2802
Sök

STULET!!! BBS Lemans 19"

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
25 maj 2009
Ramrod skrev:
Fy faaan!  Snacka om våldtäckt!!!!      Sånt här är så inihelvete provocerande...  Man vill bara serch and destroy--  såna här jäääävla AAAASSSSS!!!!  ... som en fuckin TERMINATOR!  Blir så jävla lack!     Hoppas det tar fel killes fälgar snart , eller säljer till fel person... då är det slut på dom!!

Allt som saknas är fradgan runt munnen. D:

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

674 Inlägg
25 maj 2009
Siarnaq skrev:
Ramrod skrev:
Fy faaan!  Snacka om våldtäckt!!!!      Sånt här är så inihelvete provocerande...  Man vill bara serch and destroy--  såna här jäääävla AAAASSSSS!!!!  ... som en fuckin TERMINATOR!  Blir så jävla lack!     Hoppas det tar fel killes fälgar snart , eller säljer till fel person... då är det slut på dom!!

Allt som saknas är fradgan runt munnen. D:

Nej då.... Den är också här ... HAHA....  wink

With great freedom comes great responsebility

25 Inlägg
27 maj 2009
Ärligt talat VILKA JÄVLA FITTO* !!!!!!! Ren jävla avundsjuka. Hade man stött på idioterna som gjorde detta hade man fått psykos o halshuggt dom med glädje och hat.Hoppas det ordnar sig. Men svinen kan suga hästkuk

25 Inlägg
27 maj 2009
Dartman skrev:
RobinMoberg skrev:
haha rätt öten, när han åker så ful bil

Jag hoppas att ni är polare annars var det en rutten och onödig kommentar....

ah jävligt omogen kommentar.

609 Inlägg
2 juni 2009
Typiskt att de ska slå sönder alla rutor också..

2 121 Inlägg
2 juni 2009
fy fan vilka jävla idioter  jag ska hålla kolla om jag ser nån bmw med såna då hojtar jag till

666 Inlägg
8 juni 2009
Men fyfan vilken trökig synn de dära mosste vart:(

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

4 005 Inlägg
8 juni 2009
fyyyyyy faaaaaaaan upphöjt i 200, dessa jävla idiottjuvare. varför kan de inte skaffa ett eget jobb, varför ska de förstöra så mycket.

Jag ska bannemig hålla koll efter dessa fälgar så mkt jag kan.

23 Inlägg
9 juni 2009
Hur har det gått TS? Något nytt ?

dARKiE
5 031 Inlägg
9 juni 2009
Fan va trist, är det därför man inte ser den fina Z3:an istan längre? hmm
Min polare hade också inbrott där dem snodde Dvd osv för bara nån vecka sedan.

Snart är det väl min tur tyvärr hmm

Håller utkik åt er ialf,!!

/MVH SKOG

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

41 Inlägg
9 juni 2009
så satans onödigt o förstöra :S

237 Inlägg
18 juni 2009
fan va störande, detta hände min farsa oxå, dem tog hans m-fälgar och ställde bilen på såna blåa mjölkbackar. Tur som det va så fick vi tag på några av killarna efter några veckors letande, snacka om att dem fick böta för det! Men vad jag har hört så fortsätter dem och rensar på fälgar överallt, men dem lämnar alltid bilarna på såna blåa mjölkbackar, känner flera som råkat ut för detta, bla grannar osv. ursäkta språket men dem e riktiga horungar! man blir så sur fan..

DFFL
9 020 Inlägg
26 juni 2009
XM skrev:
erixon89 skrev:
Hur kan man vara så sjuk att man gör så?

Bra fråga. Gjort av hjärnlösa personen som inte kan skilja på sitt och andras.
Det kanske är en skröna men visst går en hel del stöldgods till Baltikum, Ryssland och forna Östeuropa?

En hel del?
Vad betyder det?
Ja, en viss del går dit.
Stulna fälgar, knappast.
Stulna bilar, jadå.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 335 Inlägg
30 juni 2009
När ska folk lära sig vad som är mitt och ditt!? :S

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
30 juni 2009
OphanWitehall skrev:
När ska folk lära sig vad som är mitt och ditt!? :S

Det kommer aldrig att ske.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
30 juni 2009
Skippa bostäder, vi får sova i bilarna istället.. Köra skift med en polare, så att det alltid är någon vaken.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Saabmuppen
30 juni 2009
Problemet är att starffen i detta land är på tok för mjäkiga, skulle dom hitta den som gjort det skulle det knappt bli nått straff. Ska man få såna här att sluta med sånt här får man ta tag i saken själv. Har haft inbrott blivit av med baslådor å steg men aldrig så här grovt jag hade blivit totalt jävla vansining ska med hålla koll kanske kommer nån turist till lysekil med BBS Lemans fälgar fyyy fan vad trist sånt här är

145 Inlägg
30 juni 2009
Ja, det gör ont i hjärtat att se en bil så...

"Jaguar är en dröm man bara äger en gång..."

54 Inlägg
11 juli 2009
fyfan... folk som gör sånthär ska man skära tasken av..

214 Inlägg
11 juli 2009
Ytterligare ett exempel på slödder som inte kan skilja på ditt och mitt. Det mest tråkiga är ju att dom pajar så mycket när dom väl håller på:(
Ska hålla utkik även om jag inte tror att dom letar sig hit från Hässleholm. Men säker kan man aldrig vara

Sök