Inför:Kiruna Sound&Style Billjudstävling&Utställning i Kiruna 13/6 2009

dailydriven
10 maj 2009 · 77 Inlägg

Ill be there! big_smile har dock värdelöst stereoljud i bilen, menmen.. inte det som räknas i en rallybil! big_smile

StreetX_88
12 maj 2009 · 78 Inlägg

GTl skrev:
Ill be there! big_smile har dock värdelöst stereoljud i bilen, menmen.. inte det som räknas i en rallybil! big_smile

Kom och ställ ut kärran iallafall så vi får lite schyst rally stuk på utställningen smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
12 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Skulle vara fint om ja hinner få ljudet i Jettan big_smile Fick tag i en som rullat 12k mil 3 ägare big_smile stått flera år, Håller på polera den, Sjukt fin vart den tongue Blir 4st 12" basar i Hatthyllan smile Eller om ja ska köra på 3st orion big_smile Dock svindyra i sverige men får tag för 75% lägre pris hehe big_smile

Audis in Scandinavia Crew
mrlarssa
12 maj 2009 · 101 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Skulle vara fint om ja hinner få ljudet i Jettan big_smile Fick tag i en som rullat 12k mil 3 ägare big_smile stått flera år, Håller på polera den, Sjukt fin vart den tongue Blir 4st 12" basar i Hatthyllan smile Eller om ja ska köra på 3st orion big_smile Dock svindyra i sverige men får tag för 75% lägre pris hehe big_smile

Så du kommer upp till kiruna och hälsar på igen eller ?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
12 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Tror inte ja hinner bli klar med allt, Sänkning, Lackfix, Turbokonvert, Toning, Billjud.. tongue Men nog kmr ja upp å säger hej ja med nån dag big_smile

Audis in Scandinavia Crew
dailydriven
12 maj 2009 · 77 Inlägg

Nikke? Hur mkt ska du göra igentligen? är du rik?!yikes detdär lär kosta massor med pengar, bara jobba fortare, finns inget som heter "hinner" inte , då har du jobbat för sakta! big_smile

BrEEze
12 maj 2009 ·

NIKKELICIOUS skrev:
Tror inte ja hinner bli klar med allt, Sänkning, Lackfix, Turbokonvert, Toning, Billjud.. tongue Men nog kmr ja upp å säger hej ja med nån dag big_smile

Fan vart har du nu vart och gjort stötar? tongue

blankz IT/Fordonstekniker
12 maj 2009 · 56 Inlägg

te_wik skrev:

StreetX_88 skrev:

te_wik skrev:

Tycker att vi kör en garaget träff i gällivare under MS, finns säkert någon större parkering ledig, man behöver ju inte vara på Nunis.


Mvh Tommy

Vår tanke var at köra arrangemanget under förmiddagen, runt 12-13 tiden och någon timme framåt och MS är väl under kvällen? Så varför inte komma på arrangemanget i Kiruna och så kör vi en karavan körning ner till gällivare till kvällen smile En garaget träff i gälivare hade vart skit kul så försök styra ihop en sån!

Njääe, börjar inte cruisingen vid 14.00  i gällivare? iofs så får vi inte vara med på den om vi inte har veteraner.. wink


Ska höra me lite folk i gällivare om parkeringsplats.. är där rätt ofta och känner folk där.

Edit: Ska vi diskutera detta vidare så skapa en ny tråd, vi kan inte klampa in här wink

Mvh Tommy

Kolla tråden grabbar o tjejjor:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=133336

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
12 maj 2009 · 1 342 Inlägg

BrEEze skrev:

NIKKELICIOUS skrev:
Tror inte ja hinner bli klar med allt, Sänkning, Lackfix, Turbokonvert, Toning, Billjud.. tongue Men nog kmr ja upp å säger hej ja med nån dag big_smile

Fan vart har du nu vart och gjort stötar? tongue

Haha, Den som har mest grejjer när den dör vinner big_smile ne men, Det är lite bussines bara tongue

Audis in Scandinavia Crew
twostroke
14 maj 2009 · 125 Inlägg

kul! måste slira förbi med mercon så man får mäta upp den! annars är väl sq mer min grej, men sämst lär den ändå inte vara trots 6" basar:)

StreetX_88
14 maj 2009 · 78 Inlägg

twostroke skrev:
kul! måste slira förbi med mercon så man får mäta upp den! annars är väl sq mer min grej, men sämst lär den ändå inte vara trots 6" basar:)

Kul att du kommer smile

Full speed or nothing!
twostroke
15 maj 2009 · 125 Inlägg

har noi spikat något datum då?

te_wik Forummoderator
15 maj 2009 · 12 813 Inlägg

twostroke skrev:
har noi spikat något datum då?

Står ju i topic samt på första inlägget... 13/6.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
StreetX_88
15 maj 2009 · 78 Inlägg

Alla uppdateringar skrivs in i första inlägget i tråden så kolla den om ni funderar över något smile

Full speed or nothing!
StreetX_88
19 maj 2009 · 78 Inlägg

Jag har fixat bakrute dekaler så är det nån som känner att dom vill göra reklam för arrangemanget så hör av er till mig! (Även folk från andra städer)

Full speed or nothing!
Sevä
21 maj 2009 · 64 Inlägg

Det blir väl och ställa ut någon bil kanske, supran kommer nog inte den är isärplockad och ljudbygget ej fädigt :S men chevan och audin blir väl dära förhoppningsvis om man inte är så jävla bakis tongue

Chevrolet S10 "SHOWCAR" (1998)
Toyota Supra MKIV TT "Full bpu" (1996)
StreetX_88
21 maj 2009 · 78 Inlägg

Sevä skrev:
Det blir väl och ställa ut någon bil kanske, supran kommer nog inte den är isärplockad och ljudbygget ej fädigt :S men chevan och audin blir väl dära förhoppningsvis om man inte är så jävla bakis tongue

Va håller du på med på supran då? Haha du får väl för fan se till att vara hyfsat nykter dan innan så gåre väl bra tongue

Full speed or nothing!
Sevä
22 maj 2009 · 64 Inlägg

hahah, det brukar ju vara att amn är för full hela tiden, nå håller på bygga ljudet, sen hjälper jag min bror med audin hans också smile

Toyota Supra MKIV TT "Full bpu" (1996)
Chevrolet S10 "SHOWCAR" (1998)
StreetX_88
22 maj 2009 · 78 Inlägg

Sevä skrev:
hahah, det brukar ju vara att amn är för full hela tiden, nå håller på bygga ljudet, sen hjälper jag min bror med audin hans också smile

Haha ja risken finns ju alltid att de blir så tongue Okej okej nå du får ta med resten av bilparken iaf smile

Full speed or nothing!
MICKEHEHE HEHE
22 maj 2009 · 156 Inlägg

Kommer nog också och kikar förbi smile Mr Stendalen får ta och köra min bil, så det fixar sig : ) Dock hinner nog inte nya basen bli inspelad "/ och hoppas att jag hinner få ordning på allting innan dess.. Väntat över 1vecka på basen och steget nu hmm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang