Samma här var & spanade på ett häftigt offenhouser 8-pac insug med 4st stromberg-97 förgasare till i tisdags när jag var i stockholm... men vafan då blir plånisen riktigt tom...
låter som ett mycket trevligt inköp men de måste ha tagit rätt hårt i plånboken me:P hehe.. första lönen kommer om 5 veckor.... Läääääängtar !!!!
Jag har tittat på & funderar på att köpa skrev jag 20000kr bara *som hittat*
oki hehehe jo de kostar o ligga på topp som man brukar säga
nya steget.. kommer att vara i min saab tills den ska in i chevan så nu har man två st Branford 1200w steg
Nya steget kommer ligga i saaben tills de ska in i chevan
de va inte mycke till uppdate men de kommer mer snart de lovar jag... kommer inte att skuva mer på bilen detta året men kommer att storhandla tills vädret blir fint igen
sku inte ha lackad den:P sänk med rost flamea kansje? hehe
jo jag var inne på det med.. men ytrosten som fanns vid köpet var rätt så aggresivt så de hade inte dröjt länge innan det hade rostat igenom då jag ska ha bilen som året runt bil o då finkar det inte med rost tyvärr
2009-30-10 kl09:40 är detta den ända Chevrolet biscayne hgw -69 som finns reggad i sverige!
börjar fundera på att lägga ner pilsnerstuket o rädda den på redigt då det nästan är synd att göra pilsner av den ända i sverige... eller vad tycker läsarna???
Som föregående talare... Har du möjligheten så gör den seriös. Eller gör färdigt den i nuvarande utförande men ge fan i att förstöra den utan håll den bra så kan du göra iordning den senare?
jag har möjlighet att bygga den till orginal igen men det kostar mycket pengar då allt crome måste bytas eller göras om... man har ju lätt inte en bil som kommer ut på vägarna då minst ett år framöver då
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
31 oktober 2009
rockabilly_ponta skrev:
jag har möjlighet att bygga den till orginal igen men det kostar mycket pengar då allt crome måste bytas eller göras om... man har ju lätt inte en bil som kommer ut på vägarna då minst ett år framöver då
kör på som den är du du kan ju alltid bygga tillbaka om nåt år bara se till att ingen sparkar in sidorna eller hoppar in taket på den kom att tänka på en bil (pilsnerhäck) jag fotade i Västerås i somras
kör på som den är du du kan ju alltid bygga tillbaka om nåt år bara se till att ingen sparkar in sidorna eller hoppar in taket på den kom att tänka på en bil (pilsnerhäck) jag fotade i Västerås i somras http://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793214_125vp0.jpg
kör på som den är du du kan ju alltid bygga tillbaka om nåt år bara se till att ingen sparkar in sidorna eller hoppar in taket på den kom att tänka på en bil (pilsnerhäck) jag fotade i Västerås i somras http://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793214_125vp0.jpg
81an skrev:
Den finns väl med på garaget .
jo de e med sant ju... men ganska trisst o bygga ihop den nu o sen riva ner den igen...
den chevan hade vi bakom oss på power big meet i somras stört skön bil finns här o glo på : Chevrolet Bel-air "Sheriffen"
Var ett jävla gnäll på allt om din bil, tycker det är asbra att du räddar den från skroten och hur du sedan väljer att smycka din pärla är din ensak! Rock on för djävulen#%"#!!
Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
4 november 2009
rockabilly_ponta skrev:
det blir pilsner vagn... ska ha igång den till sommaren... någon som vet vart man kan få tag i nått fräckt tyg som inte kostar miljoner???
Ö&B eller RUSTA kanske ? eller om du går till nån tygaffär & frågar om dom har nåt udda som dom kan avvara billigt, en inredning i nån ful färg skulle nog passa bra i bilen... typ orange & brun eller så?
Senast redigerat av farbrorbozze (4 november 2009)
Var ett jävla gnäll på allt om din bil, tycker det är asbra att du räddar den från skroten och hur du sedan väljer att smycka din pärla är din ensak! Rock on för djävulen#%"#!!
tackar så mycke gnäll e de inte brukar vara mer har man sätt på andras klart man räddar en jänk från skroten speciellt när det är den sista i sverige
det blir pilsner vagn... ska ha igång den till sommaren... någon som vet vart man kan få tag i nått fräckt tyg som inte kostar miljoner???
Ö&B eller RUSTA kanske ? eller om du går till nån tygaffär & frågar om dom har nåt udda som dom kan avvara billigt, en inredning i nån ful färg skulle nog passa bra i bilen... typ orange & brun eller så?
Ö&B o rusta vet jag inte om dem har sånt... jo jag hade med tänkt på tygafär men jag menade om någon som viste något specifikt ställe hehe såg i en annons på jysk att dem hade spindelmannen o sånt fräckt tyg... dock dyrt hehe
2009-30-10 kl09:40 är detta den ända Chevrolet biscayne hgw -69 som finns reggad i sverige!
börjar fundera på att lägga ner pilsnerstuket o rädda den på redigt då det nästan är synd att göra pilsner av den ända i sverige... eller vad tycker läsarna???
Tycker bruksskick är bäst jag, men som sagt hoppar man inte på bilen gåre ju o göra en renovering senare dörrar, skärmar osv går ju att byta men ett tak som någon dansat på blir ju värre..