Inför:Kiruna Sound&Style Billjudstävling&Utställning i Kiruna 13/6 2009

MICKEHEHE HEHE
6 juni 2009 · 156 Inlägg

StreetX_88 skrev:

MICKEHEHE skrev:

StreetX_88 skrev:
Jag har faktiskt inte full koll på vilken låt det var vi skulle köra, andra som sköter det men om jag inte minns fel så var det en MDS bastest låt. Precis som nikkelicious skrev så placeras mätaren nedanför backspegeln. Bara en vecka kvar nu, annons kommer i bladet på onsdag och till helgen blir det att dela ut flyers på stan om det inte är ös regn.

okey, alltså äre en emd ett basslag i typ några sekunder? inte en hel jävla låt tongue

Har för mig att den var runt 1 minut lång, vi skall ha ett möte på måndag och efter det uppdaterar jag tråden med mer info

Okejokej, ska se ifall jag får tag på en bra sterio som tar skivor smile
Men vettifan ifall jag är så sugen på att spela en bastestlåt fullt ut i 1mins smile

Senast redigerat av MICKEHEHE (7 juni 2009)

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Man kör på med en viss HZ  ca 10sek, och skruvar upp så mkt man orkar å vill, ja tlls dB mätaren inte vill mer big_smile

Audis in Scandinavia Crew
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 juni 2009 · 1 342 Inlägg

skulle dock tipsa om Ying yang Twins saltshaker som är bra, ev Lil jon - BME Click / Lil jon - Throw it up

Audis in Scandinavia Crew
te_wik Forummoderator
8 juni 2009 · 12 813 Inlägg

Synd att det krockar med Midnight Sun meet i Gällivare, hade varit kul att komma och kika.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Sevä
8 juni 2009 · 64 Inlägg

Fan allt krockar ju i norrbotten,och man vill ju helst att dte ska vara en enskildhelg så dte kommer folk från Luleå,pite gve, ja osv så bor i närheten, som nu krickade crusingen istan mend EDPS,arvidsjaur cruising skellefteå cruising  och nu under den här helgen krockar det med msmeet.. trist att det krockar, skulle igentligen ta det i Juli någon gång i Kruna för då är det någon helg som är ledig i norrbotten så dte kommer mycket folk.

Chevrolet S10 "SHOWCAR" (1998)
Toyota Supra MKIV TT "Full bpu" (1996)
blankz IT/Fordonstekniker
8 juni 2009 · 56 Inlägg

problemet om man tar det senare är ju att 80% av stan töms efter kirunafestivalen. svårt hur man än gör neutral

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
StreetX_88
8 juni 2009 · 78 Inlägg

Infon om billjudstävlingen uppdaterad, kolla in första inlägget. Som folk skriver, visst är det trist att arrangemang krockar med varandra men som Blankz skrev är det nästan omöjligt att ordna nåt i Kiruna efter festivalen eftersom att alla åker iväg till stugor etc. Vi kommer dock att köra en till billjudstävling i augusti om detta arrangemang blir lyckat så förhoppningsvis krockar det inte med nåt annat den gången.

Vi behöver som vanligt funktionärer så är det någon som vill ställa upp så hör av er till mig. (alla funktionärer får en gratis burgare och dricka om det kan vara intressant ;P )

Full speed or nothing!
Sevä
8 juni 2009 · 64 Inlägg

Jo men undra augusti månad börjar folk komma tillbaka och då är det ju ändå bra väder i Kiruna, juni månad är det mycket med edps och en massa cruisingar i norrbotten som är mycket stora som man inte vill missa och sånna man brukar vara på varje år så, men hoppas det blir lyckat så det lir i august så man kanske kommer då, är inte helt säker på att jag kommer i helgen då då det är cruising i umeå som man kanske skulle ta och fara till smile sen först helgen aug är det ju upphillaträffen i umeå och då utser dom norrlands feaste gatbil med en massa grejer då då är man ju troligt viss där med audin då jag kom med under EDPS såbig_smile

Chevrolet S10 "SHOWCAR" (1998)
Toyota Supra MKIV TT "Full bpu" (1996)
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
8 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Bra!

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
9 juni 2009 · 78 Inlägg

Kan glatt meddela att vi idag har fått klart alla priser till tävlingen och ni som deltar tävlar om priser för totalt strax över tio tusen spänn! smile Nu hoppas vi bara på kanon väder på lördag!

Full speed or nothing!
MICKEHEHE HEHE
10 juni 2009 · 156 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Man kör på med en viss HZ  ca 10sek, och skruvar upp så mkt man orkar å vill, ja tlls dB mätaren inte vill mer big_smile

Ja, det jag också vill..
Men dom dära skrev ju att det är en låt på typ 1min ?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
11 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Då får dem spela sin 1min själv.. Tänker då inte utsätta basar på maxtryck i 1min.. Idioti å roligt påhitt big_smile

Audis in Scandinavia Crew
mrlarssa
11 juni 2009 · 101 Inlägg

NIKKELICIOUS skrev:
Då får dem spela sin 1min själv.. Tänker då inte utsätta basar på maxtryck i 1min.. Idioti å roligt påhitt big_smile

Du har inte tänkt på att du själv väljer hur länge och hur mycket du vill spela?
men du har 1 minut på dig, du är inte tvungen att spela sönder dina basar, det är du själv som väljer.

Idioti och roligt att man kan vräka ur sig saker utan att tänka efter big_smile

Btw så har väl du sagt att du inte kommer närvara i alla fall eller ?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
11 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Det krockar med större events så tyvärr smile

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
11 juni 2009 · 78 Inlägg

För att förtydliga ljudtvälingen: Låten som spelas är cirka en minut lång, du har tre försök på dig, du vrider upp volymen till den nivå du vill under det lugna introt för att sen gå ut ur bilen och vänta tills låten är slut, vill du spela max första försöket så gör du det annars kan du spela på hälften under första försöket för att sedan öka så mycket du vill under de andra försöken. Vågar man inget vinner man inget.

Full speed or nothing!
pilten
11 juni 2009 · 48 Inlägg

eller så skaffar man en huvudenhet med fjärrkontroll så kan man höja å sänka volymen utanför bilen smile

StreetX_88
12 juni 2009 · 78 Inlägg

Ja imon kör vi! Hoppas att alla som är intresserade kommer och deltar, det kommer bli en trevlig dag med förhoppningsvis kanon väder smile

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
12 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Upp med bilder å eftersnacktråd! så man kanske får lite info hur det gick till å hur man blev bemött.. Så kanske man kommer upp till nästa gång smile

Audis in Scandinavia Crew
no_fake
12 juni 2009 · 865 Inlägg

trist att 965an inte hinner bli klar... men t nästa år kan man inte lägga träffen under kiruna festivalen då ofta alla e i kiruna och det kommer mycket folk från olika håll?

pilten
13 juni 2009 · 48 Inlägg

problemet med de kan ju vara att många inte är kapabla till att köra bil under den helgen

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang