hehe när man kollar igenom alla inlägg så jag iaf att det är rätt sjukt att min kärra drar så lite för den effekten!! Jag hade en låne bil när min golf pajja för en tid sen och den jäkeln låg på 0.75 medans då min golf ligger på 0.5 men sen var man tvungen att gasa mer för att de skulle röra på sig som de gör i golfen!
1.6 tyckte jag lät lite väl törstigt med tanke på din motor. Min ligger kanske snäppet högre än det vid stadskörning och lite tyngre gasfot.
Jag var själv förvånad, har kört 540 sen februari i fjol.. alla säger att de går runt 1.2 men min låg alltid runt 1.6, sen bytte jag till en annan 540 för 2 månad sedan, den går lika jävla törstigt den Så jag antar att de går korrekt. Men som sagt, det är mkt stadstrafik. Motorvägen ligger man under litern.
Jag var själv förvånad, har kört 540 sen februari i fjol.. alla säger att de går runt 1.2 men min låg alltid runt 1.6, sen bytte jag till en annan 540 för 2 månad sedan, den går lika jävla törstigt den Så jag antar att de går korrekt. Men som sagt, det är mkt stadstrafik. Motorvägen ligger man under litern.
Skumt, har också hört att dom brukar ligga på 1.2 - 1.3.
Aja, kan ju inte klaga, ljudet är sjukt trevligt.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Min bmw 750 drar idag mellan 0.9 och 3.0 l/milen beroende på körsätt och gasfoten hehe men för det mesta glider jag runt på 0.9 och innan motor renovering hade den alltid 1.2 l/mil eller mer.... Detta med 0.9 tycker inte jag är illa för en v12:a och med min 90 liters tank så kommer jag en bit.
ca 0,87-0,9 max med 740:in i blandad Har aldrig lyckats klämma i den mycket mer än en liter milen oavsett
Saaben drog 0,6 milen, men de kommer dne inte göra när ja e klar
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!