Eftersnack: Friday Night Meet 3/7

CarpeDiem German Engineering
4 juli 2009 · 9 083 Inlägg

.

Senast redigerat av CarpeDiem (25 juli 2011)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

det va ju bara för kul ikväll, otroligt fina bilar o super trevliga människor, o slutet va ännu roligare när farbro blå kom o ställde upp på lite bilder big_smile

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
dbmike
4 juli 2009 · 591 Inlägg

Detta va den bästa träffen:) Mycket folk va det. Bra jobbat  vonekfalk:) Ses snart igen

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

jag hade riktit roligt på träffen, men kan hålla med Sam att det är lite jobbigt att glida hela vägen till destinationen, forslaget är inte dum alls, för jag märkte idag att det blev en låg led o så vips va farbror blå i med i ledet o åkte till våran destinationen o väntar på oss medans vi svänge på donken.

hoppas vi kan ta motor vägen nästa gång så man kan vara framme snabbt o smärtfrit, riktigt jobbigt att åka den vägen o stanna till hela tiden för att vänta på de andra som inte hinner, så motorvägen kan vi väl ta näste gång så slipper vi synas på små vägar o köa som fan.

i övrigt så var det en hyffsad träff en riktigt lyckad må jag säga, hoppas på flera sånna träffar.
jätte tack till arangören o stort tack till de som bjöd på underhållningen big_smile

MVH/Rawad

Senast redigerat av Rawad (4 juli 2009)

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
BuRrE08
4 juli 2009 · 678 Inlägg

Grymt bra träff riktigt nöjd smile
Vi möte snuten när vi åkte och ringde ekfalk så att dete inte skulle vara en körning just då tongue

-Anteson-
4 juli 2009 · 160 Inlägg

kan inte annat en o holla me hade skit roligt  karavanen vart misslyckad för första gången men hännder ibland kan ju inte lyckas varje gång men genom gång innan vi åker så alla vet vart vi ska sen motor vägen låter bra till nesta gång ( vet nån inte vart man ska kan han / hon hänga på en som kan ) fall man missar ledet vi röljus eller så  ses på nesta ha det best ante smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!
Spiike
4 juli 2009 · 1 196 Inlägg

det va en riktigt trevlig kväll igår faktis

cruel88 CREW FTR
4 juli 2009 · 435 Inlägg

Riktigt nice träff denna gång faktiskt! hoppas de blir fler:P

FUCKTARD RACING CREW
Froderberg
4 juli 2009 · 35 Inlägg

Jag håller med om att det var en mycket lyckad träff, synd bara att mitt ena öga ville bli inflammerat och då var det slutkört sad Vore dock lite roligare om publiken kunde vara lite mer aktiv och röra sig mot starten, istället för att gnälla och få förarna att byta position.

vonekfalk Team Night Meet
4 juli 2009 · 217 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Riktigt grym träff big_smile Bara att gratulera vonekfalk till kvällens lyckade träff, blev väldigt förvånad att det kom så många bilar, vanligtvis är det 10-12 bilar som dyker upp men jag gissar på att det kom lite mer än dubbla tongue Iallafall, jag hade riktigt trevligt och fotade lite också smile Det enda jag är missnöjd med är karavankörningen, blev lite irriterad att det gick så sakta hela vägen till destinationen. Det är trafikfarligt att köra sakta på 50 och 70 väg. Varför ska vi köra bakom Cobran roll De hittar ju dit vi ska. 

Jag föreslår att när vi åker iväg nånstans från parkeringshuset så ska Cobran antingen ligga sist eller så kör de i förväg, typ 15-30 min innan och vi kör på motorvägen, då går det fortare för oss. Inte ska vi behöva köra sakta roll

Tack alla deltagare och vi ses på nästa FNM wink

//CarpeDiem - arrangörens medhjälpare

Anledningen till en sakta karavankörning är för att vi ska kunna hålla ihop alla, kobran låg inte först hela vägen igår, jag låg först sista bilen och körde 50 på 50 väg också! Det blir roligare att få ett snyggt o fint led & vänta in alla som vi brukar göra, såg inget misslyckat i denna karavan förutom vid mc.donalds i väsby när polisen kommit efter, annars tycker ja att de fungerade riktigt bra!

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
vonekfalk Team Night Meet
4 juli 2009 · 217 Inlägg

I största allmänhet tycker jag träffen vart otroligt bra! Mycket folk & mycket bilar!

Dock vill jag ta upp en sak, när vi är i rosers & ska leka så måste de finnas lite struktur över det hela!
Nu vet jag att de var väldigt mycket folk i "start line" som inte hade där att göra, två - tre starters varje runda.. ruskigt dålig kommunikation tycker jag!

Annars var träffen otrligt bra! + i kanten för så mycket mer bilar smile
Ekfalk!

easy to sound cocky when you got no ride..
Mitsubishi evolution VIII "Carbon Edition SB" (2004)
dbmike
4 juli 2009 · 591 Inlägg

vonekfalk skrev:
I största allmänhet tycker jag träffen vart otroligt bra! Mycket folk & mycket bilar!

Dock vill jag ta upp en sak, när vi är i rosers & ska leka så måste de finnas lite struktur över det hela!
Nu vet jag att de var väldigt mycket folk i "start line" som inte hade där att göra, två - tre starters varje runda.. ruskigt dålig kommunikation tycker jag!

Annars var träffen otrligt bra! + i kanten för så mycket mer bilar smile
Ekfalk!

Detta va din bästa träff hittils fortsätta med detta:P

DB-Jägarn
Volvo v40 2.0 Turbo "projekt 2016" (2000)
trippelturbo Trucker
4 juli 2009 · 2 710 Inlägg

vart var denna träff då?:S missade..

Fart missbrukare
-Persson- It takes one to catch one
4 juli 2009 · 98 Inlägg

Jäkligt trevligt igår, träffarna blir bara bättre o bättre!

Rock-Star
4 juli 2009 · 2 982 Inlägg

Keep It Up Vonefalk.
smile

däremot har jag lite bilder som jg tror att rawad och jojje vill ta del utav.
lägger upp dem här i tråden ikväll

Senast redigerat av Residence (4 juli 2009)

mYGeL
4 juli 2009 · 1 338 Inlägg

var både kul och trevligt wink

Heeh fastnade och tankade på Shell macken så missade vilket håll ni körde åt så vi brände ut på motorvähgen och hoppades vi skulle komma ikapp... tongue
Sen körde vi av och hade ingen aning vart vi skulle så körde mot Mcdonalds där och mötte då precis karravenen så bara att vända på donken hehe sen kam man ju fram till slut dock gick det liite sakta men men...

hoppas på bättre väder "torrare" nästa gång så man slipper spinna bort sig hahah cool


Mvh// Michel

Senast redigerat av mYGeL (4 juli 2009)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
Rawad C20LET
4 juli 2009 · 1 041 Inlägg

mYGeL skrev:
hoppas på bättre väder "torrare" nästa gång så man slipper spinna bort sig hahah cool


Mvh// Michel

Din bil ju bra trots den blöta  asfalten o påtok mycket hjulspinn, gick ruskigt bra må jag säga smile

MVH/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Supra-Alex
4 juli 2009 · 449 Inlägg

Vilken trevlig träff det var! smile
Perfekt att ha träffen där i parkeringshuset!
Mvh Alex

Senast redigerat av Supra-Alex (4 juli 2009)

pat
4 juli 2009 · 132 Inlägg

Första gången jag va där och kan bara säga att det kommer bli fler.

EDIT* Upp med bilder ni som fotade! wink

Senast redigerat av patz0r (4 juli 2009)

mYGeL
4 juli 2009 · 1 338 Inlägg

[video]http://www.garaget.org/video/w4jv50hir84v[/video]
en film när jag spann bort mig hehe...
Om man lyssnar så hör man ganska väl hur mkt det spinner..
men det var riktigt kul endå.. big_smile

Mvh//

Senast redigerat av mYGeL (4 juli 2009)

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang