Tycker väl själv inte det ser så jävla bra ut Är ganska så sugen på att lägga ner det nu faktiskt.. Men är väl bäst att fortsätta så man inte kastar pengarna i sjön!
Tro mig Stanna inte nu Du har fler timmar o en massa jobb kvar ;D Varför sluta när det e lätt Det kan inte bli värre än att du får kapa o rätta till lite. Det som e halva nöjet. Alltså bli förbannad o fråga sig själv vafan håller jag på med o bara vill ge upp. Ge upp är för dom gamla (90+) Så..
DONT GIVE UP..... I KNOW WHERE YOUR MAIBOX LIVES.
Sa bara att jag har list att ge upp, inte att jag ska göra det Har ju varit för mycket pengar inblandade för att bara kastas, så får fortsätta
O mer ska spenderas
Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
snyggt:) blir säkert bra i slut ändan.. ett tipps till nästa gång du gör detta... att plasta över hela så sliper du skruva å allt dedär i kofångaren. men annars ser de bra ut
snyggt:) blir säkert bra i slut ändan.. ett tipps till nästa gång du gör detta... att plasta över hela så sliper du skruva å allt dedär i kofångaren. men annars ser de bra ut
Tack Har funderat på det med, men jag skruvade mest bara så mitt konstruktionslim skulle få torka Blir styvt sen
Gud vad snyggt det blir ! Hej å hå, jobba på! Fortsätt som du gör. Det kommer bli jätte snyggt när du blir klar!
Tack! Trevligt att höra
tobbrager skrev:
Riktigt kul att följa! smile Fortsätt att hålla uppdates tiderna korta! smile
Försöker hålla dom så korta som möjligt, men kommer att hända fler gånger att det blir en dag eller 2 till semester Som till helgen kan det bli taskigt med updates tyvärr då det är mycket på gång då!
Grönt guld. Va förbannat dyrt med plastic paddings glasfiberspackel! Och en burk är redan slut..
Erkänn! Ser grymt gott ut!
Det va så en hel burk glasfiberspackel för 180kr ser ut på en hemmagjort stötfångare! Blir till att slipa en jävla massa i morgon NU är detta allt för idag, ska sova nu! Börjar jobba kl 7 i morgon (Van att börja vid 10..)
ser väll bra ut? ganska lik min egenbyggda frontspoiler! Du har mycket finslip framför dig kan jag säga.. usch får rysningar, tur att min nästan är klar! Mvh
ser väll bra ut? ganska lik min egenbyggda frontspoiler! Du har mycket finslip framför dig kan jag säga.. usch får rysningar, tur att min nästan är klar! Mvh
Tack Oh ja, blir mycket slipa! Och jag har en bakstöt med att bygga Men, ingen har exakt likadant som mig iaf