1856
Sök

Vad gör dig glad just nu?

1 624 Inlägg
22 mars 2013
Andromeda skrev:
10k att betala in, tack för den! sad

:[

349 Inlägg
22 mars 2013
Hamilton skrev:
Att jag har mer än 3v kvar av vistelsen i Thailand och ska fotografera Thaiboxning om 2 timmar

Mvh
Hamiton

Är lagom avundsjuk kan jag säga. Lägg gärna upp bilderna från thaiboxningen sen!

vad gör mig glad då?
Fredag!

Totalt okunnig
414 Inlägg
22 mars 2013
Almen11 skrev:
Att man nu efter ca 2,5 månad fått ut lite slantar från a-kassan! smile Sen att LHC är till semifinal gör ju inte saken sämre wink

Blä. Åt det sista iaf..... Det som gör mig glad är att jag beställt nya kromlister till Pontiacen

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar

441 Inlägg
22 mars 2013
Hamilton skrev:
Att jag har mer än 3v kvar av vistelsen i Thailand och ska fotografera Thaiboxning om 2 timmar

Mvh
Hamiton

Hade jag varigt dig skulke jag pkt till en camp "ställe där dom tränat thai" och tränat med dom. Oslagbart har jag hört av folk på klubben. Hade jag haft ekonomi hade jag lätt åkt ditt och tränat i en mpnad:-)

349 Inlägg
22 mars 2013
lavemangkillen skrev:
Hamilton skrev:

Mvh
Hamiton

Hade jag varigt dig skulke jag pkt till en camp "ställe där dom tränat thai" och tränat med dom. Oslagbart har jag hört av folk på klubben. Hade jag haft ekonomi hade jag lätt åkt ditt och tränat i en mpnad:-)

Spara pengar till nästa vinter! Vi är 3st från min klubb som sparar för att åka ner 6veckor början på 2014. Kommer nog bli grymt!! smile En annan polare från klubben var där november/december 4veckor och tränade.. Hur nöjd som helst och sa att det var ett av de bättre valen han gjort i livet smile

441 Inlägg
22 mars 2013
cewee skrev:
lavemangkillen skrev:
Hamilton skrev:

Mvh
Hamiton

Spara pengar till nästa vinter! Vi är 3st från min klubb som sparar för att åka ner 6veckor början på 2014. Kommer nog bli grymt!! smile En annan polare från klubben var där november/december 4veckor och tränade.. Hur nöjd som helst och sa att det var ett av de bättre valen han gjort i livet smile

kan absolut tänka mig de. folk sejer att thailändare är otroligt treviga och snälla. så jag får försöka vinna på triss typ wink

225 Inlägg
23 mars 2013
när folk visar uppskattning på sånt man gör och gjort smile

Mvh David

224 Inlägg
23 mars 2013
Klockan är sju på kvällen och 36 grader varmt här i thailand. :-) ^_^ :-)

Evildan
23 mars 2013
Jag klarade kurvan utan problem!
https://www1.garaget.org/archive/105/104261/316909/316909-3051426.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=bIyFZNFg3X8
27sekunder in för den som undrar big_smile

Cadillac_The_King
23 mars 2013
inget ting då man blir av med jobbet nästa vecka enda som gör mig lite glad är att det blir vår är väl det enda

That Shit Cray
1 087 Inlägg
23 mars 2013
Fick kört lite hoj idag! smile

Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten!
Insta @ HAST

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
24 mars 2013
Att jag var hos sponsorn och valde kulör till mina fälgar,lämna in front på lack och beställde nya däck nyss smile
Nu kollar jag utlands resa till i sommar! smile

Äntligen får man unna sig själv saker och ting när man slitit som ett djur i månader! smile Helt klart värt smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

63 Inlägg
26 mars 2013
Våren är ingång > skönt

Cadillac_The_King
26 mars 2013
charem skrev:
Att jag var hos sponsorn och valde kulör till mina fälgar,lämna in front på lack och beställde nya däck nyss smile
Nu kollar jag utlands resa till i sommar! smile

Äntligen får man unna sig själv saker och ting när man slitit som ett djur i månader! smile Helt klart värt smile

reseer utomland gör man på vintern

That Shit Cray
1 087 Inlägg
26 mars 2013
Polisen som inte tog mitt körkort igår, hade rykt både mc kort och bil kort. Får fan köra som en käring nu tills prövotiden är slut. Brukar ju alltid vara så uppmärksam på antenner på taket, inte igår tydligen wink

Insta @ HAST

Cadillac_The_King
26 mars 2013
_Hast_ skrev:
Polisen som inte tog mitt körkort igår, hade rykt både mc kort och bil kort. Får fan köra som en käring nu tills prövotiden är slut. Brukar ju alltid vara så uppmärksam på antenner på taket, inte igår tydligen wink

skyll dig sj smile är bätre att ta det försikigt än att köra som än idiot man tjänar inget på det än då
viss är väl kul o gasa ibland men man får ju ta sistuvatjornerna efter
behag  eller ta sitt straff om man nu blir av med kortet va rädd om det i stället än o bli av med på fort körning är ju så onödigt ett körkort är ett körkort som man behöver  främst till jobb blir det lättare att få
smile om man har det

That Shit Cray
1 087 Inlägg
26 mars 2013
Chevrolet_v8 skrev:
_Hast_ skrev:

skyll dig sj smile är bätre att ta det försikigt än att köra som än idiot man tjänar inget på det än då
behag  eller ta sitt straff om man nu blir av med kortet va rädd om det i stället än o bli av med på fort körning är ju så onödigt ett körkort är ett körkort som man behöver  främst till jobb blir det lättare att få
smile om man har det

Haha, körde 130 på 120väg och blev irriterad när han bara hoppade ut framför mig, det blir jag alltid när bilar hoppar ut framför mig på motorvägen när dom ser att jag kör fortare, så då brukar jag sniffa dom i rumpan, för ska dom fan hoppa ut får dom väl fan ha lite tempo också. Sniffade fel bil i rumpan bara wink

Insta @ HAST

Cadillac_The_King
26 mars 2013
_Hast_ skrev:
Chevrolet_v8 skrev:
_Hast_ skrev:

smile om man har det

Haha, körde 130 på 120väg och blev irriterad när han bara hoppade ut framför mig, det blir jag alltid när bilar hoppar ut framför mig på motorvägen när dom ser att jag kör fortare, så då brukar jag sniffa dom i rumpan, för ska dom fan hoppa ut får dom väl fan ha lite tempo också. Sniffade fel bil i rumpan bara wink

'

asg då är bara o tua på dom så kanske dom flyttarr på sig eller blinka på heljuset
eller veva ner rutan o visa arslet så slipper du dom haha nej nej skämt o sido
finns en del sengångare i trafiken men det är ju bara att giilla läget smile

4 637 Inlägg
29 mars 2013
Att ledighet går fort och det snart är tisdag:)

Evildan
29 mars 2013
Handlat en XRAY T2 modifierad med drevdiffar, eloxerade metalldelar och lite annat smått och gott, rullande chassi med SpeedPassion ESC Prostock GT, SP 17.5T, TEAM ORION 4.5T ett par fräscha LiPo acc plus en uppsjö med option och reservdelar.

Sök