Eftersnack: Friday Night Meet 3/7

Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

mYGeL

Man hörde det hela vägen att det bara spann o det va ju trist men fan när du väl fick fäste så gick den så in i helvete ju smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Masterworks
4 juli 2009 ·

Fan va sugen jag var att hänga med o leka i går!!!

Men jag hade inga fönster och vädret kändes osäkert
och motorn måste ju köras in först oxå! hehehe...

Mycket trevlig träff!  smile

Rock-Star
4 juli 2009 · 2 982 Inlägg

Håll tillgodo mvh Residence

Givetvis var det fler bilar. här är ett axplock

http://forumbilder.se/images/fa200942442PM409b.jpg

http://forumbilder.se/images/a9200941933PMd3ba.jpg

http://forumbilder.se/images/05200942135PMff30.jpg

http://forumbilder.se/images/03200942221PM1669.jpg

http://forumbilder.se/images/ad200942248PM35ce.jpg

http://forumbilder.se/images/b5200942320PM171f.jpg

http://forumbilder.se/images/20200942347PMec11.jpg

http://forumbilder.se/images/16200942411PMbb03.jpg

Senast redigerat av Residence (4 juli 2009)

Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

Residence skrev:
Keep It Up Vonefalk.
smile

däremot har jag lite bilder som jg tror att rawad och jojje vill ta del utav.
lägger upp dem här i tråden ikväll

Jätte stor tack Residence för de roliga bilderna, hyffsat fina foto må jag säga snyggt jobbat smile

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Riktigt grym träff big_smile Bara att gratulera vonekfalk till kvällens lyckade träff, blev väldigt förvånad att det kom så många bilar, vanligtvis är det 10-12 bilar som dyker upp men jag gissar på att det kom lite mer än dubbla tongue Iallafall, jag hade riktigt trevligt och fotade lite också smile Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen, blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska. 

Jag föreslår att när vi åker iväg nånstans från parkeringshuset så ska Cobran antingen ligga sist eller så kör de i förväg, typ 15-30 min innan och vi kör på motorvägen, då går det fortare för oss. Inte ska vi behöva köra sakta roll

Tack alla deltagare och vi ses på nästa FNM wink

//CarpeDiem - arrangörens medhjälpare

Först o främst skaffa en bil som du kan komma me nästa gång så får du jätte gärna ligga först o då kan du köra hur fort du vill jag har kört först är för att ekfalk har bett mig köra först o vi har sakt att ni inte behöver ligga bakom oss men ekfalk vill hålla ihop leden o ligga i ett hyfsat hastiget att ligga 50 på en 50 väg är för att inte väcka upp märksamhet så passar detinte o köra bakom mig nästa gång är det bara för dig o köra om mig


Mvh Cobra1

Ford Thunderbird Cobra "C O B R A 1" (1996)
Ford SC "WHITE ANGEL" (1992)
Honda CRX "LILLA FARAN" (1989)
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

cobra1 skrev:

CarpeDiem skrev:
Riktigt grym träff big_smile Bara att gratulera vonekfalk till kvällens lyckade träff, blev väldigt förvånad att det kom så många bilar, vanligtvis är det 10-12 bilar som dyker upp men jag gissar på att det kom lite mer än dubbla tongue Iallafall, jag hade riktigt trevligt och fotade lite också smile Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen, blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska. 

Jag föreslår att när vi åker iväg nånstans från parkeringshuset så ska Cobran antingen ligga sist eller så kör de i förväg, typ 15-30 min innan och vi kör på motorvägen, då går det fortare för oss. Inte ska vi behöva köra sakta roll

Tack alla deltagare och vi ses på nästa FNM wink

//CarpeDiem - arrangörens medhjälpare

Först o främst skaffa en bil som du kan komma me nästa gång så får du jätte gärna ligga först o då kan du köra hur fort du vill jag har kört först är för att ekfalk har bett mig köra först o vi har sakt att ni inte behöver ligga bakom oss men ekfalk vill hålla ihop leden o ligga i ett hyfsat hastiget att ligga 50 på en 50 väg är för att inte väcka upp märksamhet så passar detinte o köra bakom mig nästa gång är det bara för dig o köra om mig


Mvh Cobra1

Cobra1 jag tror inte att Sam ville va taskig när han skrev det forslaget, utan det va bara en tanke från hans sida, det finns ingen som har något emot dig eller din bil alls, utan att det va bara ett förslag.

jag tycker att du o dina kompisar är faktiskt trevliga o har inte heller något emot er.
va det gäller igår så låg jag sist i leden så ni vet för att se till att alla är med o ingen köre vilse, så jag va med i ledet men va nog sista bilen i ledet.

va det gäller att köra om dig, visst kan vi göra det o det har du rätt i, men mitt förslag på att vi kan dela på oss de synliga sport bilarna kan ta motorvägen för att inte synas i hela området o de övriga bilarna får köra i led om de vill för de syns ju knappt.

så det hela går ut på att vi ska va så diskreta som möjligt för att slippa Farbror blå så att vi kan ha roligt efter träffen.

Hoppas du förstår va jag menar där smile

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

Rawad skrev:

cobra1 skrev:

CarpeDiem skrev:
Riktigt grym träff big_smile Bara att gratulera vonekfalk till kvällens lyckade träff, blev väldigt förvånad att det kom så många bilar, vanligtvis är det 10-12 bilar som dyker upp men jag gissar på att det kom lite mer än dubbla tongue Iallafall, jag hade riktigt trevligt och fotade lite också smile Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen, blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska. 

Jag föreslår att när vi åker iväg nånstans från parkeringshuset så ska Cobran antingen ligga sist eller så kör de i förväg, typ 15-30 min innan och vi kör på motorvägen, då går det fortare för oss. Inte ska vi behöva köra sakta roll

Tack alla deltagare och vi ses på nästa FNM wink

//CarpeDiem - arrangörens medhjälpare

Först o främst skaffa en bil som du kan komma me nästa gång så får du jätte gärna ligga först o då kan du köra hur fort du vill jag har kört först är för att ekfalk har bett mig köra först o vi har sakt att ni inte behöver ligga bakom oss men ekfalk vill hålla ihop leden o ligga i ett hyfsat hastiget att ligga 50 på en 50 väg är för att inte väcka upp märksamhet så passar detinte o köra bakom mig nästa gång är det bara för dig o köra om mig


Mvh Cobra1

Cobra1 jag tror inte att Sam ville va taskig när han skrev det forslaget, utan det va bara en tanke från hans sida, det finns ingen som har något emot dig eller din bil alls, utan att det va bara ett förslag.

jag tycker att du o dina kompisar är faktiskt trevliga o har inte heller något emot er.
va det gäller igår så låg jag sist i leden så ni vet för att se till att alla är med o ingen köre vilse, så jag va med i ledet men va nog sista bilen i ledet.

va det gäller att köra om dig, visst kan vi göra det o det har du rätt i, men mitt förslag på att vi kan dela på oss de synliga sport bilarna kan ta motorvägen för att inte synas i hela området o de övriga bilarna får köra i led om de vill för de syns ju knappt.

så det hela går ut på att vi ska va så diskreta som möjligt för att slippa Farbror blå så att vi kan ha roligt efter träffen.

Hoppas du förstår va jag menar där smile

MVH/Rawad

Håller med där, det bästa vore om man helt enkelt sa till alla att vi möts på en plats, och inte åker tuff tuff tåg, då drar man till sig uppmärksamhet, och då kommer snuten såklart, det är ju uppenbart. Vet att Sam inte menade något illa mot dig Cobra1, det är ingen som gör det.
Jag och en annan bil tog motorvägen för att vi inte orkade åka i "tåget", vi hann äta och komma fram snabbt. Tror att det bästa vore som sagt att man säger tex "alla som vill komma är där om 20-30min" och så splittrar man sig i 2-5bilar och drar iväg. Det är ett förslag bara smile för övrigt så tycker jag att det va kul igår smile tycker att det var en riktigt lyckad träff big_smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

Rawad skrev:

cobra1 skrev:

CarpeDiem skrev:
Riktigt grym träff big_smile Bara att gratulera vonekfalk till kvällens lyckade träff, blev väldigt förvånad att det kom så många bilar, vanligtvis är det 10-12 bilar som dyker upp men jag gissar på att det kom lite mer än dubbla tongue Iallafall, jag hade riktigt trevligt och fotade lite också smile Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen, blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska. 

Jag föreslår att när vi åker iväg nånstans från parkeringshuset så ska Cobran antingen ligga sist eller så kör de i förväg, typ 15-30 min innan och vi kör på motorvägen, då går det fortare för oss. Inte ska vi behöva köra sakta roll

Tack alla deltagare och vi ses på nästa FNM wink

//CarpeDiem - arrangörens medhjälpare

Först o främst skaffa en bil som du kan komma me nästa gång så får du jätte gärna ligga först o då kan du köra hur fort du vill jag har kört först är för att ekfalk har bett mig köra först o vi har sakt att ni inte behöver ligga bakom oss men ekfalk vill hålla ihop leden o ligga i ett hyfsat hastiget att ligga 50 på en 50 väg är för att inte väcka upp märksamhet så passar detinte o köra bakom mig nästa gång är det bara för dig o köra om mig


Mvh Cobra1

Cobra1 jag tror inte att Sam ville va taskig när han skrev det forslaget, utan det va bara en tanke från hans sida, det finns ingen som har något emot dig eller din bil alls, utan att det va bara ett förslag.

jag tycker att du o dina kompisar är faktiskt trevliga o har inte heller något emot er.
va det gäller igår så låg jag sist i leden så ni vet för att se till att alla är med o ingen köre vilse, så jag va med i ledet men va nog sista bilen i ledet.

va det gäller att köra om dig, visst kan vi göra det o det har du rätt i, men mitt förslag på att vi kan dela på oss de synliga sport bilarna kan ta motorvägen för att inte synas i hela området o de övriga bilarna får köra i led om de vill för de syns ju knappt.

så det hela går ut på att vi ska va så diskreta som möjligt för att slippa Farbror blå så att vi kan ha roligt efter träffen.

Hoppas du förstår va jag menar där smile

MVH/Rawad

Jag förstår va du menar men kör man på motorvägen flera bilar i led efter varandra o alla kör snabbt då är det nån där som ringer snuten o säger aa massa bilar som kört fort ute på motorvägen men visst det kan va en ide oxå o testa det men man möter alltid polisen eller nån som ska ringa polisen därför är det bästa att inte va synliga o ta små vägar för då vet dom aldrig vilket håll man ska åt o sen som sakt du säger själv då låg sist för att hålla me aa i ledet vi körde sakta både jag o ekfalk för att alla ska kunna hänga me vi körde 50 o vi fick stanna flera gånger va skulle hända om vi låg 100km/h då väcker vi mer uppmärksamhet och mer som kommer bort

neej han kanske inte menade nåt så men han la upp det som att det är jobbigt o lägga sig bakom mig i 50km jag kommer o köra hela den där vägen me en trasig växel låda me risk att den kan stanna helt o hållet när som helst för att jag tycker det är kul på ekfalks träffar o så ska man få höra klagomål om att det går för sakta när det är själva arrangören själv som har gett oss ledar platsen

hur definerar du sportbilar?dom flesta som är där är/ser sportiga ut för allmänheten ingen vet ju va som finns under motor huvudet så när vi kommer körande i 200km eller i 10km så kommer folk fortfarande ringa snuten eller den första snutbilen som ser oss kommer säkert vända efter oss o sen rosersberg är ett ganska känt område det är race där nu typ varje fredag så jag har kommit me förslag om att det är kanske bra att byta stäklle nån fredag för att lura snuten för dom vet vi är där typ varje fredag


ja jag har ståt o snackat me dig o snackat me flera stycken på bil träffarna skit trevligt folk där alltid jag har vart me varje fredag nu tycker det är super kul visst synd att jag har en bil me trasig växel men jag väntar på att få i ordning min honda

dom som vill gasa o inte köra 50 bakomm ig när jag får ledar platsen av ekfalk kan ju köra om det är inte så att jag kommer bli sur elelr sitta o blockera dig ser jag att du blinkar o vill köra om så flyttar jag mig åt sidan o det är bara köra om för den som inte vill



