Inför: Konvaljparksträffen 2009 1/8

soyd
10 juli 2009 · 1 853 Inlägg

Konvaljparksträffen         2009         Årets träff:        1 Augusti       Kl:11-17

Bilder från träffen 2008 (Arrangörernas bilder)

Bilder från träffen 2008 (Bilder tagna av mig från förra årets event)

Till att börja med så är Konvaljparksträffen GRATIS och INGEN ANMÄLAN behövs. Det är bara att "dyka upp".

Konvaljparksträffen är en årligen återkommande fordonsträff mellan Kramfors och Sollefteå. Här träffas vi fordonsentusiaster kring våra fordon för en trevlig dag med varandra i en vacker miljö. Träffen vänder sig i princip till alla entusiastfordon och fordonsentusiaster. Detta betyder att vem som helst får bidra med nästan vad som helst. Naturligtvis kan du besöka träffen som besökare, utan fordon.

Vi välkomnar veteranbilar oavsett tillverkningsland. Vi välkomnar också racingbilar, Hot-Rod, Street-bilar, sällsynta moderna fordon, veterantraktorer, veteranmotorcyklar, veteranmoped, veterangräsklippare, militära fordon m.m. Vi släpper in i princip allt som vi anser kan vara av intresse för de besökande deltagarna. Varför så bred träff? Jo, vi anser att Konvaljparksträffen görs av deltagarna och inte av fordonen!!!

Träffen har en tydligt familjebetonad karaktär.

Kontakta oss:

Träffinformation

Lennart Häggkvist
E-post:     Lennart@konvaljeparkstraffen.se
Telefon:     070 - 191 21 06

Pecka Sohlin
E-post:     Pecka@konvaljparkstraffen.se
Telefon:     073 - 800 46 93

Vägbeskrivning

https://www1.garaget.org/gallery/archive/25960/705091_ttk3iu.jpg
En karta till Konvaljparksträffen 2009 1/8, som jag ritade upp lite snabbt smile

Vi ses där va wink

P.S ta med badkläder förra året var varmt som sa**n, i år badar vi vetu wink

/mvh soyd

Senast redigerat av soyd (11 juli 2009)

lilleman_ vw in my heart!
10 juli 2009 · 161 Inlägg

lätt att man kommer.
va där i fjoll och va grymt skönt och tuffa bilar!
kommer ihåg en spec

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
Mellander Yrkes Chafför
11 juli 2009 · 380 Inlägg

Ser ju riktigt intressant ut:) lär komma med min:)

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
Jurk
11 juli 2009 · 85 Inlägg

Det låter skoj ! bara att köpa nya badboxor då ;D mina försvann på midsommar av nån anledning ;D  men det ska in i kalendern! smile

AudiWallin VAGnörd
11 juli 2009 · 17 Inlägg

hoppas jag hinner få klar GTn! smile den borde ju vara värd att ställa ut när det bara finns 230st i trafik i hela sverige ;p

Shine can never replace attitude
soyd
11 juli 2009 · 1 853 Inlägg

AudiWallin skrev:
hoppas jag hinner få klar GTn! smile den borde ju vara värd att ställa ut när det bara finns 230st i trafik i hela sverige ;p

Å fasiken jajamen vore kul om du kan få den färdig då satt du kan komma med smile

/mvh soyd

soyd
31 juli 2009 · 1 853 Inlägg

Jag kommer inte kunna närvara tyvärr hmm

/mvh soyd

lilleman_ vw in my heart!
31 juli 2009 · 161 Inlägg

inte jag heller! har en massa att stå i här uppe i umeå

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang