Vilka bilar drar till sig mest kvinnor?

Pikey
30 juni 2009 · 2 283 Inlägg

Kan ju säga att Skylinen drar till sig en del tjejer, mest för att "Du sitter på fel sida, vad coolt jag måste åka" typen reagerar.
Audin gillade de mer då den var mer glid tongue

Brudmagnet är väl någon feting mercedes.

R.I.P. Michael Jackson!
Soderqvist
30 juni 2009 · 660 Inlägg

Den här frågan är lite luddig, man måste fråga sig först vad för typ av brudar man letar?

Tex.
Volvo 240/740/850/940 av dom billigare typerna lockar ofta till sig små tjejer i åldrarna 14 - 17 år

Allt hänger väll på vad du är ute efter! Vill du ha en brud som söker sig till lyx så köp en Ferrari eller liknande! Dessa brudar är oftast snygga och hoppar i säng om dom tror att det finns pengar att hämta!

Själv kör jag Peugeot! Då jävlar blänger alla när man kommer åkandes med avgassystemet slammrandes mot underredet! det är grejer det!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
laggey
30 juni 2009 · 335 Inlägg

GT500 är ett tips för tjejerna som läser tråden och vill ha dra åt sig män.

Germax
30 juni 2009 · 12 086 Inlägg

Nu kommer mina fördommar, men jag tror de flesta brudar drar sig till bilar dom själva tycker om. Typ Audi TT, Peugeot 206cc och andra sånna här tjejbilar, och även beroende på vilken färg det är på bilen.

Även dyra bilar. Tjejer tänder ju först o främst på pengar och makt mer än starka motorer och stor stereo.
Men då ser dom ju rakt igenom bilen, men de är ju iofs vad du är ute efter i din fråga.

Sen finns de väl ett fåtal brudar som tänder på machobilar, och muskelbilar. Men de är nog lätträknade.

Slutsats, vill du ragga brudar köp dig en fjollig Audi TT lr en fet Merca lr nått exlusivt. Sen är de ju en fördel om du själv inte ser ut som en förortsbonde med volvokeps och hacke hackspett på tröjjan, då är vi inne på de här lätträknade igen.

Germax
30 juni 2009 · 12 086 Inlägg

Soderqvist skrev:
Den här frågan är lite luddig, man måste fråga sig först vad för typ av brudar man letar?

Tex.
Volvo 240/740/850/940 av dom billigare typerna lockar ofta till sig små tjejer i åldrarna 14 - 17 år

Allt hänger väll på vad du är ute efter! Vill du ha en brud som söker sig till lyx så köp en Ferrari eller liknande! Dessa brudar är oftast snygga och hoppar i säng om dom tror att det finns pengar att hämta!

Själv kör jag Peugeot! Då jävlar blänger alla när man kommer åkandes med avgassystemet slammrandes mot underredet! det är grejer det!

//Soderqvist

14 år? Det är bara pedofiler som raggar 14-åringar i bilar.

D_Carlsson Bonntrimmare
30 juni 2009 · 620 Inlägg

JapMax skrev:

Soderqvist skrev:
Den här frågan är lite luddig, man måste fråga sig först vad för typ av brudar man letar?

Tex.
Volvo 240/740/850/940 av dom billigare typerna lockar ofta till sig små tjejer i åldrarna 14 - 17 år

Allt hänger väll på vad du är ute efter! Vill du ha en brud som söker sig till lyx så köp en Ferrari eller liknande! Dessa brudar är oftast snygga och hoppar i säng om dom tror att det finns pengar att hämta!

Själv kör jag Peugeot! Då jävlar blänger alla när man kommer åkandes med avgassystemet slammrandes mot underredet! det är grejer det!

//Soderqvist

14 år? Det är bara pedofiler som raggar 14-åringar i bilar.

äh vad du är känslig så länge dom säger att dom är äldre är det ok.    NOT

mm stylade volvo drar småbrudar. men en cab spelar ingen roll om det är en kirunnacabbad 240 eller en viper du har sälskap det är ett som är säkert...

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv
Garic
30 juni 2009 · 539 Inlägg

grabbar ni är helt fel ute kan jag säga tongue

en riktig limo, oavsett färg och årsmodell... det är en riktig magnet, kan jag lova smile
(dom som åkt limo, vet det)

edit: visst det är bara en speciellt "typ" ut av brudar som reagerar och vill följa med... men det är väl dom man är ute efter? cool

Senast redigerat av Garic (30 juni 2009)

KingWS6 TACS Medlem
30 juni 2009 · 457 Inlägg

Vet inget om vad som fungerar men kan tänka mig att bilar med dollartecken på står högt i kurs.

Trans Am fungerar dock inte har jag fått erfara! sad

tongue

Senast redigerat av KingWS6 (30 juni 2009)

TRYIT Teddan
30 juni 2009 · 2 495 Inlägg

Nyare limo funkar.

Vill man ha lycksökerskor med silikonbröst så funkar ferrari , jag vet big_smile

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
Grosshandlaren
30 juni 2009 · 327 Inlägg

Beror alldeles på vart honorna bor. Här där jag bor åker tjejerna stora suv och lyxiga sportbilar (inget hemmabyggande med spoilerpaket och annat skit).
När jag hade min nya A6 så var det ingen som brydde sig men nu när jag har den nya RS4:an så har jag märkt lite mera intresse.
Men vafan min bil kostar ju ingenting ändå mot deras bilar.
Skitrika bortskämda flickor, deras solglasögon kostar lika mkt som
en uppsättning nya däck till mig.

Senast redigerat av Rs4Danderyd (30 juni 2009)

qazse
30 juni 2009 · 178 Inlägg

tjejer är smarta och vet att om man kör en snabb/snygg/dyr/tuff bil så har man inget mellan benen, alltså köper man en fiat uno eller liknande XD

(sen bara för att jag tyker om att rätta folk som säger fel i stil man att dom har diffat när dom har stumsvetsat bakaxeln)
tänder man på 14åringar är man oftast inte pedofil utan hebefil (eller ibland efebofil)

pnorberg
30 juni 2009 ·

Tjejer i allmänhet gillar saker som är söta, t.ex. min sambo köpte en väldigt liten Nescafe Lyx burk för att den var just liten och söt. Hoppas inte det gäller mitt paket också... hmm

Så bilar som tidigare nämts, en gammal Fiat 500/600, alla Mini modeller, Morris Minor, m.m. Dessa är brudmagnet åt rätt håll, däremot stora 'bling-bling' bilar lockar oftast dessa golddiggers och status flickor.

crutch
30 juni 2009 · 9 Inlägg

Lamborghini är väl en självklar brudmagnet.

Q
Eiiiiik
30 juni 2009 · 337 Inlägg

Ja, min bil "puttrade" tydligen för mycket iaf ^^

Som tur är får man ju en andra chans med personligheten sen ;D

Alpenretter Suksikaa vittuun "pomot" !
30 juni 2009 · 311 Inlägg

Åk ut till nån bilutställning och spana in vad tjejerna tittar på för bilar, då får ni svar på frågan.
Har själv sett att tjejer oftas inte bryr sig om bilarna alls.
Och går dom igång på nån bil så är det oftast en "söt" liten bil, inte glitter o bling-bling.
Det är grabbarna som blir upphetsade av en massa hk, sportbilar, krom, vingar mm mm.
Lacka din lilla "Renault" rosa o brudarna tittar, garanterat lol

HadesInFlames Legitimerad Hårdrockare
30 juni 2009 · 325 Inlägg

Röda bilar... Nej men skämt åsido, brandbilar verkar brudar gå igång på. årgång vetifan med eftersom dom flesta brandbilar i Sverige är Scania och Volvo så kan man la säga att brudar verkar gå igång på Scania och Volvo. Det har nog mer att göra med att dom är just brandbilar dock... ;smile eller så är det inte bilarna utan bara det att dom vet att det är brandmän som hoppar ur brandbilarna hehe inte vet jag. kan inte några tjejer själva säga vad ni går igång på? I första hand så tror jag det beror på personlig smak och tycke

Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
BMW 335i (2007)
BMTech Svensk Mästare SQL Mini 2010
30 juni 2009 · 2 009 Inlägg

Kul att se att alla tror att man måste åka dyr sportbil.
Jag kan säga att jag har aldrig fått så mycke uppmärksamhet som i en folkabubbla.Det är en riktig brudmagnet.
Och jag har haft mycke bilar.
Den drar allt mellan 18 och döden wink
Så mitt svar är lätt folkabubbla.
Gärna sänkt så det skrapar lite wink

www.BUGPEOPLE.se
"Liten bil stor ***"
BMW 320i E91 "SQL bilen" (2006)
Volkswagen 1300 "Högre än din bil.............." (1969)
Mickius
30 juni 2009 · 4 670 Inlägg

Som sagt tror mer att tjejer gillar små, söta bilar som kanske sticker ut i mängden me lite rosa lull lull, då dom ofta inte vill ha stora bilar eller liknande

Utan något litet sött smile

Men är man ute efter dessa "Ofta" utan något innanför pannbenet så visst är de ferrari eller liknande man ska köpa!

Visst skulle väl inte tacka nej till dom flickorna men dom är ju oftast ute efter en sak o det är inte den som äger bilen utan vad som kan finnas på banken smile

soyd
30 juni 2009 · 1 853 Inlägg

http://www.johnclu.com/images/seattleautoshow2007/bumblebee.jpg
Chevrolet Camaro "Bumblebee" är ju rätt sexig va...

Sedan dras "många" kvinnor till små bilar... för att dom är så söta osv osv smile

JontaK
30 juni 2009 · 174 Inlägg

Pikey skrev:
Kan ju säga att Skylinen drar till sig en del tjejer, mest för att "Du sitter på fel sida, vad coolt jag måste åka" typen reagerar.

HAHAHA, klockrent. Jag känner verkligen igen det där.
För ett par veckor sen åkte jag förbi en fjortis som frenetiskt slog sin kompis på axeln och halvskrek "amen, asså, han sitter ju typ på fel sida och kör, fan va coolt".
Jag lockade min fina dam med min STi Type R så den får väl räknas som brudmagnet...

Vill man ha blickar från barnvagnsförarinnor så lånar man med fördel sin fars nyare Honda Accord kombi, komplett med barnstol. big_smile

Subaru Legacy GT spec B "Twin Turbo RFRB" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang