komma om och man hör honom stämpla  big_smile   Bara:  whuuUUUUSCH  WUUUUUUSCH! Sen låg han typ 1 kilometer framför  tongue

haha wink Ungefär som när jag tänkte köra ifrån en svart BMW fullpackad med folk med min förra Volvo 740 GLE för några år sen.
För det första var det ingen 520 E34 som jag trodde först utan en 740 E32 = ownage lol Men kul var det wink

Svetsare
3 150 Inlägg
9 maj 2011
steifan skrev:
ZonaX skrev:

haha wink Ungefär som när jag tänkte köra ifrån en svart BMW fullpackad med folk med min förra Volvo 740 GLE för några år sen.
För det första var det ingen 520 E34 som jag trodde först utan en 740 E32 = ownage lol Men kul var det wink

HAHAHA!  big_smile   Var ju lite skillnad på motor då  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
9 maj 2011
ZonaX skrev:
steifan skrev:
ZonaX skrev:

HAHAHA!  big_smile   Var ju lite skillnad på motor då  tongue

Sånt gör mig glad varje gång, det är inte bara en gång nån snorunge tror att han ska om Chryslern. Många ungar har tydligen missat att många gamla jänkare har motoer på över 7 liter. big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

That Shit Cray
1 087 Inlägg
9 maj 2011
Beställt iPod adapter till S60n smile

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

2 624 Inlägg
9 maj 2011
http://dl.dropbox.com/u/24974592/unlimited.JPG

Slippa reklam o fanskap! big_smile

Kan man backa ner för en uppförsbacke?
136 Inlägg
10 maj 2011
Att jag lever med tanka på bilen såg ut efter jag o polarna volta me en 740

Evildan
12 maj 2011
Busted skrev:
Att jag lever med tanka på bilen såg ut efter jag o polarna volta me en 740

Att jag lever, med tanke på hur bilen såg ut efter att jag och polarna voltade med en 740
740 är en riktigt säker bil, skönt det gick "bra" ändå.
Senast redigerat av Evildan (12 maj 2011)

Finntrollet
640 Inlägg
12 maj 2011
glad över att prylarna från Summit och E85Carbs.com är i Sverige.
hoppas hoppas på att dom kommer fram i morgon smile

Jo vars.

7 Inlägg
12 maj 2011
precis fått sponsorer big_smile

Modellar en hel del och söker en bil att plåta med nu i sommar
http://blondindolly.blogspot.com/

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
12 maj 2011
Dennan900GL skrev:
glad över att prylarna från Summit och E85Carbs.com är i Sverige.
hoppas hoppas på att dom kommer fram i morgon smile

Den segaste biten verkar tyvärr vara i Sverige, mina paket låg på arlanda en bra stund. sad

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Sök