Nu på lördag den 4e Juli ger jag VSCM en sista chans. Det blir en ny tid! Kl: 21:00 ses vi på Väla, Elgigantens parkering, för att sedan ca kl 22:00 gemensamt åka in till Statena/McDonalds. Kommer VSCM leva kvar eller inte?? Ja det e upp till er :-)
synd att man ska bort idag!. Hade jättegärna kommit!, har ju inte skött mig med att komma till VSCM. Men det är inget du ska sluta med Richi!. Detta är ju Helsingborgs enda officiella träff om lördagarna!
amen roligt att anordna någonting när ingen kommer liksom ... hur skoj tror du Richie tycker det är da ?
hoppas det kommer lite folk idag ...
Jamen är det inte skumt när där va 40+ bilar förra året och nu helt plötsligt är där ingen som kommer?. Mest så jag menar, jag vet att det inte är skoj, många träffar man försökt ordna och bara max 5 bilar som dykt upp. Som jag tidigare nämnt så finns där inga officiella träffar i HBG, förutom VSCM.
Hade det bara kommit runt 30 bilar så hade jag varit nöjd för tillfället men när det bara kommer 3-5 bilar så blir man ganska besviken.... Speciellt eftersom jag inte kan hitta någon anledning till varför.....
Hade det bara kommit runt 30 bilar så hade jag varit nöjd för tillfället men när det bara kommer 3-5 bilar så blir man ganska besviken.... Speciellt eftersom jag inte kan hitta någon anledning till varför.....
ja d är konstigt!. Hoppas på att det kommer många bilar idag!
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...