3785
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Evildan
21 december 2011
LordLife skrev:
Va klena ni är, dåliga av Jäger. Det som är så gott smile Det som Jäger inte fixar fixar man med whiskey.

Varför då gå på den läskiga jägern alls, när det finns mirakelmedlet rökig Whiskey tex Laphroaig.
klarar man inte den ska man inte dricka alkohol för vuxna utan fortsätta med alkoläsken wink

998 Inlägg
21 december 2011
Evildan skrev:
LordLife skrev:
Va klena ni är, dåliga av Jäger. Det som är så gott smile Det som Jäger inte fixar fixar man med whiskey.

Varför då gå på den läskiga jägern alls, när det finns mirakelmedlet rökig Whiskey tex Laphroaig.
klarar man inte den ska man inte dricka alkohol för vuxna utan fortsätta med alkoläsken wink

Rökigt whiskey så jäkla gott smile Längtar tills fredag då man åker hem till föräldrarna och pappa bjuder på riktigt rökig whiskey. Vilket för oss till topic blir glad för att man längtar tills fredag smile

Visst alkohol är inte bra att förtära men det är ju så gott wink

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

S-klass =)
295 Inlägg
22 december 2011
TouchOfRed skrev:
MB350se skrev:
TouchOfRed skrev:

4.7 är skapligt smile Vad kör du med för kylning?
på tal om kylning,Jag köpte 10st Cooler Master Silent 120mm fläktar för 220 spänn.. big_smile

Krom, svårt eller ? hehehe
Efter min praktik på YIT så ska jag lägga licens på både svart och vitt på pinne ! smile
Har redan licens på svart och vitt med TIG. smile

Vad nu kylaren heter..
http://img171.imageshack.us/img171/4828/burk2.jpg

Sitter dock bara en fläkt på cpu kylaren när man köper.. kastade på en extra smile
Jao såg att du köpte de, du skrev de på sweclockers..
Inväntar på att min nya cpu kylare å nya fläktar ska komma..

Nå krom e ungefär som svart.. skillnaden e att kör man upp på krom täcker den även svart.. dock inte tvärtom..
Har oxå tig licenserna smile Å måste önska dej lycka till me tunnväggig rostfri pinne tongue

Det var nog smart, ska du överklocka så mycket bör du ha en bra cpukylare xD
WTF ?! big_smile
Jasså, den du har nu, Cooler Master nånting.. är den till salu? smile
Ah nice, jag gillar TIGen smile
Haha, jo jag vet att det är fördjävligt !

cooler master 212 heter den eller nå sånt smile vet inte alls vad jag ska göra med den när nya kylaren kommer smile)

Jao TIGen är ruskigt kul å svetsa me smile å snyggt blir de smile)

Aja de som gör mej glad idag är att jag snart fått bortstökat uppkörningen på krom pinne smile

502 Inlägg
22 december 2011
Det som gör mig glad är att jag snart får ge min julklapp till flickan. Plus att man sitter med en tallrik full med julmat framför mig. Glad i mat. smile

Meldem
4 137 Inlägg
22 december 2011
MB350se skrev:
TouchOfRed skrev:
MB350se skrev:

Vad nu kylaren heter..
http://img171.imageshack.us/img171/4828/burk2.jpg

Sitter dock bara en fläkt på cpu kylaren när man köper.. kastade på en extra smile
Jao såg att du köpte de, du skrev de på sweclockers..
Inväntar på att min nya cpu kylare å nya fläktar ska komma..

Nå krom e ungefär som svart.. skillnaden e att kör man upp på krom täcker den även svart.. dock inte tvärtom..
Har oxå tig licenserna smile Å måste önska dej lycka till me tunnväggig rostfri pinne tongue

Det var nog smart, ska du överklocka så mycket bör du ha en bra cpukylare xD
WTF ?! big_smile
Jasså, den du har nu, Cooler Master nånting.. är den till salu? smile
Ah nice, jag gillar TIGen smile
Haha, jo jag vet att det är fördjävligt !

cooler master 212 heter den eller nå sånt smile vet inte alls vad jag ska göra med den när nya kylaren kommer smile)

Jao TIGen är ruskigt kul å svetsa me smile å snyggt blir de smile)

Aja de som gör mej glad idag är att jag snart fått bortstökat uppkörningen på krom pinne smile

Men om du ska sälja den, är jag villig att köpa!
Aa, därför jag gillar tigen.
Fick ge mig på att svetsa rostfritt 3mm rör idag, med pinne. Jag som bara svetsat svart förut 1 cirka 1 vecka. Inte det enklaste..

