Så nu e de batterier och sladdar som gäller + ett 3000 till 4000 watt rms slutsteg som behövs. Så om du har något liggandes som du vill sälja släng iväg ett p.m eller nått
Så vad tror ni om denna högtalar setupen än så länge???? Kommentera nu
Mini uppdate... Inge bilder på vad som hänt men rostskyddsvaxet i motorummet e snart helt borta och då blir de svart istället för silver som de e just nu detta tar en jäkla tid +alla kablar o slangar som e i vägen
Men vi får hålla tummarna på att de blir klart till helgen
Imorrn ska jag hämta ut 2 kittsystem till på posten
Någon som vet om de finns bolt on broms skivor som passar på vr6a så man får 4/100 skulle vilja använda mina fälgar från den gröna golfen och slippa köpa nya
Annars om de finns någon som vet om man kan borra nya hål i orginalskivan eller den går sönder kanske????
Nu har jag fått lite tid över efter jul o nyår + att jag vatt ledig från jobb
Mycket tid har gått åt till byggande av garage sätta kabel koppla uttag och sånt roligt har även tätat lite så värmen inte försvinner ut direkt.
Men ett litet sidoprojekt har fått lite fix iaf Golf Caddy Mk1 har tyvärr ingen helhetsbild på den men fina bilder på de som fixats
Detta e ju inte så snyggt
Efter lite behandling
Sen köptes nya kompletta fjäderben och lackades lite
Detta är vad som hänt i garaget + diverse annat meckande, så snart man fått tummarna ur baken och blästrat motorn till vr6an kommer de att bli fart på de projektet igen