JA gjorde mej redo skulle precis köra iväg då ringer chefen och fråga om ja kna köra imorgon halv 4 på morgonen så det blev inget för min del igår men förhopningsvis kommer jag nästa hälg
Varför inte göra som Race 4 Fun gör i Helsingborg, helt enkelt börja snacka med polisen och starta något sammarbete. vi kanske ska involvera Race 4 Fun även i Malmö regionens aktiviteter. www.race-4-fun.se
Varför inte göra som Race 4 Fun gör i Helsingborg, helt enkelt börja snacka med polisen och starta något sammarbete. vi kanske ska involvera Race 4 Fun även i Malmö regionens aktiviteter. www.race-4-fun.se
vi har en riktig stripp.. en laglig bana.. en grymt bra sådan.. varför projektera med polisen om att få köra olagligt på ett lagligt sätt när vi har en bana??
Jag är bara ute efter att träffas o snacka, sen om det e på biltema eller på den riktiga strippen skiter jag i
vi har en riktig stripp.. en laglig bana.. en grymt bra sådan.. varför projektera med polisen om att få köra olagligt på ett lagligt sätt när vi har en bana??
Jag är bara ute efter att träffas o snacka, sen om det e på biltema eller på den riktiga strippen skiter jag i
Jag menar själv att det kan vara intressant att kontakta dem och höra varför de dyker upp på dessa träffar och kör bort folk, som sker enligt min tolkning i ovan texter.
Vad jag vet finns det tillstånd för träffarna av "markägarna"? För det låter minst sagt underligt att polisen bara "kör bort" folk utan anledning, om nu tillstånd finns.
Eller det kanske är mer att folk upplever sig som "coola" om de på ett snabbt och plötsligt beslutar sig för att sticka när polisen kommer? Alltså att det är coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som regerar på träffen? Låter också underligt. Eller barnsligt.
Visst, vissa har säkert bilar med diskutabel laglighet (vingar, skyltar och annat småtjafs) men...
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Biltema har vi full tillåtelse att vara på på Söndagskvällarna. så därifrån finns det ingen anledning att sticka. vad jag menar med R4F är ju att många av olika anledningar ändå vill köra på andra ställen än vår fina strip, och då kanske man ska gå den vägen som R4F gör istället för att hålla på att springa från polisen hela tiden.
Jag menar själv att det kan vara intressant att kontakta dem och höra varför de dyker upp på dessa träffar och kör bort folk, som sker enligt min tolkning i ovan texter.
Vad jag vet finns det tillstånd för träffarna av "markägarna"? För det låter minst sagt underligt att polisen bara "kör bort" folk utan anledning, om nu tillstånd finns.
Eller det kanske är mer att folk upplever sig som "coola" om de på ett snabbt och plötsligt beslutar sig för att sticka när polisen kommer? Alltså att det är coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som regerar på träffen? Låter också underligt. Eller barnsligt.
Visst, vissa har säkert bilar med diskutabel laglighet (vingar, skyltar och annat småtjafs) men...
inte ditt inlägg jag svarade, jag var där i ons när polisen var där, och ingen annan, dom stod bara där o kolla på mej. sa inget.
men något tillstånd finns det inte, utan tvärtom, just på den gatan finns det en skylt där det står klart o tydligt att där inte får vara trafik just på onsdagar mellan 18-06.
men på söndagar och även onsdagar så är det coolhetsfaktor-a-la-Holywood-stuk som får folk att sticka.
nån gång när vi hållt på som mest så har det kommit ett par bilar samtidigt och gett folk böter för precis allt, dimljusen på osv osv osv. Och jag har just en sån bil som inte ens är besiktigad så jag vill ju inte stå o snacka med dom mer än nödvändigt.
men jag drar ju bara mer uppmärsamhet till mej om jag får panik o drar därifrån.