Jag har skickat mail med info och senaste bilden på bilen samma dag som listan på vilka bilar som är utvalda kom ut. Så nu e det bara att vänta och se vilken dag plåtningen blir... Skojj att våran bil kom med!
// Lena
Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Inget händer , håller på planerar för fullt av dom jag har FÅTT IN , nästa helg (första helgen i september) så hoppas ja på 3-4 st plåtningar . Så var beredda ja ringer dom som ska vara med. Men fortfarande dåligt med svar saknas fortfarande lite. Men uppdatering då. Fixat modeller och håller på . ändå som är lite oklart är designers och trycket men de kommer. annars så e de små saker som smink osv. Men nästa helg som sagtr ska de vara minst 3 plåtningar är målet !
Inget händer , håller på planerar för fullt av dom jag har FÅTT IN , nästa helg (första helgen i september) så hoppas ja på 3-4 st plåtningar . Så var beredda ja ringer dom som ska vara med. Men fortfarande dåligt med svar saknas fortfarande lite. Men uppdatering då. Fixat modeller och håller på . ändå som är lite oklart är designers och trycket men de kommer. annars så e de små saker som smink osv. Men nästa helg som sagtr ska de vara minst 3 plåtningar är målet !
Ja . Då börjar de röra sig väldigt mycke saknar fortfarande 2 svar på Camaron och Nissan !!! Så dom 2 har en vecka på sig sen kommer det bytas ut mot 2 andra bilar som ja personligen kommer välja ut. Allafall så har vi 2 plåtningar i helgen. Började med 2 så man får allt rätt och nästa helg ska de bli 4 st är målet så håll er vaksamma på att ja kanske ringer just dig ! när plåtningen har börjat kommer det komma upp en exempel bild efter retuch som kommer vara ett exempel på hur allt kommer se ut (kommer komma senare) Sen när plåtningarna är klara ska den sättas ihop och prov tryckas och sen blir det att den kommer säljas (pris ej bestämmt men kommer inte bli för mycket) kommer dock göra så att de blir intresse koll först se hur många som är intresserade för att trycka upp 100 x tex kommer gå på 7500 kr på ett ungefär . Men allafall nu ser vi på nuet och mer info kommer att komma upp !
Nu är första plåtningen gjord och gick mycket bra Förutom då att ja brände en studio blixt men de e en annan historia aja men nästa helg blir de mer och kommer vara en plåtning i veckan så håll ögonen öppna