ZonaX skrev:
Sushikocken skrev:
ZonaX skrev:
Att jag ska på studiebesök för en "Svets-Plåt utbildning" via A.f om några veckor

Vafan det fick inte jag... min förmedlare sa att man behövde ha knarkande kompisar wth?? :S
Haha vafan? xD Gick dit för någon framtidsplanering och dom sa typ att jag måste göra något snart, började snacka lite om praktik och så sen nämnde jag någon CNC-utbildning och visst sa dom, det är inga problem. Sen dagen efter så hittade jag svets-plåt-utbildningen och då bokade dom in studiebesök direkt xD
Jävla nötter dom verkar vara hos dig, bara gå dit och säg att du vill ha en jävla utbildning, dom borde ju typ bli glada? :S
Hade för stor chans att få jobb som jag nu fått.. Men jag hade sketit i det om jag hade fått svetsutbildning. En sak man faktiskt man tycker är kul och som man var kursetta i i skolan :p *skryt*
Jag hörde om kursen på första mötet för "jobbgaranti för ungdomar" och jag sa att jag anmäler mig. Då träffade man samma handläggare dagen efter som då hade snackat med sina kollegor och då sa han det där om knarkande kompisar lol

.
Hade ju ändå vart arbetslös i 3 månader.
Senast redigerat av Sushikocken (30 augusti 2011)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!