Mvh Cobra1

Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

aja men grabbar, jag tycker att vi lägger ner det hela nu och ser fram emot nästa träff smile hoppas att det blir lika roligt och lika många bilar smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

Jag håller me patchi vi kanske borde dela upp oss i nåra bilar men saken är det är inte alla som hittar som man måste typ ha en i varje grupp som hittar
neej han kanske inte menade nåt elakt men det va negativt sakt av sam tycker jag iaf

men men ser fram emot nästa bil träff börjar gå skit bra för ekfalk keep it up:Dbig_smile

Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

cobra1 skrev:
Jag håller me patchi vi kanske borde dela upp oss i nåra bilar men saken är det är inte alla som hittar som man måste typ ha en i varje grupp som hittar
neej han kanske inte menade nåt elakt men det va negativt sakt av sam tycker jag iaf

men men ser fram emot nästa bil träff börjar gå skit bra för ekfalk keep it up:Dbig_smile

Aaa, det kan vara ett problem men dem som inte hittar får haka på folk som vet vart platserna ligger, det är bara för dem som inte vet vart det ligger att fråga någon bara, det är inget pinsamt o fråga om man aldrig har vart där. Första gången när jag skulle dig så fick jag åka efter några som visste vart det låg, svårare än så är det inte. Tror att vi skulle få mer tid till annat roligt också om vi alla delade upp oss så att vi kom fram snabbare. Om vi delar upp oss till nästa bilträff så kommer vi att få mer tid till roliga saker innan polisen kommer, vilket jag tror att fler vill. Men det är upp till arrangörerna som sagt, men jag tror att mitt förslag kan vara ganska bra. Men sen om man nu tar motorvägen så gäller det att alla som tar den inte kör på ett sätt som drar uppmärksamhet som cobra1 sa innan, vi måste vara så diskreta som möjligt fram till samlingspunkten. smile

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

Jo då va det gäller ordet "sport bilar" så menar jag alla bilar som inte ser ut som en vanlig svensson bil, alla bilar som har vingar jumbo fälgar o färg som skriker av sig, i stort sett de bilar som väcker mest uppmärksamhet.

skulle alla dessa bilar köra på motorvägen så håller man avstånd o laglig hastighet där oxå så märks vi knappt.
kör vi på små vägar så är risken större att stötat på några konstaplar, för alla vet att de kör runt i alla områden o nästan alltid där det finns som mest iv så som Centrum o bensinstationer osv.

Som patrik skrev så man delar upp sig så man smälter in o hoppas till nästan gång en diskret bil åker först till rosers o kollar hur läget ser ut där innan vi tar oss dit o vänder igen då.

Hoppas vi kan lämna allt bakom oss nu o fortsätter vara lika trevliga mot varandra så alla kan känna sig välkomna till träffen.

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

Rawad skrev:
Jo då va det gäller ordet "sport bilar" så menar jag alla bilar som inte ser ut som en vanlig svensson bil, alla bilar som har vingar jumbo fälgar o färg som skriker av sig, i stort sett de bilar som väcker mest uppmärksamhet.

skulle alla dessa bilar köra på motorvägen så håller man avstånd o laglig hastighet där oxå så märks vi knappt.
kör vi på små vägar så är risken större att stötat på några konstaplar, för alla vet att de kör runt i alla områden o nästan alltid där det finns som mest iv så som Centrum o bensinstationer osv.

Som patrik skrev så man delar upp sig så man smälter in o hoppas till nästan gång en diskret bil åker först till rosers o kollar hur läget ser ut där innan vi tar oss dit o vänder igen då.

Hoppas vi kan lämna allt bakom oss nu o fortsätter vara lika trevliga mot varandra så alla kan känna sig välkomna till träffen.

MVH/Rawad

håller med, du skrev precis det jag hade på tungan Rawad haha.. det gäller som sagt att vara diskreta och vara så lagliga som möjligt under färden dit, grabbar, det gäller ju bara under ca 15min, sen kan alla få göra vad dem vill smile hoppas att alla kan lägga ner detta nu och se framåt istället smile

Mvh Patrick

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

Rawad skrev:
Jo då va det gäller ordet "sport bilar" så menar jag alla bilar som inte ser ut som en vanlig svensson bil, alla bilar som har vingar jumbo fälgar o färg som skriker av sig, i stort sett de bilar som väcker mest uppmärksamhet.

skulle alla dessa bilar köra på motorvägen så håller man avstånd o laglig hastighet där oxå så märks vi knappt.
kör vi på små vägar så är risken större att stötat på några konstaplar, för alla vet att de kör runt i alla områden o nästan alltid där det finns som mest iv så som Centrum o bensinstationer osv.

Som patrik skrev så man delar upp sig så man smälter in o hoppas till nästan gång en diskret bil åker först till rosers o kollar hur läget ser ut där innan vi tar oss dit o vänder igen då.

Hoppas vi kan lämna allt bakom oss nu o fortsätter vara lika trevliga mot varandra så alla kan känna sig välkomna till träffen.

MVH/Rawad

Ja oki o typ 99% av alla bilar som va där igår va ju sportiga ut av sig förutom kanske den gröna civilaren:P men han våran egen snut därbig_smile skämt åtsido

men åker du på motorvägen o ska till rosersberg så åker du förbi bensin stn precis vid donken men vi gör såhär vi lägger ner allt
det är lite onödigt för en bil att åka o kolla för det äör ett industri område det innebär bevakningstjänst o securitas o dom ringer snuten åker vi på led på motorvägen så kommer snuten hänga efter åker vi på små vägar så kommer snuten hänga efter men åker vi på motorvägen folk ringer snuten aa då ser dom vi svänger upp i väsby allså betyder det för snuten roses men åker vi på små vägar så vet dom inte vart ska för att när du åker den vägen är det först stäket kallhäll rotebro sen väsby sen rosers  men visst vi kan åka motorvägen inga problem men det är inte ledet som väcker uppmärksamhet utan det är bevakningstjänst

cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Alla era förslag är mkt bra, håller med Patchi och Rawad, däremot har jag ett annat förslag: När vi är på träffen, så informerar man om hur vi ska köra i karavanen. Man delar på sig så att det inte blir nån uppmärksamhet. Vi delar upp oss i 2 grupper. Några tar gamla vägen och resten kör på motorvägen. Då blir det inte lika mkt uppmärksamhet.

//CarpeDiem wink

exakt då är det allså inte min 50km körning som är problemet för farbro blå då är det att vi är för många i ett led helt enekelt vilket är skit snack från din sida sam för att du säger att du va på elmia o det va flera som körde i led o ingen ringde så va är det ditt problem här egentligen är det mig du klagar över eller är det ledet du klagar över
o sen jag undrar har ni till stånd att raca ute på rosers eller för du snackar som mycket om att det ska va lagligt o det som gör det roligt o spännande för många är att street race är olagligt du som arrangerar race o träffar sen säger du att 50 km körning på en 70 väg är trafik farligt av vilken anleding om jag får fråga
skriv inte till min mail utan skriv här det är väll därför vi har en efter snack tråd eller hur så att alla är me på det här du säger att många tycker som du jag har bara sett rawad o patchi skriva hitils så ännu engång till alla ni som kommer på FNM jag har inte bett nån köra bakom mig i 50 utan det är ekfalk som har sakt åt mig o köra  som första bilen för att ALLA ska hänga me o sam ge fan i att hota mig me att du är arrangörens medhjälpare

om du så har nåt emot mig eller MIN bil så kan vi göra upp säg bara till så skippa skit snacket från och me nu

cruel88 CREW FTR
4 juli 2009 · 435 Inlägg

Det är inga problem att få tag i varje grupp en som hittar! Jag är öppen för förslag men att ligga alla bilar i rad ger för mkt uppmärksamhet vilket alla här redan har sagt men ändåtongue  ställer gärna upp att guida folk som inte hittar! de e inga problem:P

vart en fullgod träff. keep it up riktigt kul att vara där varje fredag:D

FUCKTARD RACING CREW
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

allt börjar spåra ur tydligen, alla har rätt till en åsikt så väl Sam, Cobra, Patchi, o jag.

eftersnack tråden är till för att diskutera allt som har med träffen att göra, då menar jag allt från punkt A-Ö o vi bör ta hänsyn till andras synpunkter o därefter kommer vi överens om nåt vettigt för att få det o funka bättre för alla om inte alla av oss med på det men de flesta...

hoppas vi kan vara vänner nu som vi har vart nu i ett par träffar så att det känns trevligt o komma som vanligt...

hoppas ni slutar skriva elaka saker till varandra nu o börja blicka framåt..
Fortsätter vi på att inte respektera varndra så lovar jag att inte komma mer till FNM träffarna mer o då förlorar ni redan två bilar minst, o detta är ingen hot till er utan att det känns meningslöst att hänga på era träffar när det finns lite irritation i luften mellan oss.

så snälla lämna det hela bakom er o blicka framåt sad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

cobra1 skrev:

CarpeDiem skrev:
Alla era förslag är mkt bra, håller med Patchi och Rawad, däremot har jag ett annat förslag: När vi är på träffen, så informerar man om hur vi ska köra i karavanen. Man delar på sig så att det inte blir nån uppmärksamhet. Vi delar upp oss i 2 grupper. Några tar gamla vägen och resten kör på motorvägen. Då blir det inte lika mkt uppmärksamhet.

//CarpeDiem wink

exakt då är det allså inte min 50km körning som är problemet för farbro blå då är det att vi är för många i ett led helt enekelt vilket är skit snack från din sida sam för att du säger att du va på elmia o det va flera som körde i led o ingen ringde så va är det ditt problem här egentligen är det mig du klagar över eller är det ledet du klagar över
o sen jag undrar har ni till stånd att raca ute på rosers eller för du snackar som mycket om att det ska va lagligt o det som gör det roligt o spännande för många är att street race är olagligt du som arrangerar race o träffar sen säger du att 50 km körning på en 70 väg är trafik farligt av vilken anleding om jag får fråga
skriv inte till min mail utan skriv här det är väll därför vi har en efter snack tråd eller hur så att alla är me på det här du säger att många tycker som du jag har bara sett rawad o patchi skriva hitils så ännu engång till alla ni som kommer på FNM jag har inte bett nån köra bakom mig i 50 utan det är ekfalk som har sakt åt mig o köra  som första bilen för att ALLA ska hänga me o sam ge fan i att hota mig me att du är arrangörens medhjälpare

om du så har nåt emot mig eller MIN bil så kan vi göra upp säg bara till så skippa skit snacket från och me nu

Grabbar, nu tycker jag att den här läggs ner fan, detta leder inte nånvart och det verkar som om alla tycker att min idé verkar bra, alltså att vi åker motorväg och tar oss från punkt A till B själva. Jag tycker inte att vi borde tjaffsa eller slåss över en sån här grej. Vi är alla där för samma intresse och det är bilar, bilar och bilar, sedan spelar det inte någon roll om vi har en bil på 50hk eller en på 1000hk, huvudsaken är att vi är där och pratar och skrattar tillsammans. Om detta fortsätter så kommer det inte att vara samma roliga stämning på träffarna. Jag tycker som sagt att det här ämnet ska läggas ner nu. Tänk på arrangören, han vill inte att folk ska vara osams på hans träffar så jag hoppas att ni kan lägga ner, vare sig Sam eller Cobra1 lägger ner först, nån måste ta första steget. Hoppas att ni förstår mig, vill bara att det ska fortsätta vara roligt på Friday Night Meet träffarna. Annars så kan ni tänka på oss som åker ända från Botkyrka för att ha kul, och vi är ändå minst 4-5bilar. Det kommer inte att vara så kul om vi åkt så långt och alla bara står och är osams. Som sagt, lägg ner detta NU!

