2256
Sök

Angående: Stående Malmö-träffen Varje Söndag kl 19:00 Biltema Svågertorp

P0LLE
20 juni 2010
yep

040 RedLine
1 219 Inlägg
20 juni 2010
Verkar som om det inte blir något regn idag ändå! smile

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

957 Inlägg
21 juni 2010
JA  gjorde mej redo skulle precis  köra iväg då ringer chefen och fråga om ja kna  köra imorgon halv 4 på morgonen  så det blev inget för min del igår men  förhopningsvis kommer jag  nästa hälg

Kombi-Nation
289 Inlägg
27 juni 2010
Härligt väder idag, några som ska dit?

P0LLE
27 juni 2010
klart som fan riktigt fint väder ju

155 Inlägg
27 juni 2010
Riktigt najs väder:) vi ses

Smaka fäste !!!

111 Inlägg
27 juni 2010
Ikväll blir det körning! ^^

514 Inlägg
11 juli 2010
Om en timme står jag på parkeringen någon annan som gör det ?

BMW = Bil Med Wasakredit

272 Inlägg
12 juli 2010
meeen det tyväär ösregna sad

737 Inlägg
15 juli 2010
är det nått överhuvudtaget där på söndagarna längre? kör förbi varannan söndag typ bara för att se en tom parkering

040 RedLine
1 219 Inlägg
15 juli 2010
BooRG skrev:
ANG i går onsdag, VARFÖR STICKER ALLA NÄR POLISEN KOMMER ??????? vad fan har ni i era bilar ?? knark eller ????  lollollollol

De vill ha iväg oss, så om vi inte drar så kommer de tillkalla fler poliser. Därmed kommer framtida träffar kommer bli problematiska med sad

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR

Bilmekaniker
805 Inlägg
16 juli 2010
BooRG skrev:
ANG i går onsdag, VARFÖR STICKER ALLA NÄR POLISEN KOMMER ??????? vad fan har ni i era bilar ?? knark eller ????  lollollollol

ibland hahah

272 Inlägg
16 juli 2010
HAHA precis bullet---

1 464 Inlägg
16 juli 2010
BrajjAxx skrev:
BooRG skrev:

De vill ha iväg oss, så om vi inte drar så kommer de tillkalla fler poliser. Därmed kommer framtida träffar kommer bli problematiska med sad

Vad säger de till er när ni snackat med dem? Är det någon som ens försökt hålla ett sansat samtal med dem mer än en gång?

Tänkte mer på vad anledningen är för att de ej vill ha er där.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
16 juli 2010
Trådstartare
Varför inte göra som Race 4 Fun gör i Helsingborg, helt enkelt börja snacka med polisen och starta något sammarbete.
vi kanske ska involvera Race 4 Fun även i Malmö regionens aktiviteter.
www.race-4-fun.se
Senast redigerat av eX3Me (16 juli 2010)

737 Inlägg
16 juli 2010
eX3Me skrev:
Varför inte göra som Race 4 Fun gör i Helsingborg, helt enkelt börja snacka med polisen och starta något sammarbete.
vi kanske ska involvera Race 4 Fun även i Malmö regionens aktiviteter.
www.race-4-fun.se

vi har en riktig stripp.. en laglig bana.. en grymt bra sådan.. varför projektera med polisen om att få köra olagligt på ett lagligt sätt när vi har en bana??

Jag är bara ute efter att träffas o snacka, sen om det e på biltema eller på den riktiga strippen skiter jag i

1 464 Inlägg
16 juli 2010
SIR_Pierre skrev:
vi har en riktig stripp.. en laglig bana.. en grymt bra sådan.. varför projektera med polisen om att få köra olagligt på ett lagligt sätt när vi har en bana??

Jag är bara ute efter att träffas o snacka, sen om det e på biltema eller på den riktiga strippen skiter jag i

Jag menar själv att det kan vara intressant att kontakta dem och höra varför de dyker upp på dessa träffar och kör bort folk, som sker enligt min tolkning i ovan texter.

Vad jag vet finns det tillstånd för träffarna av "markägarna"? För det låter minst sagt underligt att polisen bara "kör bort" folk utan anledning, om nu tillstånd finns.

Eller det kanske är mer att folk upplever sig som "coola" om de på ett snabbt och plötsligt beslutar sig för att sticka när polisen kommer? Alltså att det är coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som regerar på träffen? Låter också underligt. Eller barnsligt.

Visst, vissa har säkert bilar med diskutabel laglighet (vingar, skyltar och annat småtjafs) men...

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
16 juli 2010
Trådstartare
Biltema har vi full tillåtelse att vara på på Söndagskvällarna. så därifrån finns det ingen anledning att sticka.
vad jag menar med R4F är ju att många av olika anledningar ändå vill köra på andra ställen än vår fina strip, och då kanske man ska gå den vägen som R4F gör istället för att hålla på att springa från polisen hela tiden.

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
16 juli 2010
BoorG

Rejs m.m får vi inte prata om här, i såna fall PM. Tråden kommer låsas om vi har otur !! Så snälla prata in om rejs här, ta de på träffarna ist!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

737 Inlägg
16 juli 2010
MrJAM skrev:
SIR_Pierre skrev:

Jag menar själv att det kan vara intressant att kontakta dem och höra varför de dyker upp på dessa träffar och kör bort folk, som sker enligt min tolkning i ovan texter.

Vad jag vet finns det tillstånd för träffarna av "markägarna"? För det låter minst sagt underligt att polisen bara "kör bort" folk utan anledning, om nu tillstånd finns.

Eller det kanske är mer att folk upplever sig som "coola" om de på ett snabbt och plötsligt beslutar sig för att sticka när polisen kommer? Alltså att det är coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som regerar på träffen? Låter också underligt. Eller barnsligt.

Visst, vissa har säkert bilar med diskutabel laglighet (vingar, skyltar och annat småtjafs) men...

inte ditt inlägg jag svarade, jag var där i ons när polisen var där, och ingen annan, dom stod bara där o kolla på mej. sa inget.

men något tillstånd finns det inte, utan tvärtom, just på den gatan finns det en skylt där det står klart o tydligt att där inte får vara trafik just på onsdagar mellan 18-06.

men på söndagar och även onsdagar så är det coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som får folk att sticka.

nån gång när vi hållt på som mest så har det kommit ett par bilar samtidigt och gett folk böter för precis allt, dimljusen på osv osv osv.  Och jag har just en sån bil som inte ens är besiktigad så jag vill ju inte stå o snacka med dom mer än nödvändigt.

men jag drar ju bara mer uppmärsamhet till mej om jag får panik o drar därifrån.

Sök