Har spelat bort backspegelglaset på högra backepegeln, eller om de var dåligt lim på den så den ramla av, de vet ja inte. annars har ja spelat slut/sönder 2 säkringar
MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Det har han nog inte (så vitt jag vet) men Panda har använts en hel del inom bilstereo när det gäller just att spela högt, k1mm0 kan säkert ge exempel.
Det har han nog inte (så vitt jag vet) men Panda har använts en hel del inom bilstereo när det gäller just att spela högt, k1mm0 kan säkert ge exempel.
I första bilen lossnade diverse inredning i bakluckan.. även reservhjulet låg löst efter ett tag =P
Startar bilalarm genom att starta bilen numera så behöver inge ljud! boxer 4an räcker gott samt att det är så mycket roligare att åka fort och lätt än att kunna spela hög musik =P
Spela så högt att bältesträckare och airbag utlöste i bilen, fick bagen i huvet. spräckte trumhinnorna om det beror på trycket av ljudet eller bagen vet jag inte. Kosta närmare 27papp att fixa bilen och detta tog inte försäkringsbolaget.
spelas flitigt över 160db med panda.. och ännuhögre i superstreet klasserna.. men då heter dom "seat terra" och har ett skåp närmare 170 spelar la dom värre där.
Har inte direkt spelat sönder något utom en av basarna, men det är nåt som har lossnat innuti bakluckan som ligger och skramlar numera, vet inte vart den ligger riktigt heller
Senast redigerat av Streethawk (9 juli 2009)
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Ingenting än så länge, men så spelar ja inte så högt än heller.
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1