2376
Sök

Film: Ken Block sladdar vidare i Top Gear

fotointresserad
2 307 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Ken Block är återigen tillbaka och den här gången bjuder han James i Top Gear på en åktur:

62 Inlägg
7 juli 2009
Lika grym som tidigare smile

260 Inlägg
7 juli 2009
Den första var nog ballare men jävlar vilken kontroll han har!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
7 juli 2009
Han liknar ju Adam Sandler lite tongue

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

139 Inlägg
7 juli 2009
haha! "Bloody hell" Kolla ögona på James i slutet smile Ja vill inte byta plats!

26 Inlägg
7 juli 2009
hehe han kör ju som ja fast lite annorlunda;) han e fan grym!!!

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
7 juli 2009
de är så man får rysningar av att kolla på  hans körning smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

MadLamb Racing
372 Inlägg
7 juli 2009
kan nog bara säga en sak! Världsklass!

"De är polerat!"

164 Inlägg
7 juli 2009
Nice, men vete f-n om jag velat byta med James... tongue

4 506 Inlägg
7 juli 2009
T_Borg skrev:

Jag hade gjort det tveklöst tongue
Fatta vilken åktur! lol

Kan du andas kan du dö.

Smålänning
7 887 Inlägg
7 juli 2009
_Wallis_ skrev:
T_Borg skrev:

Jag hade gjort det tveklöst tongue
Fatta vilken åktur! lol

Håller med! Hade vart en "Once in a lifetime!" big_smile

Han e grym som f*n alltå smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
Galen
849 Inlägg
7 juli 2009
Det är ju sjukt bra bild tongue ser ut som ett dataspel ilbland big_smile  Han kör som ni säger, världsklass!

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

Smålänning
7 887 Inlägg
7 juli 2009
Frippe08 skrev:
Det är ju sjukt bra bild tongue ser ut som ett dataspel ilbland big_smile  Han kör som ni säger, världsklass!

Reagerade också på bilen. Ovanligt bra för att vara Youtube, eller internetklipp överhuvudtaget.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

OEM <3
6 957 Inlägg
7 juli 2009
Härligast i filmen (förutom körningen) är ju "Captain Slow"´s min tongue Kolla ögonen big_smile

OEM <3

206 Inlägg
8 juli 2009
hahah james may är så jäkla skön "FaceTube" tongue sen så har dom filmat så jävla snyggt tycker jag. Så jävla snyggt med slow motion också smile

73 Inlägg
8 juli 2009
Undrar hur länge det tog att spela in, det är osannolikt att de hade flera sådana kameror med "slow-motion" kapaciteten, fett dyra...

157 Inlägg
8 juli 2009
liseberg släng er i väggen!!

vill du få din bil fotad: www.JiS-foto.se

4 001 Inlägg
8 juli 2009
imilj skrev:
Undrar hur länge det tog att spela in, det är osannolikt att de hade flera sådana kameror med "slow-motion" kapaciteten, fett dyra...

det var nog några tagningar innan dom fick till allt, om du har tittat på TopGear så har dom X antal slowmotionsekvenser i varje avsnitt.
BBC har råd med sådana kameror...

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Lageransvarig/Montör
378 Inlägg
8 juli 2009
Älskar Ken Blocks filmer alltså , Finns nog ingen som hanterar en 4x4 som han . Det finns inget vackrare att titta på än en bil med fyrhjulshäng big_smile

___
\__
___o__|

Sök