3726
Sök

Har några frågor om www.eurospoilers.com

7 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
Hejsan

Har några frågor om www.eurospoilers.com, finns lite delar där jag vill köpa men är osäker

-Det står att dom kostar 100€ st och priset är ju för lågt så kanske det är någon dålig kvalite eller nått, finns det någon som har beställt därifrån och som vet att det är äkta?

-Jag undrar också hur jag beställer och om den kan fraktas till sverige?

DEN HÄR TÄNKER JAG PÅ ATT KÖPA.
http://www.tunings.lv/main.php?lang_id= … l_text=597

Saab älskare!
4 597 Inlägg
15 maj 2009
jag vet inte, men jag skulle mig inte våga på de där köpet, är ju från de länderna dom kommer o snor bilen för en, så om de får din adress kommer de väl dit o snor bilen för dig om du har otur, så för en 1000kr spoiler känns de lurigt!

Mvh Patrik

7 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
nja är inte orolig för sånt liksom:P vill bara veta om de e riktigt el hur de det:P kanske fejk?yikes

Funkiee skrev:
jag vet inte, men jag skulle mig inte våga på de där köpet, är ju från de länderna dom kommer o snor bilen för en, så om de får din adress kommer de väl dit o snor bilen för dig om du har otur, så för en 1000kr spoiler känns de lurigt!

Mvh Patrik

Saab älskare!
4 597 Inlägg
15 maj 2009
dom utger sin plats vart de har företaget, så de är väl bara o testa, vad har du o förlora, runt en 1000 lapp o lite mer för frakt, men de är ju billigt som fan iaf! tongue

7 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
aa sant:P va brukar frakt va på sånt?

Funkiee skrev:
dom utger sin plats vart de har företaget, så de är väl bara o testa, vad har du o förlora, runt en 1000 lapp o lite mer för frakt, men de är ju billigt som fan iaf! tongue

Saab älskare!
4 597 Inlägg
15 maj 2009
ingen aning faktiskt! :S

185 Inlägg
15 maj 2009
Uppdatera gärna tråden om du beställer!

S*tan vad billigt det var ! :o big_smile

7 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
gärna:D

Tangen_93 skrev:
Uppdatera gärna tråden om du beställer!

S*tan vad billigt det var ! :o big_smile

2 751 Inlägg
15 maj 2009
Skulle inte förvåna mig för fem öre ifall dom var mer seriösa än många svenska "Styling företag", tycker man ser nya topics om dåliga företag varje dag.

Who Djaa bless no man curse

Sök