2930
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
13 september 2011
nu jävlar, har köpt counter strike source. som jag jämt spelade förut och tänkte prova igen! big_smile
Sett fram emot det hela dagen, och nu ska jag testa! HEjjss smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

Svetsare
3 150 Inlägg
13 september 2011
dirtmas skrev:
nu jävlar, har köpt counter strike source. som jag jämt spelade förut och tänkte prova igen! big_smile

Haha nice  smile  Nördar det typ varje kväll så vi kanske ses  wink

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
14 september 2011
ZonaX skrev:
dirtmas skrev:

Haha nice  smile  Nördar det typ varje kväll så vi kanske ses  wink

Det är zombie jag spelar! lägg till steam, jerryskarp91

1 319 Inlägg
14 september 2011
För att det är onsdag, vilket i princip alltid betyder att man köper några bira och stöddricker tills helgen. !!

_----------'

939 Inlägg
14 september 2011
För att jag har en gott och blandat påse!!

Svetsare
3 150 Inlägg
14 september 2011
Att jag alldeles strax ska knäcka en iskall Cola  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
14 september 2011
Att min nyköpta bruksmerca överträffar förväntningarna på alla plan, speciellt förbrukningen. big_smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

4 637 Inlägg
14 september 2011
RD_87 skrev:
Att min nyköpta bruksmerca överträffar förväntningarna på alla plan, speciellt förbrukningen. big_smile

modell?

Fisketokig
2 997 Inlägg
14 september 2011
Att jag fick hem och dit kedjelåset som jag väntat på.
Var ute med både 450:n och 800:an och körde som om det vore sista dagen i livet. 450:n har gatdäcken på. Onyttigt roligt att köra på en blöt åker i 100+ med fullt hjulspinn och 10 meter lersprut rakt upp i luften.

Tvätten nästa!

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

825 Inlägg
16 september 2011
Fredag och att datorn har blivit snabbare igen efter att ha varit heltrög dom sista dagarna . Fick bli lite rensning av bilder och sånt smile

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________

Meldem
4 137 Inlägg
19 september 2011
Marticus skrev:
Dagens körning in till centrum för att hämta ett paket. (Wall of text incomming)

Jag kör svärmors kia C'eed modell ny(stavning???) och ska upp på den 2-filiga motorvägen, påfarten är väldigt kort och jag kommer upp gämsides/lite framför en gubbe i sin fläskmerca med släpvagn(öppen med gallerväggar runt om). Mercan har bilar bakom sig och den yttersta filen e helt tom, men idioten svänger inte ut och visar inga tecken på att varken accelerera eller decellerera, så jag drar på så gott det går för att komma in på motorvägen innan avfarten tar slut och jag lyckas med ca 2-3m tillgodo på mercan bakom.

Han har ingen aning hur föraren i bilen som körde in framför han ser ut, jag kollar i backspegeln och ser att han börjar flasha med helljusen OCH VIFTAR MED PEKFINGRET I REN AJJABAJJA-STIL, varpå jag blir helt skogstokig. Jag räcker upp hela handen i backspegeln med handflatan uppåt och ropar "Vafan grundar du dedär på?!", DÅ AJJABAJJAR HAN MIG MED FINGER IGEN! Jag kan inte fatta att han på största allvar tycker att jag gjorde fel, så när stoppljusen längre fram blir röda så är det en bil framför mig i min fil(den yttersta för jag ska svänga av till vänster) och tomt i hans som går rakt fram.

Jag trycker upp mitt längsta finger på högerhanden i passagerarutan och han får spelet, jag ser hur han gormar i bilen och han släpper mig inte med blicken förrns han har passerat bilen framför mig.... och kör därav mot rött! han tvärnitar när han inser vad han har gjort varpå möbler och saker han har på vagnen flyger fram mot gallret och går sönder! Fyfan va jag skrattade åt han! big_smile

...idiot...

Jag tycker inte att du gjorde något fel. Helt rätt enligt mig ! smile
Haha hade velat sätt när hans möbler pajja ! xD

Dessutom är väl dom som ligger i högerfilen SKYLDIGA att underlätta för inkommande trafik?

Cupra_
19 september 2011
Att jag sa upp mig i fredags! Tyvärr har man ju uppsägningstid så man måste vara kvar ett tag till.. Jag har längtat i 2år men nu äntligen kan jag syssla med roligare saker smile På onsdag när man jobbat klart blir det öl och tv-spel i typ 3 dagar sen shopping  lol
Senast redigerat av Deception (20 september 2011)

Biltokig ingenjör
1 159 Inlägg
20 september 2011
Att jag klarade teoriprovet idag! big_smile Uppkörning om en vecka! smile

Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
20 september 2011
AD_ skrev:
Att jag klarade teoriprovet idag! big_smile Uppkörning om en vecka! smile

Grattis! glad för din skull haha! big_smile

Sladdgalning
297 Inlägg
20 september 2011
att jag idag kom över en iPhone 4 jävligt billigt och bra smile samt att P-star t-shirtsen låg och väntade utanför dörren när jag kom hem trött efter jobbet smile

Bmw 316 -89
Volvo 244 - 89
Fiat Uno - 88
Bmw 525 - 89

Meldem
4 137 Inlägg
20 september 2011
Fick hem mina Vans och jeans,plus tjejens tröja idag som man beställt från Storbrittanien ! GÖTT big_smile

Meldem
917 Inlägg
21 september 2011
Att jag fick Gears of War 3 inputtat genom brevinkastet igår!! big_smilebig_smile

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

4 637 Inlägg
21 september 2011
Värk överallt och päls och spillning i 740in men jag överlevde ännu en älgolycka. smile
Senast redigerat av Navkapsel (21 september 2011)

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 september 2011
Navkapsel skrev:
Värk överallt och päls och spillning i 740in men jag överlevde ännu en älgolycka. smile

Men var fan bor du? Skrotade du inte en bil nyss av den anledningen? Och hade du inte köpt din 740 här om dagen? Fan vänta till jakten istället. wink
Men du har iaf en jävla tur-i-oturen.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

106 Inlägg
21 september 2011
Att jag äntligen fick hem bilens nya vinterdäck idag.

Sök