Crossförare ??

Tenacious_Dboy Eksjö
21 april 2006 · 346 Inlägg

ja jag tänkte bara höra mig för om det finns nån mer här inne som kör cross på allvar eller lek det spelar ingen roll..kul att höra vad ni har för maskiner och om det finns några sköna banor som man kanske skulle ta och testa i sommar?

Själv kör jag Yamaha 250cc yz -04:a(2-taktare långt in i själen ) *ler*

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Genuine VeeDub
21 april 2006 · 319 Inlägg

Kör WR 400, kittad med Öhlins runt om, FMF Factory4 m.m. Körde på allar förr, bla i Jonte Engdahls team-satsning. Men gick i princip in i väggen, kör mest på skoj nu.

Främst kör jag dock min kittade CRF50.
http://www.moto-x.nu/honda2006/ & http://www.moto-x.nu/action/

//G

Castel Mustangfrälst
21 april 2006 · 199 Inlägg

Kör en Kawasaki 250 årmodell 94 eller nått smile. Har inte kört på 3 år pga motorras. Har precis fixat motorn nu, och tänkte börja köra lite på skoj.

Classic Mustang Club Sweden - För alla årsmodeller utav Mustang och Shelby
Classic Mustang Club Sweden @ Facebook
2jzinside Fartygsingenjör
21 april 2006 · 550 Inlägg

Kör yamaha yz 450f -04a, testa ripa banan utanför kristanstad en av sveriges bättre banor.

Senast redigerat av wrapman (21 april 2006)

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Tenacious_Dboy Eksjö
21 april 2006 · 346 Inlägg

oj det fanns några mer som körde iaf..det var ju kul det..men jag tror det finns fler här som kör

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jimbo_83
21 april 2006 · 119 Inlägg

körde 80 när jag var mindre...smile men finns ingen ekonomi....sad men jag hade en 250 honda förra sommaren som jag lekte med det var kul att köra lite igen....

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
jimbo_83
21 april 2006 · 119 Inlägg

åk tilll örebro dom har ju en fin bana där dom kör dråpslaget.... den är kul...

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
Tenacious_Dboy Eksjö
21 april 2006 · 346 Inlägg

jimbo_83 skrev:
åk tilll örebro dom har ju en fin bana där dom kör dråpslaget.... den är kul...

ja det kanske man skulle ta och testa då smile tack ska du ha

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jimbo_83
21 april 2006 · 119 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:

jimbo_83 skrev:
åk tilll örebro dom har ju en fin bana där dom kör dråpslaget.... den är kul...

ja det kanske man skulle ta och testa då smile tack ska du ha

ja det tycker ja sen har dom ju en i grums riktig sand bana svin rolig den med...

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
Strandie
21 april 2006 · 9 Inlägg

Kör Honda cr 250 -01a, precis inköpt för att börja satsa lite mer seriösare i sommar=)..kul som satan är det iaf=)

->Bilgalen<-
camaro67 Meister
21 april 2006 · 6 763 Inlägg

jimbo menar du täby? hehe min hemma bana körde där när jag höll på.. skit kul bana när den är hel och fin.. men de e den inte oftast

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Tenacious_Dboy Eksjö
21 april 2006 · 346 Inlägg

ja man får väl fara runt i halva sverige och se vart man ska flytta för att få en dunder skön bana som hemma bana tongue

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jimbo_83
21 april 2006 · 119 Inlägg

camaro67 skrev:
jimbo menar du täby? hehe min hemma bana körde där när jag höll på.. skit kul bana när den är hel och fin.. men de e den inte oftast

ja det är sant när man åkt när det rengnat var det lite för djupa spår hehhehe och skiten satt som betong när man skulle tvätta... hehehe

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
Tenacious_Dboy Eksjö
22 april 2006 · 346 Inlägg

jo då jag har åkt på en sån bana jag med smile var på jönköpingsbanan i torsvik och det är ju sandbana så precis efter tjällossningen var vi ute ett gäng och körde i skiten smile och så fick jag inte tag i nån högtryckstvätt förens dagen efter och som sagt det satt som betong typ tongue..dåligt att dom inte hade tvätt där, för när man betala 100:- så skulle det ju inte vara fel om det finns tvätt även om det kostar några kronor till

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
jimbo_83
22 april 2006 · 119 Inlägg

fan vad dåligt man måste ju kunna spola av det värsta skit direkt annars blir det ju ett riktigt helvete....smile

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
Mazter clio sport
22 april 2006 · 54 Inlägg

hade en kawa 125-98 för ett tag sen..skoj här för vi i skillingaryd ha ju sveriges största skjutfält så de finns hur mkt fina banor å slingor här...mkt skönt!!

Mazter *ThE oNe AnD oNlY*
jimbo_83
22 april 2006 · 119 Inlägg

det är inte fel...smile

man lär sig något nytt varje dag....saab åkare
airam
22 april 2006 · 390 Inlägg

körde en suzuki rm 125 -94 förut som ja fick lov o sälja.
körde mest på småbanor här i gagnef men annars så är
fan de roligaste jag gjort i hela mitt liv att köra på skoterlederna
på vintern i arjeplog. kunde köra någon mil mot nått fjäll,
ställa fast den i djupsnön o sen åka skoter upp på toppen smile

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
A_nders
22 april 2006 · 259 Inlägg

Har en suzuki rm 125cc, men när ja tävlar kör ja honda 250cc.

BMW 530 Xd (2007)
Audi S6-R "M5 for breakfast" (1995)
StiFf Wankel
22 april 2006 · 1 080 Inlägg

körde från jag var 4 år och slutade köra på allvar vid 13, slutade köra helt vid 16 smile
malmabanan i västerås duger ju för vm tävlingar, så du kan ju testa den wink

MDS Västerås
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang