2874
Sök

Slagsmål på race i GBG

631 Inlägg
4 juli 2009
#121
Internethjältar smile

2 982 Inlägg
4 juli 2009
#122
behandla folk som ni själva vill bli behandlade.
tror inte att gärningsmannen kmomer komma undan så lätt.
anmäler man inte gör man oftast ngt annat.


Inga konstigheter
2 064 Inlägg
4 juli 2009
#123
Kan nån bara säga om det är polisanmält eller inte? Det verkar ju helt jävla stört om man inte gör nått. Hade jag sett skiten hade jag polisanmält själv, skiter i vad alla andra tycker och säger. Verkar som om de flesta bara skiter i det och väntar på att han som blev nerslagen ska anmäla skiten själv.


174 Inlägg
4 juli 2009
#124
va heter han som misshandlade på gorg?

2 982 Inlägg
4 juli 2009
#125
Jag tror man har rätt att anmäla om man var vittne tongue


Os Difuntos
1 822 Inlägg
4 juli 2009
#126
Saab är bättre än Volvo.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Kanon..
1 473 Inlägg
4 juli 2009
#127
baca skrev:
Saab är bättre än Volvo.
*bang*


1 814 Inlägg
4 juli 2009
#128
Omoget.

78 Inlägg
4 juli 2009
#129
Det jag undrar över är varför inte några som är vänner till den misshandlade spöa ner han "Daniel"? hmm
Beter han sig som en idiot och ska slåss med arrangörerna så är det ur min synpunkt helt självklart att man får gruppmisshandla han.
Senast redigerat av Volvo_Performance (4 juli 2009)


Cambrant
4 juli 2009
#130
Volvo_Performance skrev:
Det jag undrar över är varför inte några som är vänner till den misshandlade spöa ner han "Daniel"? hmm
Beter han sig som en idiot och ska slåss med arrangörerna så är det ur min synpunkt helt självklart att man får gruppmisshandla han.
Woooow fan va fräck du är. Du bevisa ju bara nu att du är mer idiot än Daniel !


Våld föder våld har jag hört talas om
men idioti föder idioti var nåt nytt. Eller kanske inte ^^

865 Inlägg
4 juli 2009
#131
har inte orkat läsa tråden men kan ju bara säga att det finns säkert personer här på forumet som såg hela misshandeln och inte gjorde ett skit för att hjälpa han som blev misshandlad... och som pratar hur fel av killen att misshandla osv men det e ju ni som gjort det största felet att inte ingripa...


631 Inlägg
4 juli 2009
#132
no_fake skrev:
har inte orkat läsa tråden men kan ju bara säga att det finns säkert personer här på forumet som såg hela misshandeln och inte gjorde ett skit för att hjälpa han som blev misshandlad... och som pratar hur fel av killen att misshandla osv men det e ju ni som gjort det största felet att inte ingripa...
Lär dig av dina misstag, läs först, snacka skit sen.

2 014 Inlägg
4 juli 2009
#133
Skärpning i tråden! Nästa person som kallar någon annan för jubelidiot eller vad som helst här åker på en fet varning. Man behöver inte ta till förolämpningar bara för att man inte håller med.

Volvo_Performance skrev:
Beter han sig som en idiot och ska slåss med arrangörerna så är det ur min synpunkt helt självklart att man får gruppmisshandla han.
Synnerligen IQ-befriat uttalande.

Att vara fler mot en är minst lika fegt som att slå/sparka en som ligger ner.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

865 Inlägg
4 juli 2009
#134
Arradin skrev:
no_fake skrev:
har inte orkat läsa tråden men kan ju bara säga att det finns säkert personer här på forumet som såg hela misshandeln och inte gjorde ett skit för att hjälpa han som blev misshandlad... och som pratar hur fel av killen att misshandla osv men det e ju ni som gjort det största felet att inte ingripa...
Lär dig av dina misstag, läs först, snacka skit sen.
ja nu har jag kikat igenom och säger samma sak..


blacken
4 juli 2009
#135
Cambrant skrev:
blacken skrev:
Detta en gång då stolta folk, har långsamt förvandlats till ett trädkramande och källsorterande f"""s individer" Brukar en bekant till mig ofta säga, och kan nu enbart hålla med honom.

Inte f""n! bryter man en tävling på sådana grunder, det skickar helt fel signaler till dom som "muppar" sig.
Sparka ut vederbörande i allas åsyn i stället och låt tävlingen/na fortsätta, vart fasen är vårat samhälle på väg om enstaka skitstövlar ska få ta nöjet för dom som har kommit ifrån när och fjärran för att se en trevlig tävling. och så får dom åka hem bara för att en inte kan sköta sig..
Din j***a jubelidiot. Ska dom fortsätta racet med en arrangör som lider av en lätt hjärnskakning, blodig mun och haltandes av alla sparkar han fick?

Och alla andras jävla skitsnack om fega människor som inte vågade agera, var ni DÄR? Isåfall sitt inte och va så jävla tuffa bakom en skärm. Det å andra sidan är så jävla pinsamt att läsa, fegt och störtlöjligt.
  Jag stod närmast fighten och uppfattade inte bråket förrän jag hörde skrik och såg förare bakom mig rusa ut ur deras bilar springandes mot bråket. Innan nån ens var i närheten av att hinna fram för att stoppa bråket så hade Mike lyckats resa sig upp och haltat ifrån Daniel. Så visst fan agerade folk men händelseförloppet gick för fort för att stoppas. Det var trots allt minst 50 meter bort från närmaste person. Men några sekunder senare stod det minsann 20 pers runt Daniel och löste situationen.

En annan sak att ha i åtanke är att huvudskador ska tas på allvar. Man kan få hjärnblödningar och dö utav det flera timmar efter incidenten UTAN ATT MÄRKA AV NÅNTING. Så att bryta racet och se till att Mike är frisk är prioritet nummer ett, därav att jag brusade upp mig i denna tråd. Detta bör polisanmälas men jag vet alla andra faktorer som spelar roll i den bedömningen så även jag lämnar den bollen i Mikes hand och avstår från att polisanmäla det själv. Huruvida Daniel ska va avstängd från era anordnade race framöver, och hur länge råder ingen tvekan om. LIVSTID! Mike kunde ha dött, lösare och mindre slag mot huvud har folk dött av. Jag vill minsann inte gå på era race om personer utan sunt förnuft tillåts efter en så pass allvarlig incident. Jag bevittnade Mike bli sparkad i huvudet när han låg ner. Så sluta influeras av amerikansk skräpaction och inse verklighetens konsekvenser av ett slagsmål.

Förlåt att jag brusade upp mig men det är så pinsamt att läsa kommentarer ibland så man skäms.
Din j***a jubelidiot
Det kan du var själv, förresten så krävs det en, för att känna igen en..

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
4 juli 2009
#136
Residence skrev:
behandla folk som ni själva vill bli behandlade.
tror inte att gärningsmannen kmomer komma undan så lätt.
anmäler man inte gör man oftast ngt annat.
+1. jag hade iallafall gjort nåt annat wink

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

Cambrant
4 juli 2009
#137
blacken skrev:
Det kan du var själv, förresten så krävs det en, för att känna igen en..
Tack så mycket. Tur att jag inte är din kompis iaf. Eftersom du skulle skita i min hjärnskakning, blodig mun och haltande och fortsätta racet. Trevlig umgänge. Smart tänkande btw.

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
4 juli 2009
#138
Cambrant skrev:
blacken skrev:
Det kan du var själv, förresten så krävs det en, för att känna igen en..
Tack så mycket. Tur att jag inte är din kompis iaf. Eftersom du skulle skita i min hjärnskakning, blodig mun och haltande och fortsätta racet. Trevlig umgänge. Smart tänkande btw.
Håller med cambrant. skit i racet, det var inte sista gången vi skulle ha race. Och med tanke på cambrants tidigare inlägg så ser man att han faktiskt inte e en jubelidiot. hur då? Ifall du skulle få stryk, blacken, så du börja blöda från munnen, får en hjärnskakning o lite till och så sticker alla från dig och fortsätter raca även om du har anordnat det, skullle du inte bli sur då eller? Eller är du van med o ingnoneras? ja hade exploderat som alla andra vanliga människor. så tänk innan du skriver nästa gång.
Senast redigerat av zijaa (4 juli 2009)

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

blacken
4 juli 2009
#139
Cambrant skrev:
blacken skrev:
Det kan du var själv, förresten så krävs det en, för att känna igen en..
Tack så mycket. Tur att jag inte är din kompis iaf. Eftersom du skulle skita i min hjärnskakning, blodig mun och haltande och fortsätta racet. Trevlig umgänge. Smart tänkande btw.
Man kan ju undra vem som ska börja att tänka till lite, utan att du för den sakens skull blir råsur. Självklart så tar man hand om en skadad, men det är en sak och stoppa en evenemang en annan. Om man låter sådana incidenter styra utkomsten och genomförandet av tävlingar och andra evenemang så har dom som bråkar "vunnit". och det är fel signal till dom som håller på, dom ska bara inse att "show must go on" som det heter oavsett vad för hyss dom kan hitta på.

Dessutom hur jag är som kompis eller uppfattas av andra som en, har du inte en blekaste aning om..

8 156 Inlägg
4 juli 2009
#140
Volvo_Performance skrev:
Det jag undrar över är varför inte några som är vänner till den misshandlade spöa ner han "Daniel"? hmm
Beter han sig som en idiot och ska slåss med arrangörerna så är det ur min synpunkt helt självklart att man får gruppmisshandla han.
Våld föder våld. Vendettor. Se bara på Israel-Palestina konflikten?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)


Sök