Angående: Träffar m.m i Falkenberg

loop
10 juli 2009 · 297 Inlägg

Eftersom jag råkade glömma ett ord i rubriken så blev förra tråden låst. So here we go again.

Händer det något kul bilrelaterat i kommunen? Jag känner till det som sker på motorbanan.

KiWmasTer
10 juli 2009 · 149 Inlägg

skulle va roligt o se om det händer något i kommunen ja ^^

Volvo V70 "Bsr" (2000)
volvo_Tobias
10 juli 2009 · 687 Inlägg

Skriv: Angående: träffar i Falkenberg. Annars kanske denna tråden också blir låst.

Senast redigerat av volvo_Tobias (10 juli 2009)

loop
11 juli 2009 · 297 Inlägg

Fast jag är inte ute efter enbart träffar. Den 18/7 är det veteranbilsmarknad vid Boffens ute vid Walters.

volvo_Tobias
11 juli 2009 · 687 Inlägg

Jaså är det marknad där. Är det delar till alla möjliga gamla bilar o så eller?

loop
12 juli 2009 · 297 Inlägg

Jepp, jag var där ifjol och det fanns mycket prylar. Sen är det ju kul och gå och glo

volvo_Tobias
12 juli 2009 · 687 Inlägg

Det låter riktigt spännande ju. Får nog nästan åka dit.

Badankan
26 juli 2009 · 36 Inlägg

Händer det något här längre?

Jimmy_N Makaronborrare
23 augusti 2009 · 993 Inlägg

Är ju knappt ens något folk ute och kör på Söndagkvällarna längre

KiWmasTer
23 augusti 2009 · 149 Inlägg

ska vi försöka ha en liten träff någon dag ?

Volvo V70 "Bsr" (2000)
Jimmy_N Makaronborrare
22 december 2009 · 993 Inlägg

Ingen som känner för lite skoj med vinterbilarna i jul? wink

loop
3 juni 2010 · 297 Inlägg

Vart hänger ni?

SqualleD
15 juni 2010 · 103 Inlägg

Ja vart hänger man smile vi borde ordna upp något för att komma igång igen. börjar ju faktiskt bli riktigt bra väder. kanske inte just idag men till helgen kanske? ställa oss och sparka lite däck och smått visa nya bilarna som rullar här?

Volkswagen Golf Mk2 "Börbet" (1986)
BMW 528 "wheelgap" (1997)
loop
17 juni 2010 · 297 Inlägg

Ja din 15M skulle man kunna ta sig en liten titt på.
Vi kanske bara ska ses och titta på gamla Ford i stället.

mike_ford
2 juli 2010 · 348 Inlägg

heloo vart hittar man er om man vill träffa nya med samma intresse:) i falkenberg ? är ny så hittar inte överallt .. tänkt den 10e smile

Ford focus st "ficusen" (2007)
Ford Focus st "St250" (2014)
Jungmar
3 juli 2010 · 847 Inlägg

mike_ford skrev:
heloo vart hittar man er om man vill träffa nya med samma intresse:) i falkenberg ? är ny så hittar inte överallt .. tänkt den 10e smile

Man åker ner till Halmstad;)

Det gjorde jag när jag bodde i Falkenberg

opelmtx
10 juli 2010 ·

Är ju som alla andra bil intresserad och är ju här i falkenberg och hälsar på bekanta, Nu har jag vart ute och snurrat nästan varenda natt senaste veckan men inte hittat på några bilar sad  har ni någon samlings plats eller liknande vore rätt kul och träffa andra lika sinnade när jag ändå är här smile

Mvh Micke

Jimmy_N Makaronborrare
11 juli 2010 · 993 Inlägg

opelmtx skrev:
Är ju som alla andra bil intresserad och är ju här i falkenberg och hälsar på bekanta, Nu har jag vart ute och snurrat nästan varenda natt senaste veckan men inte hittat på några bilar sad  har ni någon samlings plats eller liknande vore rätt kul och träffa andra lika sinnade när jag ändå är här smile

Mvh Micke

Har inte varit mycket som har hänt i Fbg nu på sistone, eller så har jag missat det? tongue
Får väl hålla utkik efter din Ascona om det är den du kör? smile

opelmtx
11 juli 2010 ·

calibra1992 skrev:

opelmtx skrev:
Är ju som alla andra bil intresserad och är ju här i falkenberg och hälsar på bekanta, Nu har jag vart ute och snurrat nästan varenda natt senaste veckan men inte hittat på några bilar sad  har ni någon samlings plats eller liknande vore rätt kul och träffa andra lika sinnade när jag ändå är här smile

Mvh Micke

Har inte varit mycket som har hänt i Fbg nu på sistone, eller så har jag missat det? tongue
Får väl hålla utkik efter din Ascona om det är den du kör? smile

Märkt det:) Nej den åkte jag inte hit med åker en mörkgrön A4 Avant:)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang