Gumball 3000 tråden! | Aktuellt ; Gumball 3000 att passera Sverige 2010..! MALMÖ - STOCKHOLM

doch Avstängd
11 juni 2009 · 268 Inlägg

FireTraXX skrev:

Mr_Redbull skrev:
kan bli lite halvskoj, och om jag inte missminner mig helt fel gick väl Max unde rjorden ett bra tag efter crash incidenten i serbien också.. Att rallyt tappat lite fokus har sina förklaringar i den händelsen, var mycket upprörda känslor på forum och bland förare ett bra tag efter det.

Makedonien*

Jag nöjer mig nog med att fota de bilar jag kanske ser istället för att hänga på, man får ju säkert ändå inte hänga med in på festen. sad

Vilken jävla fest?.. Dom ska köra till Arlanda.. Ha bilarna parkerade där ett tag.. Sen lasta dom på flyg... Ingen fest i Sverige, nej....

Och f***k incidenten i Makedonien.. De va galna idioter som inte har någon respekt för trafiken som i sin otur crashade..  Gumball is going up again..! wink

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
p12
19 juni 2009 · 551 Inlägg

skulle vara kul om det kom en hel bunt med råtrimmade garaget.org bilar och brände ifrån dem wink
alla med stora garaget.org dekaler.

Senast redigerat av p12 (19 juni 2009)

Haters gonna hate.
FireTraXX DFFL
19 juni 2009 · 9 020 Inlägg

doch skrev:

FireTraXX skrev:

Mr_Redbull skrev:
kan bli lite halvskoj, och om jag inte missminner mig helt fel gick väl Max unde rjorden ett bra tag efter crash incidenten i serbien också.. Att rallyt tappat lite fokus har sina förklaringar i den händelsen, var mycket upprörda känslor på forum och bland förare ett bra tag efter det.

Makedonien*

Jag nöjer mig nog med att fota de bilar jag kanske ser istället för att hänga på, man får ju säkert ändå inte hänga med in på festen. sad

Vilken jävla fest?.. Dom ska köra till Arlanda.. Ha bilarna parkerade där ett tag.. Sen lasta dom på flyg... Ingen fest i Sverige, nej....

Och f***k incidenten i Makedonien.. De va galna idioter som inte har någon respekt för trafiken som i sin otur crashade..  Gumball is going up again..! wink

VA?
Det är ju fest på varje stopp, varför inte här?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Bjork OEM <3
19 juni 2009 · 6 957 Inlägg

doch skrev:
Kolla även alla avsnitt från Gumball 3000 från 2006 där de gick jorden runt i 8 dagar.

Där deltar även Bam Margera, Tony Hawk, Ryan Dunn, Mike Vallely och Mike "Rooftop"


http://video.google.com/videosearch?q=g … &aq=f#

Annars kan man "köpa" den eller rentav köpa den på t.ex. cdon.com

Har den sj, grymt bra "3000 Miles" heter den. Mkt sevärd.

I filmen får man även se kraschen med Rolls Roycen filmat från Max Coopers bil..ganska fet
krasch tongue

OEM <3
NJ_
19 juni 2009 · 2 118 Inlägg

doch skrev:

hedley skrev:
Ingen som hade tänkt slå följe med dom som inte har 400hkr? xD

Asså du kan ju lika gärna bara glida på motorvägen med dom.. Jag tror inte dom kommer gasa på 200 km/h när svenska polisen är så jävla regel-o-lag besatta...

Och annars så kan du kanske åka med i min 335i... Har endå inte planerat med någon annan.. smile

Jag åker gärna i din 335i big_smile spec om du bor i haparanda som det står tongue då har du inte så jätte många mil till mig ^^ bor i piteå ;P

D.i.l.l.i.g.a.f
Hoevding Withlimb
19 juni 2009 · 210 Inlägg

Ska vi inte anordna ett Garaget 3000? tongue

105hk rent vansinne!
Bjork OEM <3
19 juni 2009 · 6 957 Inlägg

NJ_ skrev:

doch skrev:

hedley skrev:
Ingen som hade tänkt slå följe med dom som inte har 400hkr? xD

Asså du kan ju lika gärna bara glida på motorvägen med dom.. Jag tror inte dom kommer gasa på 200 km/h när svenska polisen är så jävla regel-o-lag besatta...

Och annars så kan du kanske åka med i min 335i... Har endå inte planerat med någon annan.. smile

Jag åker gärna i din 335i big_smile spec om du bor i haparanda som det står tongue då har du inte så jätte många mil till mig ^^ bor i piteå ;P

Längre fram i tråden så bor han i Helsingborg..

OEM <3
sk8ville
10 juli 2009 · 653 Inlägg

Hoevding skrev:
Ska vi inte anordna ett Garaget 3000? tongue

haha hade vatt fett big_smile

Smoke tires not drugs
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Mr_Redbull Evolution Garage
10 juli 2009 · 478 Inlägg

sk8ville skrev:

Hoevding skrev:
Ska vi inte anordna ett Garaget 3000? tongue

haha hade vatt fett big_smile

Kiruna - Ystad då med passage i Sth, Gbg etc? big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
Hoevding Withlimb
10 juli 2009 · 210 Inlägg

Mr_Redbull skrev:
Kiruna - Ystad då med passage i Sth, Gbg etc? big_smile

Hade onekligen varit jävligt kul big_smile

105hk rent vansinne!
Mr_Redbull Evolution Garage
10 juli 2009 · 478 Inlägg

hmm funderar på vad det skulle behövas för o annordna ett sådant här event..

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)
csfoto_se Rälspilot
10 juli 2009 · 391 Inlägg

Mr_Redbull skrev:

sk8ville skrev:

Hoevding skrev:
Ska vi inte anordna ett Garaget 3000? tongue

haha hade vatt fett big_smile

Kiruna - Ystad då med passage i Sth, Gbg etc? big_smile

Varför skulle sträckan vara tvungen att ligga i Sverige enbart?

Volvo S60 "Polestar" (2015)
FireTraXX DFFL
10 juli 2009 · 9 020 Inlägg

Madland skrev:

Mr_Redbull skrev:

sk8ville skrev:

haha hade vatt fett big_smile

Kiruna - Ystad då med passage i Sth, Gbg etc? big_smile

Varför skulle sträckan vara tvungen att ligga i Sverige enbart?

Lär ju vara ett helt jävla företag att anordna något sådant.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Rquired Allmänt envis
10 juli 2009 · 12 512 Inlägg

Garaget 3000 eller hur långt det nu blir hade varit skitkul, om det nu finns någon med de rätta kontaterna och möjligheterna för att anordna något sådant...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
hardan_
19 juli 2009 · 5 Inlägg

doch skrev:
Har kollat lite närmare på avfarten från Öresunds bron.. Bestämde mig för att vänta in Gumball 3000 Karavanen i den svarta cirkeln utsatt på kartan. Hoppas att jag ser några fler g.org medlemmar på plats nästa år. smile big_smile

http://img37.imageshack.us/img37/626/resundsbron.jpg

Jag kommer till nästan 100 % vara där även de att ja har en v50 på 1.8 liter hmm kanske ändrat tills dess hoppas de!
Bor i örebro så får åka ner dan innan ta hotel o sen stå där och vänta och följa hela jävla vägen!!!!!!!!!!!

S-AXELSSON S-AXELSSONS
19 juli 2009 · 94 Inlägg

Vilken väg tar de, vill se

Lev livet!
Seat LEON TSI 110 ST "Familjebilen" (2015)
Seat LEON TSI 110 CONNECT "Extrabilen" (2016)
hardan_
20 juli 2009 · 5 Inlägg

06 The Schedule
Each day of the Event is very different in format, and you will often be driving for a varied amount of miles and hours.  Each stage of the journey will be able to be completed comfortably while driving within the speed limits in place on all roads used on the route.  However, most days of the event follow the basic format of driving during the day and partying each night. The exact route and details of all destinations will only be issued upon arrival at the checkpoints.

Källa: http://www.gumball3000.com/rally/terms_conditions

Bjulle2
3 december 2009 · 6 Inlägg

Inte hänt så mycket på sistone i denna tråden? What's the status?

Men antar att de flesta lär åka E6 upp till Helsingborg och sen köra E4 mot Stockholm eller?
(Förutsatt att de åker över Öresundsbron vilket jag antar att dom gör.)

Senast redigerat av Bjulle2 (3 december 2009)

Bjulle2
3 december 2009 · 6 Inlägg

Bump!

quuz__91 KHM Racing
4 december 2009 · 140 Inlägg

Nästan säkert att jag och tre kompisar kommer smile
Blir nog riktigt grymt

Sponsorer:
Stylingwebben.se - Bilstyling och diodbelysning
Hova.com - Car styling and tuning
Dekaltrim.nu
BMW 328 e36 (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang