20 juli 2009
Trådstartare
Jo det är så här vart ute en kväll och körde polarna till stan hade igång min musik och allting funkade och var frid och fröjd hursom dagen efter när jag skulle in till stan så funkade inte mitt gammla slutsteg och efter att ha testat runt med olika kablar och så, så tänkte jag att jag skulle ta till och införskaffa mig ett nytt slutsteg då mitt gammla började få några år på nacken ändå. Hursom nu har jag suttit i snart 2 timmar och kopplat om kablar med en helt ny kabelsats och allting för att se ifall detta hjälpte men inget hände. Power lampan på mitt slutsteg tänds inte och jag har testat med att byta både remote och ström kabel men fortfarande ingenting som händer. Jag har till och med testat med en helt ny bilstereo för att se ifall det är min stero som krånglar men det funkar inte med den heller.
Jag har kollat alla säkringar och allting är helt och skall funka men jag får ingen ström alls på mitt slutsteg hur jag än gör och det börjar gå mig ordentligt på nervern. Undrar ifall det är någon som kan ha något förslag på vad som kan vara fel.
Slutsteget jag har är ett lågbudget men det duger gott åt mig det är ett Denver CAP-4100 jag har även kollat allt som stog i deras manual och testat deras felsöknings tips men inget händer. Snälla någon som har något förslag på vad fan som gör detta?