2035
Sök

Vad gör dig glad just nu?

S-klass =)
295 Inlägg
25 januari 2013
MB350se skrev:
att nästa vecka är sista veckan med jobb för stunden tongue så lite "semester" har ju ingen dött av smile
Plus att man fått andra jobberbjudande samma dag man fick besked om att jobbet började ta slut smile

Hum, Aja blev tydligen inte en sista vecka ännu... Blir å stanna kvar tillsbygget är klart som vanligt tongue
aja är iaf glad över att nu är man en vecka närmare den där sista veckan smile

337 Inlägg
4 februari 2013
Kommit in på min utbildning som betongare. Samt att det känns bättre efter att jag och exet gjorde slut smile

1 523 Inlägg
7 februari 2013
Att svenska rallyt startar idag! smile
Och att NASCAR-säsongen snart drar igång på riktigt igen! big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Meldem
4 137 Inlägg
8 februari 2013
Att jag fick Projektanställning i en månad till. smile
Inget fast jobb, men jag tar det som finns.. Så är det att vara arbetslös

Fisketokig
2 997 Inlägg
8 februari 2013
Fick jobberbjudande jag kommer tacka ja till.
Inga helg eller kvällstider smile
Betydligt närmare hem och räknar man slitage och bränsle och nya lönen är det + sexsiffrig skillnad på året.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

337 Inlägg
9 februari 2013
Martin 9-3 skrev:
Fick jobberbjudande jag kommer tacka ja till.
Inga helg eller kvällstider smile
Betydligt närmare hem och räknar man slitage och bränsle och nya lönen är det + sexsiffrig skillnad på året.

Grattis!

Voodoo
1 444 Inlägg
9 februari 2013
Tanken av de jag gjorde igår natt gör mig glad smile
På vägen hem  så  såg vi en lastbil som stod i en korsning  halft med framhjule i diket.. inga ljus eller nått.. chaffisen sprang ut så vi fick ta och stanna.. fattade inte ett ord  av vad han sa  efter ett tag  så börja jag då prata finska med han och de fatta han då smile
ena batteriert hadde gett upp på lastbilen och ingen av oss hade nå startkablar  så de var ju bara börja slita lös kablar från  nån inverter han hade i lastbilen som vi då klippte och  började sakta ladda upp de döda batteriet på lastbilen i -25 därikring.. kan då säga att han vart då riktigt glad när vi fick igång  lastbilen smile fick mig iaf 50€ fast jag sa att jag inte ville ha nått smile  känndes skönt på vägen hem smile och idag gör de mig glad av att jag fick göra den mannen så pass glad så han tog sig iväg från korsningen smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Evildan
9 februari 2013
Stripz skrev:
På vägen hem  så  såg vi en lastbil som stod i en korsning  halft med framhjule i diket.. inga ljus eller nått.. chaffisen sprang ut så vi fick ta och stanna.. fattade inte ett ord  av vad han sa  efter ett tag  så börja jag då prata finska med han och de fatta han då smile
ena batteriert hadde gett upp på lastbilen och ingen av oss hade nå startkablar  så de var ju bara börja slita lös kablar från  nån inverter han hade i lastbilen som vi då klippte och  började sakta ladda upp de döda batteriet på lastbilen i -25 därikring.. kan då säga att han vart då riktigt glad när vi fick igång  lastbilen smile fick mig iaf 50€ fast jag sa att jag inte ville ha nått smile  känndes skönt på vägen hem smile och idag gör de mig glad av att jag fick göra den mannen så pass glad så han tog sig iväg från korsningen smile

Och du gjorde mig glad att det fortfarande finns folk som vill/orkar hjälpa andra som har fått problem, mkt väl agerat.

Voodoo
1 444 Inlägg
9 februari 2013
Evildan skrev:
Stripz skrev:

Och du gjorde mig glad att det fortfarande finns folk som vill/orkar hjälpa andra som har fått problem, mkt väl agerat.

Nå jag hjälper  för de mesta när de är i nöd smile  verktyg och ja de mesta är nu in packat i bilen hehe smile
bad till och med  chaffisen sätta sig i bilen då han verka så frusen så han bara slöddra  hmm men glad blev han när vi ordna allt smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
12 februari 2013
2 åriga dottern är bättre nu efter sin feber. Blev en del sömn i natt i alla fall för oss alla smile Nu är hon uppe och leker "laga mat" till pappa.

Dagens rätt består av en matlåda med okokta gummiband i olika färger smile

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

649 Inlägg
13 februari 2013
Min otroliga träningsverk och förkylning som gör att jag är tillfälligt handikappad.

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
13 februari 2013
Att jag kan gå igen, efter krocken för 3v sen.

(14:13, Änggården. Två bilar i krock, en skadad.

Två bilar, en med släpvagn, kolliderade på tisdagseftermiddagen på Ehrenströmsgatan i Änggården, i höjd med Blå stråket

Tre personer inblandade. En förare sitter kvar i sitt fordon. Ambulans, räddningstjänst och polis kallas till platsen.
En bil bärgas från platsen. En person = Neos34 körs till Mölndals sjukhus med smärta i ett knä.
Polisen transporterar en person till samma sjukhus för kontroll.)

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Evildan
24 februari 2013
Top Gear USA definition av BMW e30 325e, där e betyder effiminerad.

En bil som köps åt rika småflickor av deras far i samand med skiljsmässa.

Denna tjej är en Cheerleader vars pojkvän spelar High school football.

Biltokig ingenjör
1 159 Inlägg
24 februari 2013
Att Spotify kunde återskapa min spellista som jag av misstag råkade radera smile

Erfarenheten är vad man brukar kalla sina misstag ;)
Projekttråd för E34:an: Länk
Projekttråd för 540:in: Länk

48 Inlägg
24 februari 2013
Min lönespec... ;-)

* A mother like no other *

349 Inlägg
25 februari 2013
Jag har fått min första lägenhet big_smile big_smile  Dags att flytta hemifrån, känns som ett stort jävla steg och är överlycklig! smile

4 637 Inlägg
25 februari 2013
Nya jobbet sedan snart två månader. Så jädra skönt att jag får jobba med bästa tänkbara person då vi i det hela bara är två. Hade lika gärna kunnat varit någon dålig person. smile
Senast redigerat av Navkapsel (25 februari 2013)

Sök