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
Patchi
4 juli 2009 · 237 Inlägg

Rawad skrev:
allt börjar spåra ur tydligen, alla har rätt till en åsikt så väl Sam, Cobra, Patchi, o jag.

eftersnack tråden är till för att diskutera allt som har med träffen att göra, då menar jag allt från punkt A-Ö o vi bör ta hänsyn till andras synpunkter o därefter kommer vi överens om nåt vettigt för att få det o funka bättre för alla om inte alla av oss med på det men de flesta...

hoppas vi kan vara vänner nu som vi har vart nu i ett par träffar så att det känns trevligt o komma som vanligt...

hoppas ni slutar skriva elaka saker till varandra nu o börja blicka framåt..
Fortsätter vi på att inte respektera varndra så lovar jag att inte komma mer till FNM träffarna mer o då förlorar ni redan två bilar minst, o detta är ingen hot till er utan att det känns meningslöst att hänga på era träffar när det finns lite irritation i luften mellan oss.

så snälla lämna det hela bakom er o blicka framåt sad

Som Rawad sa, lägg ner detta nu, vi är minst 4-5 bilar från samma område och det kommer att betyda att minst 4 bilar mindre kommer att vara på träffarna.

Ford Fiesta ST "Stålmusen" (2005)
cobra1
4 juli 2009 · 69 Inlägg

Rawad skrev:
allt börjar spåra ur tydligen, alla har rätt till en åsikt så väl Sam, Cobra, Patchi, o jag.

eftersnack tråden är till för att diskutera allt som har med träffen att göra, då menar jag allt från punkt A-Ö o vi bör ta hänsyn till andras synpunkter o därefter kommer vi överens om nåt vettigt för att få det o funka bättre för alla om inte alla av oss med på det men de flesta...

hoppas vi kan vara vänner nu som vi har vart nu i ett par träffar så att det känns trevligt o komma som vanligt...

hoppas ni slutar skriva elaka saker till varandra nu o börja blicka framåt..
Fortsätter vi på att inte respektera varndra så lovar jag att inte komma mer till FNM träffarna mer o då förlorar ni redan två bilar minst, o detta är ingen hot till er utan att det känns meningslöst att hänga på era träffar när det finns lite irritation i luften mellan oss.

så snälla lämna det hela bakom er o blicka framåt sad

håller me dig till 100% men jag har faktis ett mail från sam där han skrev till mig att jag borde tänka på att han är ekfalks medhjälpare så me det menar han att han kan bestämma över mig o nåt han ska veta att ingen bestämmer över mig fortsätter sam me sina komentarer om min bil eller mig då vet jag att det är nåt personligt för om man läser det han skrev o om jag nu kopierar det han skrev till min mail så vet man inte om han klagar över mig min bil eller ledet elelr att farbro blå kommer men jag tror nog att han stör sig på mig för att jag kör 50 ja men då får han fan ta o skaffa en egen bil o sen kan han snacka ska vi se va han vågar köra på 50 väg jag har själv blivit av me 4 körkort på grund av fortkörningar så han ska inte snacka om att det går för sakta o vill han mig nåt personligen kan vi ta det på nästa träffa jag slutar oxå komma om det ska va såna klagomål över att jag kommer me en trasig växel låda o jag gör det enbart för att det ska bli fler o att det ska bli kul inte för att sitta o jävlas me nån utan jag kan inte köra mer än 50-60km hade jag kunnat så hade jag vart en av dom första som står vid start linjen

om sam verkligen inte vill att jag ska komma så kan jag sluta komma efter som att han hotar mig me att han är ekfalks medhjälpare så jag kan dra till andra men jag har kommit på FNM på grund av trevligt folk

jag har inget emot nån rawad jag tycker bara det är irriterande att sam slänger ut sig sån komentar om att det är jobbigt o köra i 50km när han själv inte äns kör

Senast redigerat av cobra1 (4 juli 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang