ZonaX skrev:
sushikocken skrev:
ZonaX skrev:
Nice

Om du hade tänkt sälja vad hade du tänkt att ta då?

haha ja det vet jag inte än jag har ju precis köpt dem och dem har inte ens kommit. Det kan ju dröja några år innan jag säljer..
Jo tänkte mest generellt för den modellen, hittade en 505:a fast utan turbo för 10k. Undrar vad turbon ligger på

Ja du det beror på. Det var en som ringde snubben jag köpte dessa två av och han hade gett 60lök för sin i Frankrike. Men jag tippar väl på 20k för en hyfsat fräsch en (beror på vem det är en entusiast skiter ju i pengar).
Men nu äger jag väl 50% av n9tea modellerna som finns kvar i Sverige... erhmm typ ^^,.
den jag har pressar ur lite olja ur toppen elfel finns det gott om, och kabelbrand och grejer

dock väldigt lite rost. Den är väl värd minst 15 i skicket den är i nu. Jag hade tur och fick den för skamliga 10 loppor bessad och klar.
Dem som kommer imorgon har väldigt mycket jobb på sig om dem skall bli bra rostlagning = inte kul.
Det kommer nog bli så att jag kommer ha ena som busbil och den andra som orginal och fixa till utställningsskick.
Senast redigerat av Sushikocken (16 maj 2011)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!