cobra1 skrev:
Rawad skrev:
allt börjar spåra ur tydligen, alla har rätt till en åsikt så väl Sam, Cobra, Patchi, o jag.
eftersnack tråden är till för att diskutera allt som har med träffen att göra, då menar jag allt från punkt A-Ö o vi bör ta hänsyn till andras synpunkter o därefter kommer vi överens om nåt vettigt för att få det o funka bättre för alla om inte alla av oss med på det men de flesta...
hoppas vi kan vara vänner nu som vi har vart nu i ett par träffar så att det känns trevligt o komma som vanligt...
hoppas ni slutar skriva elaka saker till varandra nu o börja blicka framåt..
Fortsätter vi på att inte respektera varndra så lovar jag att inte komma mer till FNM träffarna mer o då förlorar ni redan två bilar minst, o detta är ingen hot till er utan att det känns meningslöst att hänga på era träffar när det finns lite irritation i luften mellan oss.
så snälla lämna det hela bakom er o blicka framåt

håller me dig till 100% men jag har faktis ett mail från sam där han skrev till mig att jag borde tänka på att han är ekfalks medhjälpare så me det menar han att han kan bestämma över mig o nåt han ska veta att ingen bestämmer över mig fortsätter sam me sina komentarer om min bil eller mig då vet jag att det är nåt personligt för om man läser det han skrev o om jag nu kopierar det han skrev till min mail så vet man inte om han klagar över mig min bil eller ledet elelr att farbro blå kommer men jag tror nog att han stör sig på mig för att jag kör 50 ja men då får han fan ta o skaffa en egen bil o sen kan han snacka ska vi se va han vågar köra på 50 väg jag har själv blivit av me 4 körkort på grund av fortkörningar så han ska inte snacka om att det går för sakta o vill han mig nåt personligen kan vi ta det på nästa träffa jag slutar oxå komma om det ska va såna klagomål över att jag kommer me en trasig växel låda o jag gör det enbart för att det ska bli fler o att det ska bli kul inte för att sitta o jävlas me nån utan jag kan inte köra mer än 50-60km hade jag kunnat så hade jag vart en av dom första som står vid start linjen
om sam verkligen inte vill att jag ska komma så kan jag sluta komma efter som att han hotar mig me att han är ekfalks medhjälpare så jag kan dra till andra men jag har kommit på FNM på grund av trevligt folk
jag har inget emot nån rawad jag tycker bara det är irriterande att sam slänger ut sig sån komentar om att det är jobbigt o köra i 50km när han själv inte äns kör
Jag förstår vart du vill komma, det är tråkigt att allt trappar upp sig pga lite dålig omförmolering från första början.
Men tänk nu på att lite ord från dig o lite av Sam så blir det en lång sak.
Jag känner varken dig eller Sam så väl vi har traffats ett par gånger o tycker att Sam är en go kille o är verkligen trevlig, o dig träffade jag först i jackan sedan snackade lite med dig i rosers o tycker att ni båda är toppen killar, ni gav en fin intyck från första början.
att Sam skriver sin åsikt om ledet eller karavanen till rosers va ingen påhopp från hans sida mot dig, utan det va bra lite fel omformolering som väkte irratationen hos dig, så det hela utvecklades genom att ni börja skriva till varndra med små påhopp.
Varken du eller din bil stör mig där ute i ledet jag kan visst köra om dig o sedan köra hur fort jag vill men från min sida så ser det lite elakt ut att veta att din bil har problem o jag kommer dundrande i full fart med en omkörning.
jag ber om ursäkt om jag körde förbi dig igår kväll jag hade verkligen ont i min blåsa o ville lätta på trycket men det blev aldrig av eftersom jag va tvången o varava ner motorn innan.
så igen till dig o Sam så kvittar det vem som började, hoppas bara att ni kan samsas nu o lägga det bakom er, för jag är den typen som hatar sånt som har med bråk o nevärderingar mot andra o på det viset så drar jag mig ur för att inte se sånt att vissa människor från början som var trevliga mot varndra o blir osams till slut.
Till er andra Så jag o Patrik / Patchi åker endra från Fittja för att komma till FNM träffen så det är en bra bit faktiskt.
hade jag sett att några av er va otrevliga så hade jag skippat o komma från första början.
Jag o Patrik kan fixa träffar söderort o det är nära hem till oss men eftersom vi såg att ni va trevliga o välkomnade oss så ville vi vara med på alla FNM, så som sagt om det här spårar ur så lär jag fixa mina egna träffar i kurvan o slippa se alla trevliga människorna som har blivit osams med varandra pga lite olika åsikter.
PS Cobra1 jag vill att du ska vara med på träffen o jag tror att Sam vill det oxå
Hoppas att Cobra1 o Sam kan bli sams nu o lägga det hela bakom sig.
Det va allt för mig o hoppas att allt blir som förr.
MVH/Rawad