3141
Sök

Eftersnack + resultatlista Drifting Hässleholm HLMK 7/6-09

129 Inlägg
8 juni 2009
Hej mina vänner!

Skulle här vilja gå in och tacka alla fuktionärer och förare ,utställare och företagare som kom och gjorde "min" första dag som Tävling/Träningsledare till en mindre succé , tycker jag iallafall..

Synd på vädret men det kan man tyvärr inte bestämma över..Skulle vara tacksam för lite synpunkter från alla som var där på både saker som vi gjorde som var bra jämfört med tigigare och gärna på sånt vi kan göra annorlunda/bättre tills nästa gång så att detta kan bli ett ännu roligare och bättre inslag...

Kan redan nu säga att det är utställning på gång nästa gång också men då skulle jag vilja ha dit jänkare, veteranbilar och alla de sorters motorcyklar så sprid detta och som sagt var inte rädda för att komma med både ros och ris för detta behövs för att komma vidare..

Än en gång ett HJÄRTLIGT tack till er alla..

Mvh Jocke  Hässleholms Motorklubb
Senast redigerat av jocke-hlmk (8 juni 2009)

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
8 juni 2009
Tackar för en trevlig dag med mycket bra folk! Kul när folk kommer fram och pratar och visar lite intresse för oss som ställer ut bilarna. Kommer gärna nästa gång med om tid finnes. Kan även ta med några av mina andra bilar med om så önskas....! Hade gärna haft lite ström till min bil så man kunde spelat lite mer med ljudsystemet....

77 Inlägg
10 juni 2009
det va ju lyckat!
grattis till alla pristagare

seat "black" leon 1,8t top sport
blue leon såld!!!! :(
HARD INK TATTO!
www.kristianstadsstreetracers.tk

Sök