Angående: Bilträff i Åtvidaberg lördagen den 4:e juli!

andreasgustavsson
21 juni 2009 · 819 Inlägg

Då har jag efter lite funderande tagit initiativ till en bilträff i Åtvidaberg smile
Det är trots allt ganska mycket bilintresserat folk här och vi hoppas på att minst lika många kommer utifrån.


Vart kommer vi då befinna oss?
Vi kommer att vara på Partnertech parkeringen som ligger strax utanför Åtvidaberg.
Detta för att vi inte ska störa och reta upp folket i åtvid och dels för att slippa farbror blå så gott det går.


Hur hittar vi då hit?

Från linköping: Ni finner platsen på vänster sida precis innan ni kommer in i åtvidaberg. Mittemot Åtvidabergshus.
Kastar man ett öga åt vänster så ser man en stor vit byggnad med texten Partnertech.
Ni kommer till en liten sträcka där det blir 70, där är det en korsning. Ta vänster där så är ni framme.

Från västervikshållet: Ni åker rakt igenom första rondellen i centrum.
Då ni kommer till andra rondellen och har shell på höger sida åker ni även där rakt igenom den och följer 35an.
När ni har åkt, kanske 800 meter kommer ni ut ur åtvidaberg och det står björsäter på en skylt till höger.
Åk förbi den ca 500 så blir det 70 sträcka och ni finner en korsning, kasta ett öga uppåt höger och ni ser då Partnertech.


När är träffen? Datumet är satt till Lördagen den 4:e Juli. Vi börjar att samlas runt 20:00 snåret.


Detta blir då en helt vanlig bilträff för att se om det kommer något folk och om det funkar att ha en träff i åtvid.
Funderingar finns även kring en liten karavan in i åtvidaberg för att folk ska få se stället big_smile Kan det vara intressant?

Hoppas på att det kommer mycket folk nu och gör första träffen riktigt lyckad!
Och lämna alkoholen hemma, och inget busåkande bland bilarna tack!

Sprid detta ordentligt nu, en stor och lyckad träff vill vi ha! Syns där! big_smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
bolle_18
21 juni 2009 · 10 Inlägg

klart man kommer på bilträff i åtvid skit bra idé asså tongue

RoroKungen
21 juni 2009 · 184 Inlägg

nu e de många träffar big_smile ska man till Finspång eller till åtvid hmmm......

andreasgustavsson
21 juni 2009 · 819 Inlägg

Hehe jaa, fasen titta förbi här big_smile Det blir ju första träffen klart du ska bidra med en fin bil till den big_smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
Caylon Bayerische Motoren Werke
22 juni 2009 · 271 Inlägg

Meet of the Month är väl samtidigt också? Sätt tiden lite tidigare på dagen så kanske fler dyker upp, och så kan ni ju ha en karavan till MoM smile

BMW M3 E92 (2008)
kvarna_21
22 juni 2009 · 296 Inlägg

jag tror på det vore kul o se vad ni i åtvid har för er. hoppas det inte krockar med MoM men även om det är så kommer jag till åtvid. Just för att det är ett nytt ställe.

det där med karavan låter KUL bara den som kör först kör sakta så alla hänger med så det inte blir luckor.

Jag kommer komma på denna iaf big_smile

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
andreasgustavsson
22 juni 2009 · 819 Inlägg

Det är nog så att det krockar med MoM. Men dom som vill kan ju dra vidare dit som sagt.

Jarå jag tänkte ta täten vid eventuell karavan. Så kör vi på det att ingen kör om mig. Så blir det kanon smile

Bra att du kommer!! big_smile

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533
EmilGustavsson
22 juni 2009 · 97 Inlägg

Trevligt ja är på med en träff big_smile

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
T-Andersson
22 juni 2009 · 347 Inlägg

Låter kanon!. Kommer nog förbi ja me! Ska försöka få med lite bilar fårn Kisa!cool

Senast redigerat av T-Andersson (22 juni 2009)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
Niklas1987 NO
22 juni 2009 · 2 182 Inlägg

Bra initiativ, klart man åker förbi en sväng

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
jocke_berg93
22 juni 2009 · 158 Inlägg

kvarna_21 skrev:
jag tror på det vore kul o se vad ni i åtvid har för er. hoppas det inte krockar med MoM men även om det är så kommer jag till åtvid. Just för att det är ett nytt ställe.

det där med karavan låter KUL bara den som kör först kör sakta så alla hänger med så det inte blir luckor.

Jag kommer komma på denna iaf big_smile

ja åker dit du åker smile

jocke_berg93
22 juni 2009 · 158 Inlägg

black_king skrev:
det klart  man ska ditt smile) ses där smile)

bra ta med dom andra med smile

ubbeeh
22 juni 2009 ·

Kommer kanske förbi. Kan varna för att det ev kan bli många 740 där....wink

EmilGustavsson
22 juni 2009 · 97 Inlägg

ubbeeh skrev:
Kommer kanske förbi. Kan varna för att det ev kan bli många 740 där....wink

Ja alla 740 raggare i åtvid kommer väl så då blir det väl ett X antal stycken tongue

Är man tyst så säger man inget och säger man något, då tystnar man efter ett tag och går därifrån..
Niklas1987 NO
22 juni 2009 · 2 182 Inlägg

EmilGustavsson skrev:

ubbeeh skrev:
Kommer kanske förbi. Kan varna för att det ev kan bli många 740 där....wink

Ja alla 740 raggare i åtvid kommer väl så då blir det väl ett X antal stycken tongue

Du får låna brorsan Automat å åka ditt lol

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
kvarna_21
22 juni 2009 · 296 Inlägg

jocke_berg93 skrev:

kvarna_21 skrev:
jag tror på det vore kul o se vad ni i åtvid har för er. hoppas det inte krockar med MoM men även om det är så kommer jag till åtvid. Just för att det är ett nytt ställe.

det där med karavan låter KUL bara den som kör först kör sakta så alla hänger med så det inte blir luckor.

Jag kommer komma på denna iaf big_smile

ja åker dit du åker smile

hehe så åker vi tillsammans dit;) jag ska ha min bil klar då cool

Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
Saab 9000 (1994)
Id4wi
22 juni 2009 · 1 Inlägg

I´ll be there wink

BMW 318i touring "Sulan" (2002)
Emill88
22 juni 2009 · 163 Inlägg

kommer..

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
JohanSkogh
22 juni 2009 · 2 Inlägg

Bra initiativ! Klart man kommer big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang