H3dlund skrev:Biiaatchen skrev:volvo_1987 skrev:Alla bilar är välkommna, min är ingen skönhet heller. Än så länge känns som att vi kommer bli ett gäng med icke färdiga bilar så vi ska nog ha överseende med de Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på.
Biiaatchen skrev:volvo_1987 skrev:Alla bilar är välkommna, min är ingen skönhet heller. Än så länge känns som att vi kommer bli ett gäng med icke färdiga bilar så vi ska nog ha överseende med de
volvo_1987 skrev:Alla bilar är välkommna, min är ingen skönhet heller. Än så länge
Beermann skrev:perfekt cab väder nu
Biiaatchen skrev:H3dlund skrev:Biiaatchen skrev:känns som att vi kommer bli ett gäng med icke färdiga bilar så vi ska nog ha överseende med de Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på. hehe japp absolut
H3dlund skrev:Biiaatchen skrev:känns som att vi kommer bli ett gäng med icke färdiga bilar så vi ska nog ha överseende med de Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på.
Biiaatchen skrev:känns som att vi kommer bli ett gäng med icke färdiga bilar så vi ska nog ha överseende med de
Ambjornssonn skrev:Biiaatchen skrev:H3dlund skrev:Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på. hehe japp absolut haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD haha
Biiaatchen skrev:H3dlund skrev:Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på. hehe japp absolut
H3dlund skrev:Du är inte den enda som inte är klar iaf.. Passformen på min frontspoiler är hemsk, dragkroken kvar, världens fulaste utblås och en taklist fattas. Men det bjuder vi på.
Biiaatchen skrev:Ambjornssonn skrev:Biiaatchen skrev:hehe japp absolut haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD hahahaha ja borde finnas en egen hörna för oss
Ambjornssonn skrev:Biiaatchen skrev:hehe japp absolut haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD haha
Biiaatchen skrev:hehe japp absolut
Ambjornssonn skrev:Biiaatchen skrev:Ambjornssonn skrev:haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD hahahaha ja borde finnas en egen hörna för oss japp vi får fixa de XD haha
Biiaatchen skrev:Ambjornssonn skrev:haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD hahahaha ja borde finnas en egen hörna för oss
Ambjornssonn skrev:haha ska vi med icke klara bilar ställa oss tsm eller? XD haha
I_Like_It_LOUD skrev:väderrapport från norra värmland: Mulet 15grader varmt men inget regn
Tiiiseen skrev:I_Like_It_LOUD skrev:väderrapport från norra värmland: Mulet 15grader varmt men inget regnGööööööööööööööööööööööött
Hixxey skrev:Bor 7 minuter ifrån i2... Här är det ganska molnigt, ser ut som regnmoln. Men förhoppningsvis spricker dem väl upp.