Känns inte som de vart så mycket till träff.. Tobbe drog och vart full ist. Många åkte därifrån pga dåligt väder. Men vi var några som hade riktigt roligt igår med tripp till Borlänge och åkte runt där sen runt lite i Falun med.
Jag kom lite sent till Falun, var endast polis och nån saab på plats. Men som sagt så var det riktigt roligt hemma i Borlänge senare på kvällen! Polarn tog lite bilder men de blev inte i bästa kvalitet, lägger upp en iaf från karavankörningen.
Jag blev lite försenad pga cruising i Vansbro där jag var chaufför, åkte förbi vid Ica kring 01.40, rätt dött där då. Förutom nån og9-3 som låg och slickade min röv och troligtvis ville racea. Dock så mötte jag ett gäng bilar nere på stan några minuter senare. Hoppas att ni som var på träffen hade kul iaf, i Vansbro var det då väldigt skoj! Får hoppas på att det blir någon mer träff i Falun/Borlänge som inte krockar med annat och att det då är lite bättre väder.
sen vet ja nåra som kom förbi senare runt 8-9 o var då hel dött. tycker en träff borde hålla i säg längre än 2 timmar. annars kan man ha den lite senare kanske. bara hoppas nästa blir bättre=)
finns några bilder från sent på kvällen i sjukhusgaraget på min sida under galleri/foto/övrigt/blandat har inte orka fixa in mer bilder kommer sen kanske men vart inget från "träffen"
Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3