OnT:
Skriver ovan, att jag snart får ge mig julklapp till frugan !
Och att jag slutar halv 1 imorgon !

S-klass =)
295 Inlägg
22 december 2011
TouchOfRed skrev:
MB350se skrev:
TouchOfRed skrev:

bla bla

bla

bla!

Dom e ju inte så dyra nya har ja för mig, kylarna.. Men ska ha de i tanken smile
Jao va själv nere i Askersund för 2månader sen å svetsa rostfri pinne på ett massa bruk där...
Första gången man kör rostfri rör me pinne.. Men de gick bra de me.. smile

OnT:
Att licens körningen gick över förväntan, Derka gubben "Röntgen" gubben tog iaf med sig röret till röntgen..
Så är glad för de verkar ha gått lovande smile

1 808 Inlägg
22 december 2011
Är glad att jag klara Körningen och backningen på CE idag OCH ARG att jag glömde bort en sak på säkerhetskontrollen så jag vart halvgodkänd = ( slipper köra och backa ) bara en säkerhetskontroll och Funk kvar smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Evildan
25 december 2011
julskum (skumtomtar)
samt:
http://www.youtube.com/watch?v=UJ7c-fSIRz8

jkl bilskojjare wink

S-klass =)
295 Inlägg
27 december 2011
Nu 4.9ghz stabilt me fin temp smile) snart har man passerat 5ghz smile)

96 Inlägg
28 december 2011
Vart glad av den här texten på något sätt

"hej jag vill selja min telefon den som har äpple på den den är svart o miket miket fin.
den hetter 4 32 svart.
talafone är från iraq kopte den där. den nu pratar på svenska. alla kabbel och musik kabel kommer med o en loda o bok.

jag kan hämta telefon till din bervlåda i hela sverige.
den kostar 2000 kronera.
"

2 271 Inlägg
28 december 2011
just nu är jag glad över ankomsten är vårt tredje (och sista) barn som kom igår.
En liten dotter, riktigt kul då jag har två grabbar innan.

Meldem
4 137 Inlägg
28 december 2011
ActWrong skrev:
Vart glad av den här texten på något sätt

"hej jag vill selja min telefon den som har äpple på den den är svart o miket miket fin.
den hetter 4 32 svart.
talafone är från iraq kopte den där. den nu pratar på svenska. alla kabbel och musik kabel kommer med o en loda o bok.

jag kan hämta telefon till din bervlåda i hela sverige.
den kostar 2000 kronera.
"

Jag blev mest .. Ledsen haha

918 Inlägg
28 december 2011
Att äntligen få jobba natt lite.

\m/(><)\m/
742 Inlägg
28 december 2011
Ledig hela veckan cool

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

309 Inlägg
28 december 2011
Att Golfen gick genom besiktningen idag! Får man köra 16 månader till. smile

Fisketokig
2 997 Inlägg
28 december 2011
att golvet kom in idag...

Fasad parkett, mattlackad EK-plank. smile

Väntat i två månader, kom äntligen in i lager idag.
Klart värd att vänta på, lite udda med fasad parkettplank.

Dags att göra om övervåningen efter nyår smile

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

129 Inlägg
29 december 2011
Att jag äntligen har subarun och är toknöjd med den!

1 079 Inlägg
29 december 2011
Jag hittade ett klipp jag missat med trailer park boys sett det två gånger nu haha http://www.youtube.com/watch?v=H4YxyJTG … re=related
annars är jag glad att jag jobbar lite kortare dag imorgon och att jag ska prova lite nya whiskeys på nyår det ser jag verkligen fram emot.
Senast redigerat av Madhouse (29 december 2011)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
29 december 2011
att jag äntligen fått en lägenhet i stan och slipper pendla! ska bli underbart när skolan börjar igen och slippa allt åkande smile

345 Inlägg
30 december 2011
Countrymusik (1970-talet-nu) är det mest underbara som finns. Det blir man glad av! smile

Sök