3282
Sök

Plast och son, vad är deras hemsida?

692 Inlägg
7 april 2006
Trådstartare
Den gamla. www.plast.o.son.just.nu verkar inte fungera längre, har dom en ny eller är den bara nere tillfället?

608 Inlägg
7 april 2006
skriv www.scorpionshops.com/mod_perl/mod_shop … store=3921
då kommer du till plast o son.finn säkert oxå nån enklare address men denna hitta ja på google.orginal addressen funka int iallafall.

old volkswagens never die,they just get lower:D

Old School Ford
600 Inlägg
7 april 2006
jag tycker deras sida är värdelös = den sämsta sida jag varit på!... hur fan får man fram vad dom har till te.x saab9000 eller volvo 740??

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Tuuuurbo
240 Inlägg
7 april 2006
. com mena ja

608 Inlägg
7 april 2006
Winnerbjorn skrev:
. com mena ja

å fan så funka de ju testa sj  på att skriva .com men funka inte då men såklart had ja ju skrivi plastochson.com roll   

alltså riktiga addressen e www.plastoson.com

old volkswagens never die,they just get lower:D

692 Inlägg
8 april 2006
Trådstartare
tack så mycket för svaren smile

1 414 Inlägg
9 april 2006
Jag har sett lite av deras "jobb" och tycker inte att det håller kvalite för fem öre... för dom pengarna hittar du säkert något bättre. Passningarna är lite hur som helst tyvärr sad

Samt att deras 9-3 kjol är en ren kopia av ett original som gick på USA marknaden...
Senast redigerat av Founder (9 april 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

692 Inlägg
9 april 2006
Trådstartare
Founder skrev:
Jag har sett lite av deras "jobb" och tycker inte att det håller kvalite för fem öre... för dom pengarna hittar du säkert något bättre. Passningarna är lite hur som helst tyvärr sad

Samt att deras 9-3 kjol är en ren kopia av ett original som gick på USA marknaden...

Okej, ja jag är itne riktigt säker på vad jag ska ha för sido och bak kjol, har en hällsjö 850 front men bak kjolen som plast och son har tycker jag är rätt snygg faktist. Men som sagt jag får se vad som åker på.

Sök