2709
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Svetsare
3 150 Inlägg
23 november 2011
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:
TouchOfRed skrev:
Att jag klarade Svets-licensen ! big_smile
Blir att lägga licens på rostfritt nästa vecka.

Nice  big_smile  Det som gör mig glad just nu är att det har gått så jävla dåligt med kälsvets i PF idag att det bara kan gå bättre imorgon  smile

AA big_smile
Se det positiva i allt, det är bra där smile
Kör du me Tig'en?

Japp, kör med TIG'en  smile  Ska bara köra klart PF sen ska jag nog lägga nått prov i kälsvets tror jag  tongue

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
ZonaX skrev:
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:

Nice  big_smile  Det som gör mig glad just nu är att det har gått så jävla dåligt med kälsvets i PF idag att det bara kan gå bättre imorgon  smile

AA big_smile
Kör du me Tig'en?

Japp, kör med TIG'en  smile  Ska bara köra klart PF sen ska jag nog lägga nått prov i kälsvets tror jag  tongue

TIG is the shit ! smile hatar mig'en. Ska ta licens på Pinne också.

Varför lägger du prov på Kälsvets? smile
Jag la prov på 5mm rör, 45Graders vinkel. Gör det du med så får du alla licenser !
Dock har du ju bara 2,5-10mm då men.. Funderar på att fråga läraren om jag kan få lägga på 3mm rör också.

Svetsare
3 150 Inlägg
23 november 2011
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:
TouchOfRed skrev:

AA big_smile
Kör du me Tig'en?

Jag la prov på 5mm rör, 45Graders vinkel. Gör det du med så får du alla licenser !
Dock har du ju bara 2,5-10mm då men.. Funderar på att fråga läraren om jag kan få lägga på 3mm rör också.

Vet ej, vi har typ en plan som går från kälsvets upp till rörsvets i IW så känns bäst att köra igenom allt  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
ZonaX skrev:
TouchOfRed skrev:
ZonaX skrev:

Vet ej, vi har typ en plan som går från kälsvets upp till rörsvets i IW så känns bäst att köra igenom allt  smile

Aha, dåså smile

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Att jag ska byta in mitt MW3 mot BF3, inser inte hur jag kan ha köpt MW3 framför BF3..

Darkus
23 november 2011
Då bliru missnöjd tongue
TouchOfRed skrev:
Att jag ska byta in mitt MW3 mot BF3, inser inte hur jag kan ha köpt MW3 framför BF3..

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Darkus skrev:
Då bliru missnöjd tongue
TouchOfRed skrev:

missnöjd på bf3?

Darkus
23 november 2011
På mw3??
Int till ps3. Vet inte till xbox eller dator.

BF3 dessutom buggar på lite.

Bullet--- skrev:
Darkus skrev:
Då bliru missnöjd tongue
TouchOfRed skrev:

Mycket buggar väl ?

2 271 Inlägg
23 november 2011
Att jag beställt en "till" gitarr, får gömma den i repan så inte frugan ser.smile

Darkus
23 november 2011
JAg blev missnöjd.
Men jag gillar mer action och fart.cool

TouchOfRed skrev:
Darkus skrev:
Då bliru missnöjd tongue
TouchOfRed skrev:

missnöjd på bf3?

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Darkus skrev:
JAg blev missnöjd.

TouchOfRed skrev:
Darkus skrev:
Då bliru missnöjd tongue

missnöjd på bf3?

Du menar att BF3 är lite mer Tactical stuk?
MW3 är ju typ Rusha mata skott. Visst, det är roligt på dator. Men tror att jag gillar lite mer taktik på ps3. smile
Är väldigt ovan vid FPS på konsoll.
Mw3 ser ju exakt likadant ut som alla Modern warfare, lite synd att dom har samma motor.
Bf3 har ju en feeet motor smile
Hoppas jag inte ångrar mig ^^

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
23 november 2011
lingua skrev:
Att jag beställt en "till" gitarr, får gömma den i repan så inte frugan ser.smile

Blev det för någon ??  smile

Köpte själv en Epiphone les paul goth häromdan ! Helnöjd

C H E V R O L E T <3

5 042 Inlägg
23 november 2011
TouchOfRed skrev:
Darkus skrev:
JAg blev missnöjd.

TouchOfRed skrev:

missnöjd på bf3?

MW3 är ju typ Rusha mata skott. Visst, det är roligt på dator. Men tror att jag gillar lite mer taktik på ps3. smile
Mw3 ser ju exakt likadant ut som alla Modern warfare, lite synd att dom har samma motor.

Enkel jämnförning för dom som är osäkra !
MW# = Om du vill lira ett "modernt" Counter strike.
BF3 = Om man vill ligga o mysa vid ett jämnställe , chilla, ta ett bloss , mm !
Bf3 alla dagar i veckan för mig. inge fel på mw3 men dom missat mycket saker där.

C H E V R O L E T <3

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Children-Of-Bodom skrev:
TouchOfRed skrev:
Darkus skrev:
JAg blev missnöjd.

Enkel jämnförning för dom som är osäkra !
MW# = Om du vill lira ett "modernt" Counter strike.
BF3 = Om man vill ligga o mysa vid ett jämnställe , chilla, ta ett bloss , mm !
Bf3 alla dagar i veckan för mig. inge fel på mw3 men dom missat mycket saker där.

Hehe, ska ta några sista matcher på MW3 INNAN jag bestämmer mig ^^

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Har bestämt mig för Bf3.
Har märkt att på MW3 spawnar man mitt i deras lag. Har jag tur kan jag springa 2meter innan jag får en kniv i ryggen. Och mw3 KRÄVER aggresivt gameplay HELA TIDEN, tar du en paus i 10 sec, typ går och hämtar en cola, då har du hunnit dö 10gånger..
På BF3 är det väl mer chill? Större banor, vilket medför lignare gameplay? På mw3 är banorna sjukt små.. Aee ska jag spela mw3 blir det nog på datorn.. nån som håller med? ^^

5 042 Inlägg
23 november 2011
TouchOfRed skrev:
Har bestämt mig för Bf3.
Har märkt att på MW3 spawnar man mitt i deras lag. Har jag tur kan jag springa 2meter innan jag får en kniv i ryggen. Och mw3 KRÄVER aggresivt gameplay HELA TIDEN, tar du en paus i 10 sec, typ går och hämtar en cola, då har du hunnit dö 10gånger..
På BF3 är det väl mer chill? Större banor, vilket medför lignare gameplay? På mw3 är banorna sjukt små.. Aee ska jag spela mw3 blir det nog på datorn.. nån som håller med? ^^

Bf3 har stora maps ! + att man kan ta sig nästan överallt ! Kranar, hustak , vissa träd, uppe på containers m.m
Mkt sånt jag saknar i mw3.
Har du tur om du nu sniprar så kan du tillomed skita utan att ha dött om du är på ett bra ställe ! smile
Bf3 är mycket lugnare. Sen finns det ju några "småmaps" med men dom stora som e roligast !

C H E V R O L E T <3

Meldem
4 137 Inlägg
23 november 2011
Children-Of-Bodom skrev:
TouchOfRed skrev:
Har bestämt mig för Bf3.

Bf3 har stora maps ! + att man kan ta sig nästan överallt ! Kranar, hustak , vissa träd, uppe på containers m.m
Har du tur om du nu sniprar så kan du tillomed skita utan att ha dött om du är på ett bra ställe ! smile
Bf3 är mycket lugnare. Sen finns det ju några "småmaps" med men dom stora som e roligast !

Förstår ! smile
Mina aim skills är inte jättebra, och om man då spawnar på varandra så kommer jag aldrig lära mig aima.
Men lirar jag bf3 nu i några månader, så kanske jag kan köpa mw3 i ett senare stadie, om jag nu känner för det. Kanske har totalt fastnat i BF3 träsket och inte kommer därifrån big_smile

Men bf3 har ju bättre grafik, FORDON, och man kan ta sig överallt som sagt. På Mw3 är man helt jäkla låst..

Ae, det blir BF3, ångrar jag mig så får jag väl göra det.. Men spelar jag BF3 tillräckligt länge så blir det nog riktigt kul.

Fast nu snackar jag om Konsol, om jag inte har nämnt det smile

1 808 Inlägg
23 november 2011
Spelar både MW3 och BF3 på datorn och jag är väl mer för snabb pangpang spel så MW3 spelas lite mer just nu smile men grafiken är såå grym på BF3 så man kör möe på det med smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

5 042 Inlägg
23 november 2011
TouchOfRed skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
TouchOfRed skrev:
Har bestämt mig för Bf3.

Förstår ! smile
Mina aim skills är inte jättebra, och om man då spawnar på varandra så kommer jag aldrig lära mig aima.
Men lirar jag bf3 nu i några månader, så kanske jag kan köpa mw3 i ett senare stadie, om jag nu känner för det. Kanske har totalt fastnat i BF3 träsket och inte kommer därifrån big_smile

Men bf3 har ju bättre grafik, FORDON, och man kan ta sig överallt som sagt. På Mw3 är man helt jäkla låst..

Ae, det blir BF3, ångrar jag mig så får jag väl göra det.. Men spelar jag BF3 tillräckligt länge så blir det nog riktigt kul.

Fast nu snackar jag om Konsol, om jag inte har nämnt det smile

Lirar bf3 på både pc & konsol. Dock mer "känsla " på pc. Men minst lika kul på konsoll. Du kommer in i det ganska fort. På bf3 finns det ju även båtar, flygplan ,helikoptrar.

C H E V R O L E T <3

502 Inlägg
24 november 2011
Älskar man en människa så blir man tokig, älskar den personen en tillbaka så blir man ännu mer tokig. Som tur är så älskar den personen mig tillbaka. Gudomlig kärlek. Vi delar ett liv av kärlek till musik, tattos, bilar och livet. Jag bara njuter. smile

Sök