4541
Sök

Vilka frontar passar audi a6 års 1995 "c4" "KJOLPAKET" Passar det från någon annan audi?

876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#1
Som rubriken lyder har allså en audi a6 95a c4 kaross ca samma som audi 100 91-94a.och undrar om nån vet vad man kan har för frontar på? d.v.s passar någon front rakt på från någon annan audi?ex eller tips om något beg paket?

hare ...tach på förhand....big_smile


Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 maj 2009
#2
Ptjaa... alla C4 lär ju passa.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#3
te_wik skrev:
Ptjaa... alla C4 lär ju passa.


Mvh Tommy

jo det har jag med förstått  tänkte mer tex på en 940 kan du slänga på en 850 stötfångare på förstår du mer hur jag menar då ?


Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 maj 2009
#4
jahaa... ok.. jadu. allt är ju relativt, beror på hur duktig du är på att plasta.
Utan modifikation lär det ju inte passa.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 059 Inlägg
9 maj 2009
#5
audi s6 passar o s6 framskärmar e lite breddare.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#6
racefan skrev:
audi s6 passar o s6 framskärmar e lite breddare.

Oki är bara ute efter att få själv kofångaren lite snyggare typ tongue tack för svar i allafall:)


876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#7
racefan skrev:
audi s6 passar o s6 framskärmar e lite breddare.

Det är ju samma front (kofångare)


876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#8
dåligt med audi folk?smile


Försöker iaf
12 819 Inlägg
9 maj 2009
#9
Du får ju lugna ner dig, ta en titt på klockan.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#10
joo det är sannt!


876 Inlägg
876 Inlägg
9 maj 2009
Trådstartare
#12
ingen?


876 Inlägg

Sök