2393
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Meldem
917 Inlägg
21 juli 2011
Att jag inte är så in i bänken sjuk längre, jävla slöseri me tid o va sjuk...

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 juli 2011
Kebab! big_smile
Senast redigerat av RD_87 (21 juli 2011)

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

Evildan
22 juli 2011
RD_87 skrev:
Kebab! big_smile

Kebabhusets? tokgoda "klyftpotatis"

huh?
10 427 Inlägg
23 juli 2011
En såpass extraordinär händelse att jag slapp visa legitimation på Systembolaget.
Var nog 5 år sen sist  lol

1 808 Inlägg
23 juli 2011
steifan skrev:
En såpass extraordinär händelse att jag slapp visa legitimation på Systembolaget.

haha grattis tongue har bara behövd visa legitimation 3 ggr när jag har vart på systemet wink

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

huh?
10 427 Inlägg
23 juli 2011
Gronwalls skrev:
steifan skrev:

haha grattis tongue har bara behövd visa legitimation 3 ggr när jag har vart på systemet wink

Jo men Gävle är ju laglöst, det vet väl alla tongue

1 808 Inlägg
23 juli 2011
steifan skrev:
Gronwalls skrev:
steifan skrev:

Sant sant smile skägg = inge legvisning wink

MOTÖRHEAD <3

huh?
10 427 Inlägg
23 juli 2011
Gronwalls skrev:
steifan skrev:
Gronwalls skrev:

Skägg = garanterad legvisning, iaf i Falun. Men inte idag wink

1 808 Inlägg
23 juli 2011
steifan skrev:
Gronwalls skrev:
steifan skrev:

Skägg = garanterad legvisning, iaf i Falun. Men inte idag wink

inte illa det yikes här måste dom tro att man är gammal å alkis

MOTÖRHEAD <3

Girls go fast
893 Inlägg
23 juli 2011
sista jobbpasset imorn innan semestern, bara haft 15 veckors "semester" i år då wink

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Sleeper
3 084 Inlägg
24 juli 2011
Att jag fick tag på en besiktningstid imorgon visserligen 25 mil hemifrån och klockan 7 på morgonen. Så motorveckan i Lycksele till helgen kanske inte blir förstörd trotsallt smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Evildan
25 juli 2011
Sushikocken skrev:
Att jag fick tag på en besiktningstid imorgon visserligen 25 mil hemifrån och klockan 7 på morgonen. Så motorveckan i Lycksele till helgen kanske inte blir förstörd trotsallt smile

Hur gick det ?

709 Inlägg
25 juli 2011
sitter och jobbar ( på en mack vid norska gränsen utanför Åre) och kommer in en norsk med fetaste s4an och tankar och snackar lite Audi! de gjorde min dag wink

Sleeper
3 084 Inlägg
25 juli 2011
Evildan skrev:
Sushikocken skrev:

Hur gick det ?

Ja bakljusen slutade fungera då man kom dit såklart.. smile Sen så låste bara parkeringsbromsen bara ett däck men annars var det ok. Så blir efterbesiktning på det. Annars så tyckte han den var i fin i övrigt.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Evildan
26 juli 2011
hahahahahahahahaaaa, humor!

http://www.blocket.se/sodermanland/Volv … 12&w=1

Har kostat mig 58000:- folk får komma med vettiga bud.fin turbo bil, har aldrig varit 1 centimeter rost,

fullständigt unikt

människor med stort ego, behöver inte höra av sig.

såklart unik i hela landet, den enda i detta land i detta skick.

besiktigad utan anmärkning, nyskattad.

för dig som söker en bil för flera år, en bil med mycket låg totalekonomi på året.

låg skatt, försäkring, samt låg servicekostnad.

alla känner till Volvo 740 vad det är, en bil med modern komfort, som man kan använda varje dag, samtidigt som de riktigt fina exemplaren har börjat stiga i pris, så kanske om man är rädd om den, man tjänar på några år en 20- 30000 kronor inte dumt.

Pris kommer man överens om, både köpare och säljare.
Säljes helst inom sörmlands län eller till Stockholmstrakten, någon trevlig som förstår vad det är för bil.
skicka mail

Evildan
26 juli 2011
Sushikocken skrev:
Evildan skrev:
Sushikocken skrev:

Hur gick det ?

Ja bakljusen slutade fungera då man kom dit såklart.. smile Sen så låste bara parkeringsbromsen bara ett däck men annars var det ok. Så blir efterbesiktning på det. Annars så tyckte han den var i fin i övrigt.

Det var inte illa alls, lite nyckfullhet förväntas av en Fransyska. Grattis.

Evildan
28 juli 2011
Reklam TV har lyckats igen, denna gång med munskölj:

"Hjälper mot bakteriebeläggningar och god andedräkt i upp till 12 timmar"

Jag vill ju FÅ god andedräkt, vill jag ha hjälp MOT god andedräkt kan jag istället äta en kebabtallrik.

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
28 juli 2011
Evildan skrev:
Reklam TV har lyckats igen, denna gång med munskölj:

"Hjälper mot bakteriebeläggningar och god andedräkt i upp till 12 timmar"

Jag vill ju FÅ god andedräkt, vill jag ha hjälp MOT god andedräkt kan jag istället äta en kebabtallrik.

Fan inga korkade reklamfilmer går dig förbi. Men faktiskt så tycker man att det borde tänka efter i valet av formuleringar. smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

1 624 Inlägg
28 juli 2011
fyller la år idag ..

Evildan
30 juli 2011
Har blivit road idag oxå.
Sitter vid McD västerleden och har precis "lagat" mig lunch och sitter med rutorna nere samt njuter av den lätta brisen då ett välklätt par (han i kostym och kvinnan i en finare klänning) i en små rostig Octavia Tdi parkerar precis bredvid mig, karln tar ur baksätet fram en rattkrycka som han monterar på förarplatsen, dom stänger dörrarna.
Mannen låser bilen med fjärrkontrollen fyra gånger innan han är nöjd och sen promenerar dom in på donken.
Jag hinner inte ens äta upp innan dom kommer tillbaka med varsin kopp kaffe och sätter sig i bilen och åker iväg.

Sök