2349
Sök

Kalender 2010 blir uppskjutet till 2011 med mer pengar och mer energi

26 Inlägg
16 augusti 2009
Trådstartare
Ny Information uppe !

Saknar fortfarande bilder och information från 5 st ! 

Mvh Oskar

1 581 Inlägg
16 augusti 2009
Mail och bild skickat om min bil!

Rappa på nu grabbar o skicka in svar!

Masterworks
16 augusti 2009
Får du inte ihop bilar så kan jag skaka fram fler som borde duga? wink

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
17 augusti 2009
Jag har skickat mail med info och senaste bilden på bilen samma dag som listan på vilka bilar som är utvalda kom ut. Så nu e det bara att vänta och se vilken dag plåtningen blir... Skojj att våran bil kom med!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

3 390 Inlägg
17 augusti 2009
Hade varit kul smile   Såg att en Örebroare redan var med wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Billackerare
176 Inlägg
18 augusti 2009
kolla in min toyota supra

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
23 augusti 2009
Nu har jag skickat info.....

No Shame Racing Crew

1 581 Inlägg
24 augusti 2009
Fattas fortfarande bilar! Kom igen nu o skicka info ni som blev valda reserv eller inte!

157 Inlägg
26 augusti 2009
Vad händer ,10 dagar sedan sista uppdateringen,/Peter

122 Inlägg
26 augusti 2009
Min bil kan kanske vara med:) Hade varit roligt:)

Allways four wheels drive

26 Inlägg
27 augusti 2009
Trådstartare
Inget händer , håller på planerar för fullt av dom jag har FÅTT IN , nästa helg (första helgen i september) så hoppas ja på 3-4 st plåtningar . Så var beredda ja ringer dom som ska vara med. Men fortfarande dåligt med svar saknas fortfarande lite.
Men uppdatering då. Fixat modeller och håller på . ändå som är lite oklart är designers och trycket men de kommer. annars så e de små saker som smink osv. Men nästa helg som sagtr ska de vara minst 3 plåtningar är målet !

Love my Godzilla!
289 Inlägg
27 augusti 2009
Behöver du fortfarande bilar? smile kan ju ställa upp med min Godzilla annars big_smile

"Godzilla" R32GTR

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
1 september 2009
vad händer????har ni börjat att fota?

No Shame Racing Crew

26 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Wejde skrev:
Inget händer , håller på planerar för fullt av dom jag har FÅTT IN , nästa helg (första helgen i september) så hoppas ja på 3-4 st plåtningar . Så var beredda ja ringer dom som ska vara med. Men fortfarande dåligt med svar saknas fortfarande lite.
Men uppdatering då. Fixat modeller och håller på . ändå som är lite oklart är designers och trycket men de kommer. annars så e de små saker som smink osv. Men nästa helg som sagtr ska de vara minst 3 plåtningar är målet !

26 Inlägg
1 september 2009
Trådstartare
Ja . Då börjar de röra sig väldigt mycke saknar fortfarande 2 svar på Camaron och Nissan !!! Så dom 2 har en vecka på sig sen kommer det bytas ut mot 2 andra bilar som ja personligen kommer välja ut.
Allafall så har vi 2 plåtningar i helgen. Började med 2 så man får allt rätt och nästa helg ska de bli 4 st är målet så håll er vaksamma på att ja kanske ringer just dig ! när plåtningen har börjat kommer det komma upp en exempel bild efter retuch som kommer vara ett exempel på hur allt kommer se ut (kommer komma senare) Sen när plåtningarna är klara ska den sättas ihop och prov tryckas och sen blir det att den kommer säljas (pris ej bestämmt men kommer inte  bli för mycket) kommer dock göra så att de blir intresse koll först se hur många som är intresserade för att trycka upp 100 x tex kommer gå på 7500 kr på ett ungefär . Men allafall nu ser vi på nuet och mer info kommer att komma upp !

26 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
Nu är första plåtningen gjord och gick mycket bra smile Förutom då att ja brände en studio blixt men de e en annan historia tongue aja men nästa helg blir de mer och kommer vara en plåtning i veckan så håll ögonen öppna smile

ElectroRaggare
886 Inlägg
6 september 2009
Kastar du upp en demobild? smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

1 338 Inlägg
8 september 2009
hej
bara så du vet den 12e ska jag stå med bilen på sc dagen så just den dagen kan jag inte..
bara så du vet smile

Mvh// Michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Sök