Fan va coolt d blir Martin! Kommer du få ut kärran denna sommar? Skaplig respons du kommer få iaf, hehehe. Rent teoretiskt borde du ju få en maskin med brett register och ganska bra körbarhet:)
Ja jag tänkte iaf ta ut den en sväng men ska fixa klart allt jag vill göra först så den blir helt klar när jag tar ut den. Men till slutet av sommaren blir den nog klar... Ja få se hur de funkar med dom aggregaten, lär visa sig vid mappningen:)
Men jag måste ställa en fråga: Varför? Roligt att folk ger sig på det oväntade, men det måste ju finnas en bakgrund till det, och den hör jag gärna.
Ja varför inte:) Vill ha en bil med bra respons från början å ingen ketchup effekt så de fick bli två agg å så vitt ja vet så är de ingen som byggt de på en RB25 NEO så då är de extra roligt att testa.. Dom flesta bygger ju om från twin till singel så jag gör tvärtom.
Men jag måste ställa en fråga: Varför? Roligt att folk ger sig på det oväntade, men det måste ju finnas en bakgrund till det, och den hör jag gärna.
Ja varför inte:) Vill ha en bil med bra respons från början å ingen ketchup effekt så de fick bli två agg å så vitt ja vet så är de ingen som byggt de på en RB25 NEO så då är de extra roligt att testa.. Dom flesta bygger ju om från twin till singel så jag gör tvärtom.
Förstår Martins bygge till punkt och pricka. Man gråter ju var gång någon ska bygga singel på RB26 spisar så dubbel på lillebrorsan e ju hur coolt som helst.
tryckrör klart, Nu är de bara å demontera allt ska lacka å lindas med avgasbandage!!! De sitter en styrplåt inne i tryckröret som ska styra luften från de främre agget, glömde tyvärr ta kort på de. Hade fullt upp att få dit den..
Trångt är de men efter lite ombyggnation så gick de!!