1777
Sök

Efter snack: Carlstad träffen 2009 Norra fältet 16 maj.

526 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Nybakk_240 skrev:
Tiiiseen skrev:
Blir de nån crusing på kvällen eller sticker alla åt var sitt håll efter 20 00

*Ssschh* inget crusing snack i forumet, det ingår inte i utställningen. Jimmie och Markus vill inte stå till svars för senare aktiviteter. blir trots allt dom som KAN få skit om något händer... smile

Tack wink Är för om det ska bli en träff till så vill inte jag eller markus bli förknipade med senare aktiviteter. Så vi kommer hålla och 200 mil från stan på kvällen hmm

ok ok i understand

526 Inlägg
15 maj 2009
H3dlund skrev:
Tiiiseen skrev:
H3dlund skrev:
Kan bli jävligt för mig, men ska göra allt jag kan. Bytt till m90 låda från 940 på 740n. Fick problem med att kopplingspedalen glappade, var visst den där lilla stoppklacken som kopplingsgaffeln ligger emot som skulle schimsas ut med mitt sväghjul.

Fått ner låda och schimsade ut klacken igårkväll, nu är det bara det roliga att få upp lådan själv. Får se om jag lyckas, för ska besiktiga imorgon. Bara att få upp lådfan på domkraften förut var jobbigt. Hinner jag inte hänger jag med polaren i og900, isf får han ta min utställningsplats. Skriver ikväll hur det blir. tongue

lägg dig under och ta lådan på benen eller på magen så har ja gjort dom gångerna ja har hivat upp lådor själv funkar kalas big_smile

Haha jo jo jag är klar för länge sen. big_smile Gick lättare än väntat.

gött m90 lådan väger ju inte liak mycket som en 46 a eller 47 a

Först fräna grejen, sen bryr vi oss ;)
231 Inlägg
15 maj 2009
Min bil blir inte klar då tills imorn så de får bli som de blir, men har fått på 20" iaf wink alltid ngt smile

Den som lever utan galenskap är inte så vis som han förmodar..

124 Inlägg
15 maj 2009
Nu är ny baslåda äntligen fixad igen.

1 675 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
Biiaatchen skrev:
Min bil blir inte klar då tills imorn så de får bli som de blir, men har fått på 20" iaf wink alltid ngt smile

Vill du byta mot mina 17 tum big_smile

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

1 675 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
kolipko skrev:

Härligt. Då vill man höra imorgon wink

231 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Biiaatchen skrev:

Hehe näe du wink

1 675 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
Biiaatchen skrev:
volvo_1987 skrev:
Biiaatchen skrev:

Hehe näe du wink

sad Ses imorgon wink

simoni rimnäisi
269 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
simonr skrev:
volvo_1987 skrev:

Trevligt mycket folk vill vi ha big_smile Men påmin dom att ingen alkohol på området gäller wink

jepp... men äre bara alkohol förbud på området eller får man inte ta sig nån stänkare alls innan man e där? hehe.. blire bra väder å grillat så blir man ju bara "LIIIITE" öl sugen big_smile

Inget på området, dricka hemma får du väl wink

gyyyytt!!! hehe... men då ses vi väl där nere då gott folk big_smile

simoni rimnäisi

124 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
kolipko skrev:

Härligt. Då vill man höra imorgon wink

Det ska vi väl kunna ordna... jag kommer troligen höras när jag glider in mellan 13-14 tiden

Basknarkare
470 Inlägg
15 maj 2009
nu är de snart dags big_smile ska ut o dammsuga och polera på bettan nu wink öhm ett slutsvar bara? de blir absolut ingen ström? läste nått inlägg tidigare om de smile och om nån vill ha hjälp med ljudet kan ni komma förbi en sväng om jag har tid just då förstås tongue

Team Carbonize

393 Inlägg
15 maj 2009
Vi vill också komma.

Vi vill anmäla vårat fordon.Skall försöka fixa en sak innan å hoppas att vi hinner det annars går det inte med träffen i möra.Men hoppas du kan sätta dit oss på listan i alla fall så skall vi göra allt för att hinna med en privat sak först som vi har uppbokat sen länge tillbaka

231 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Biiaatchen skrev:
volvo_1987 skrev:

Hehe näe du wink

sad Ses imorgon wink

hehe japp gör vi smile

1 675 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
chrillesnakeman skrev:
Vi vill också komma.

Vi vill anmäla vårat fordon.Skall försöka fixa en sak innan å hoppas att vi hinner det annars går det inte med träffen i möra.Men hoppas du kan sätta dit oss på listan i alla fall så skall vi göra allt för att hinna med en privat sak först som vi har uppbokat sen länge tillbaka

Skriver upp dig big_smile

1 675 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
Stejfaan skrev:
nu är de snart dags big_smile ska ut o dammsuga och polera på bettan nu wink öhm ett slutsvar bara? de blir absolut ingen ström? läste nått inlägg tidigare om de smile och om nån vill ha hjälp med ljudet kan ni komma förbi en sväng om jag har tid just då förstås tongue

Tyvärr jag var för sent ute sad hoppas bara inte på stryck imorgon för det tongue

1 043 Inlägg
15 maj 2009
Snart äre dags! big_smile

1 531 Inlägg
15 maj 2009
Ja imorn är det dags gott folk big_smile Satan vad vi längtat efter denna dag.

Basknarkare
470 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Stejfaan skrev:

Tyvärr jag var för sent ute sad hoppas bara inte på stryck imorgon för det tongue

hahaha nej då tongue bilen står på laddning precis som en el-bil över natten nu så nån timme lär de nog räcka smile

Team Carbonize

104 Inlägg
15 maj 2009
vill änmäla sabben till en kompis till utställningen gjorde de förut också men står inte me i listan http://www.garaget.org/?car=94355

8 Inlägg
15 maj 2009
volvo_1987 skrev:
Baebis skrev:
Anmäler mig igen, jag kommer smile

Vad bra!!! Välkommen cool

Hej vill ställa ut min saab 9-3 ss 03 mhv

Sök