3116
Sök

Eftersnack: Södertälje träffen 3/5-2009 [Ladda upp film?]

Living the good Life!
585 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Inget ner tjafs angående träffen, vill ni bråka får ni göra det med tumbrottning cool...

Tänkte kolla med allihopa som filmade körningarna under träffen och ifall ni kan ladda upp de så man kanske får se lite grann, alltid kul och se hur starterna gick tongue ,

Och angående säkerheten så ska jag kolla om jag har avspärrnings rulle såna som snuten använder fast något liknande, blir iallafall något bättre än ingenting...hör av mig under träffen ifall jag skaffat något sånt...

Tyckte annars att träffen var roligt att delta i och förutom olyckan på parkeringen som uppstod så flöt det på ganska bra  ändå.

Om det ändå kördes fler bilar, det finns så mycket  bilar som har stor potential fast de bara står där...som att äga ett flygplan och inte flyga den:P
Senast redigerat av AudiZack (4 maj 2009)

When the flag drops, the Bullshit stops.

1 801 Inlägg
4 maj 2009
Denna kommer antagligen också bli låst tyvärr! sad
Eller är det annorlunda att tala om det ?

Jag har några mobilkamera filmer men får inge ljud på det!
Din S3a var lugnt den med mest drag i mina filmer iallafall! wink

716 Inlägg
4 maj 2009
Filmade in 20 st korta filmer. Ca 20 sekunder per film. Fick med nästan alla bilar som körde.

ThaLeffe har filmerna, ja skicka över de via Msn till han... Kan försöka ladda upp några imorgon.

Mycket fin träff dock!

3 390 Inlägg
4 maj 2009
BlauMes skrev:
Denna kommer antagligen också bli låst tyvärr! sad
Eller är det annorlunda att tala om det ?

Jag har några mobilkamera filmer men får inge ljud på det!
Din S3a var lugnt den med mest drag i mina filmer iallafall! wink

Det ska inte disskuteras överhuvudtaget.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök