2467
Sök

Vad gör dig glad just nu?

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
4 januari 2012
Juniorkronorna.

Två sinnessjuka vändningar på två matcher. Blodpumpen och nerverna tar redigt med stryk, men helvete vad skönt i efterhand smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

80 Inlägg
6 januari 2012
Det som gör mig glad just nu är att SVERIGE har fått äntligen sitt JVM guld efter 31 år ni som sov eller inte såg den ni gick miste om nånting riktigt riktigt stort detta är en sak ni/vi kommer få uppleva en gång i livet. O jag är glad att jag var vaken o fick uppleva detta

1 808 Inlägg
6 januari 2012
Kan inget annat än hålla med om Sverige vinsten var så underbart skönt.. Spela fan bra hela matchen, ryssarna hade bara en bra spelare och det var målvakten

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

618 Inlägg
6 januari 2012
glad att jag fick bort fläktjäveln på audin=) samt fått hem grenrör och lite annat till bygget..

Sen att man börjar sista terminen i gymnasiet är inte heller fel!

1 582 Inlägg
9 januari 2012
Är otroligt lycklig/glad över att jag fått gjort Gastric Bypass väldigt nyligen, kilona bara rasar cool

Svetsare
3 150 Inlägg
10 januari 2012
Är glad för att avgasbygget blev lyckat  smile  Skulle vara kul att införskaffa en typ DTM-dämpare också och se vilken skillnad i karaktär det blir i ljudet  smile

[video]http://www.garaget.org/video/115370[/video]

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

EvoCecilia
10 januari 2012
Jag är nöjd för att jag har en naken kock i köket som lagar köttbullar & pasta till mig.
Plus att mina sexpunktsbälten kom idag. Yeah!

Evildan
10 januari 2012
EvoCecilia skrev:
Jag är nöjd för att jag har en naken kock i köket som lagar köttbullar & pasta till mig.

hoppas inte den nakna kocken får brännskador på organet om det sprätter lite från stekpannan wink

Evildan
10 januari 2012
ännu en tokdum TV-reklam.
viktväktarnas senaste reklamfilm, mot slutet säger den helnöjda viktnedgångna kvinnan
"och jag har gått ned i vikt helt själv"
*då behövs inte viktväktarna då om man lika bra kan göra det själv, inte så genomtänkt reklam.

1 523 Inlägg
10 januari 2012
Evildan skrev:
viktväktarnas senaste reklamfilm, mot slutet säger den helnöjda viktnedgångna kvinnan
*då behövs inte viktväktarna då om man lika bra kan göra det själv, inte så genomtänkt reklam.

Själv har jag alltid stört mig på den här:
"Det är helt rubbat det här att folk köper en separat gps, det finns ju en i mobilen!"

Är det inte ännu mera rubbat att använda gps:en i mobilen när man redan har en i bilen?

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Evildan
10 januari 2012
trubbelturbo skrev:
Evildan skrev:

Själv har jag alltid stört mig på den här:
"Det är helt rubbat det här att folk köper en separat gps, det finns ju en i mobilen!"

Är det inte ännu mera rubbat att använda gps:en i mobilen när man redan har en i bilen?

som den andra korkade telenor reklamen, när dom är ute och seglar och Sören Transtråle skriker på barnen angående vattendjupet och dom inte hör, då börjar även han lyssna på musik, uppenbarligen duger inte telenors telefoner att ringa med på sjön.
sublimalt budskap: välj annan operatör?
klumpig reklam mr.Felix Herngren.

Evildan
10 januari 2012
http://www.aftonbladet.se/bil/article14016923.ab

äger en bil som garantin inte gäller på, jaha??
att garantin inte gäller om bilen inte är servad på auktoriserad verkstad? är det nyheter det där?

dessutom ypperligt smart att gå ut i Aftonbladet och berätta att man har skenförsäkrat bilen
"Daniels far Thomas äger bilen rent formellt"

** hej min TV fungerar inte längre**
--skruvarna ser konstiga ut, har du öppnat den själv?--
**ja jag försökte laga den själv med superlim och silvertejp**
--tyvärr din garanti gäller inte--
**jasså inte?**
--nej det står i garantivillkoren att endast auktoriserad verkstad får utföra jobb på den--

Evildan
10 januari 2012
BIF-DIF 3-1
treflig tabelläsning.

4 637 Inlägg
10 januari 2012
EvoCecilia skrev:

Ombytta könsroller!

1 412 Inlägg
15 januari 2012
Har slitit med att burit iväg några ton med gamla volvo delar som ska till swedecraft, men har fått undan dom tyngsta prylarna.

Känner mig lagomt sliten efter att ha burit en massa m40 lådor, b20 motorblock, A & E toppar, svänghjul, grenrör, insug och några hundra kilo med mindre prylar. Ska försöka ta fram en b18 och några bakaxlar också.
Gött att få betalt för att bli av med gammalt skrot som bara är ivägen.  smile
Senast redigerat av OpelP1 (15 januari 2012)

That Shit Cray
1 087 Inlägg
16 januari 2012
Suavecito skrev:
Jag har fått en Ipad, det gör mig glad just nu.

Underbar liten pryl!

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

3 113 Inlägg
16 januari 2012
Min snusdosa just nu..

Semper Fi

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
18 januari 2012
Killswitch Engages låt My Curse

melodin i den gör mig så jäkla glad big_smile

Lobster knife fight

Biltokig ingenjör
1 159 Inlägg
18 januari 2012
Att mina extraljus klarade sig undan med en lättare höjdjustering efter ett besök i en snövall.
Önskar dock att jag kunde säga det samma om min front...

Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk

4 637 Inlägg
18 januari 2012
Fäster man ett kuvert mot rutan och låter det ligga på instrumentbrädans högtalare på Saaben och vrider upp volymen så låter det lite som baslådevibrationer! smile

Sök