Var väldigt glad i går och är det fortfarande efter Bruce Springsteen konsterten i går
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Var väldigt glad i går och är det fortfarande efter Bruce Springsteen konsterten i går
Hade biljett, har gått arbetslös i 3-4 månader. Och har väntat på den konserten sen den dagen biljetterna släpptes, vilket är typ 4-5 månader? Veckan då Bruce spelar, tror du inte jag får jobb för den veckan då eller.. Jo visst fan får jag det.. Är så sjukt sur, ledsen och arg över att jag missade honom.. :'(
Zappade till kanal10 och fick se att Gran Turismo rullade... Ställde mig själv frågan varför jag inte tittar på det??
Fick svaret ganska omgående när två reportrar hämtar en krånglande S40 -99 att få driftsäker åt en tittare. När den ena reportern kliver in på sponsrande Biltema ska han köpa fjädrar till en V40 säger han... HAHAHA sopa!
Turligt nog var det framfjädrar då dom inte för bakfjädrar till V40.
att vi tydligen har ngn typ av skränig områdesfest med hippetihoppare av riktigt usel gapig kvalité skrikandes "vi ska skjuta huvet av dom" och jag kan lyssna via nätet på detta istället:
Skall göra min första sittning för ryggtatueringen på tisdag. Sen att man sitter på sentimmarna och planera lite lätt på dekaler till bilen inför The climax route 2013 ner till F1 racet i Monaco
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.