2774
Sök

Angående: VW träff Jönköping 4 Juli

6 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Tycker jag de var ett tag sen vi hade ngn vw träff här i jönköping så dax å dra ihop ngt. Satte datumet 2 veckor framåt så folk hinner planera in de big_smile

Eftersom biltema/coop/ikea m.m som har bra å stora parkeringar har öppet på lördagar så kör vi träffen på Bilprovningen då dom har en stor plan på framsidan.

Datum: 4 Juli
Tid: 14:00
Plats: Bilprovningen Jönköping
adress Bangårdsgatan 5

Vi kör en liten tjata/kika/fota stund för att sen åka karavan genom jönköping och sluta på MAX för lite mat och ännu mer trevligt snack
Senast redigerat av chrizz (22 juni 2009)

drifter
95 Inlägg
22 juni 2009
Om du inte sett det är det bilträff med tysktema 20.00 samma dag

//Chrille

6 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Såg de nu men vi kör fortfarande den 4 juli då vi kör ren vw träff och till den där tyskträffen lär de säkert vara fullt med beemers då de vimmlar av sånna i jönköping samt mercor m.m.
Senast redigerat av Landin_ (22 juni 2009)

953 Inlägg
22 juni 2009
Gör så landi att ni ha eran träff sen kan ju komma till den andra på kvällen kan vara riktigt kul=) Jag kan ju alltid dyka upp med golfen=)

6 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Mattias_JKPG skrev:
Gör så landi att ni ha eran träff sen kan ju komma till den andra på kvällen kan vara riktigt kul=) Jag kan ju alltid dyka upp med golfen=)

Ja tycker jag allt du ska göra. Ja vi lär du kika bort till er på kvällen me

15 Inlägg
24 juni 2009
varför inte ha träffen lite senare! många har ju inte semester då! vid 18.00 på kvällen hade väll varit bättre? vart är tyskträffen?

Go low or go home!

49 Inlägg
drifter
95 Inlägg
25 juni 2009
simpen_gti skrev:
varför inte ha träffen lite senare! många har ju inte semester då! vid 18.00 på kvällen hade väll varit bättre? vart är tyskträffen?

A6 center/ Elgiganten och Intersport parkeringen.

finns en tråd om  tyskträffen som går att läsa annars
Senast redigerat av Chrille855 (25 juni 2009)

//Chrille

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
26 juni 2009
En anledning att brasa med Polon till Jkpg! Om nu sådan bil är välkommen?

6 Inlägg
28 juni 2009
Trådstartare
Självklart Grabber att du ska kika rörbi med polon. ALLT av märket vw är välkommet smile

Simpen. ja om folk har semester så kan dom ju komma förbi. valet av tid är att de ska vara gött väder och att de inte ska krocka med tyskträffen som är senare på kvällen som vi även ska åka på

6 Inlägg
2 juli 2009
Trådstartare
Lördag nu då pojkar å flickor smile

84 Inlägg
3 juli 2009
kommer nog ner och kollar lite.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
3 juli 2009
Ändrade planer - kan inte dyka upp. sad

Sök