hej nu har det vatt lungt ett tag med bilen då på grund av dåligt väder:( men en donatorbil e på väg så att man kan få in lite bättre säte och motor/låda:D
Kan förstå att du inte jobbar i dåligt väder.. Jaså du har hitta en donator nu iaf. Skönt det..
Ja de e inte så kul när man meckar med den utomhus jepp en cheva caprice tar alla tre soffor samt motor och låda:D
Jasså en Caprice.. De e fina bilar det.. Får vi se den på bild innan du river den ??
Roger M --- VOLVO 240 DL -83 "LILLABLÅ" --- www.braweheartsfoto.se
"You can take my life, but you can never take my freedom!!!"
Så hade tänkt en liten förfråga till alla er som läser här på denna tråd:D
Vilken smeknamn ska denna bilen ha? Förslag än så länge:
Mr Green] Av: Mig 1röst Biscuit som är tagen från biscayne] Av:oyeeh 1röst Heavy Green ] Av: Pontus06 1röst Green Giant ] Av: dadde 1röst The Hulk] Av: Children-Of-Bodom 1röst
Om någon kommer på nått fräckt och som är bättre så kommer det att skrivas på bilen
Senast redigerat av rockabilly_ponta (6 augusti 2009)
Så hade tänkt en liten förfråga till alla er som läser här på denna tråd:D
Vilken smeknamn ska denna bilen ha? Förslag än så länge:
Mr Green] Av: Mig 2röster Biscuit som är tagen från biscayne] Av:oyeeh 2röst Heavy Green ] Av: Pontus06 1röst Green Giant ] Av: dadde 2röst The Hulk] Av: Children-Of-Bodom 1röst gröna faran] Av: robininfOCUS 2röst
Många enrösters....
Om någon kommer på nått fräckt och som är bättre så kommer det att skrivas på bilen
Senast redigerat av rockabilly_ponta (7 augusti 2009)
Hahaha hur många övergav tråden när de fick reda på att det skulle bli en bärshävarhäck?
Ser bra ut, men en LITEN detalj bara. Lägg flamsen över tejpen så blir det rock n roll
Angående namn så blir Green Giant inge bra, giant och smallblock lirar inge bra. Gröna Faran eller Biscuit blir mycket bättre, gröna faran kanske har ett litet överhäng i och med att det är som sagt lättare att säga på fyllan
Hahaha hur många övergav tråden när de fick reda på att det skulle bli en bärshävarhäck?
Ser bra ut, men en LITEN detalj bara. Lägg flamsen över tejpen så blir det rock n roll
Angående namn så blir Green Giant inge bra, giant och smallblock lirar inge bra. Gröna Faran eller Biscuit blir mycket bättre, gröna faran kanske har ett litet överhäng i och med att det är som sagt lättare att säga på fyllan
Ingen aning... men de bryr jag mig inte om jag bygger bilen till mig sj:P hehe..
Jo jag har också tänkt på de och ska bygga på hur det ser ut:D
jo jag håller med om Green Giant ... men alla har ju smeknamn som röda faran osv... Mr Green tycker jag låter rätt lökigt:P