Var ute å fota kompisens 9-3 cabbe å vad kan bli mer rätt med en varm sommarkväll Bilen ägs av Hasselblad De bilder me blixt vart ute på allmän väg så vi fick göra så gott det gick mellan bilarna. Å denna vägen brukar oftast vara rätt otrafikerad men f*n inte denna kvällen men blev rätt bra ialf tycker jag. Dock bara 1 blixt då den andra inte funkar till min ups längre så reflexskärmen fick rycka in oxå...Oj..ser nu oxå att vinkeln e nästan i alla bilder får la klaga på trafiken www.nicklasfoto.se
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Å skulle ni vilja ha några bilder på era bilar så släng iväg ett pm så kan vi höras
Senast redigerat av nightstalker (2 juli 2009)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Tackar allihop å angående fart bilden så om man öppnar den i nytt fönster ser den lite bättre ut men inte helt satt skärpa som du säger men betydligt bättre Bild nr.1 tog en j'vla massa tid då jag hade gjort det största misstaget jag kunde göra men e riktigt nöjd med den fast ljuset kunde varit lite bättre
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!